Magazine
Contact
Home
Conceptum! koopt Promofactory
Conceptum! Group uit Overijse, organisator van onder meer Creativa, Modelma, Innova, Beestjes & Baasjes en het Vakantiesalon van Antwerpen, heeft de beurstitel Promo Factory overgekocht van Artexis.



Eind augustus besloot Artexis om de vakbeurs European Meetings & Incentive Fair, kortweg EMIF, in de etalage te zetten. EMIF slaagde er ondanks bijkomende investeringen in bezoekerspromotie niet in een plek te veroveren in het Europese pallet vakbeurzen voor zakelijk reizen en vergaderen. De markt reageerde nogal lauwtjes op de tekoopstelling. Behalve dan Conceptum! Group, die brood zag in de deelmanifestatie Promo Factory en daar met succes een bod op deed.

“Om alle misverstanden te vermijden: we hebben niet EMIF overgekocht, enkel Promo Factory”, licht general manager Florent Godin van Conceptum! Group toe. “We hebben niks met business travel, maar des te meer met andere niches die onder de grote koepel van EMIF een plek vonden: gadgets en relatiegeschenken, diensten voor meetings en conferenties, visuele en evenementiële communicatie… De bedoeling is om het aanbod open te trekken en onder de vlag Business Meeting Solutions verder te varen.”

De eerstvolgende editie van Promo Factory/Business Meeting Solutions vindt plaats op 21 en 22 maart 2012 in paleis 2 van Brussels Expo.

2011-09-29
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV