Magazine
Contact
Home
Conceptum! koopt Promofactory
Conceptum! Group uit Overijse, organisator van onder meer Creativa, Modelma, Innova, Beestjes & Baasjes en het Vakantiesalon van Antwerpen, heeft de beurstitel Promo Factory overgekocht van Artexis.



Eind augustus besloot Artexis om de vakbeurs European Meetings & Incentive Fair, kortweg EMIF, in de etalage te zetten. EMIF slaagde er ondanks bijkomende investeringen in bezoekerspromotie niet in een plek te veroveren in het Europese pallet vakbeurzen voor zakelijk reizen en vergaderen. De markt reageerde nogal lauwtjes op de tekoopstelling. Behalve dan Conceptum! Group, die brood zag in de deelmanifestatie Promo Factory en daar met succes een bod op deed.

“Om alle misverstanden te vermijden: we hebben niet EMIF overgekocht, enkel Promo Factory”, licht general manager Florent Godin van Conceptum! Group toe. “We hebben niks met business travel, maar des te meer met andere niches die onder de grote koepel van EMIF een plek vonden: gadgets en relatiegeschenken, diensten voor meetings en conferenties, visuele en evenementiële communicatie… De bedoeling is om het aanbod open te trekken en onder de vlag Business Meeting Solutions verder te varen.”

De eerstvolgende editie van Promo Factory/Business Meeting Solutions vindt plaats op 21 en 22 maart 2012 in paleis 2 van Brussels Expo.

2011-09-29
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV