Magazine
Contact
Home
EasyFairs koopt Spaanse e-marketing beurzen

EasyFairs, bekend van haar kosten- en tijdsefficiente beurzen, heeft een meerderheidsbelang genomen in de Spaanse beurzen OMExpo en E-commerce Spain. Beide beurzen werden tot nu toe georganiseerd door Eventos OME. De zevende editite van OMExpo en de tweede editie van E-commercie Spain hebben op 16 en 17 maart 2011 plaatsgevonden in Feria de Madrid. In totaal trokken de evenementen 160 exposanten en 8.600 bezoekers,



Naast de beurzen heeft OMExpo ook congressen over online marketing ontwikkeld die onder andere in Lissabon, Barcelona en Sao Paulo hebben plaatsgevonden.  "Er is een hele goede match tussen OMExpo en ons, als je kijkt naar de benadering van beurzen", aldus EasyFairs CEO Jean-François Quentin. "OMExpo is het grootste online marketing event in Spanje. De aantallen van exposanten en bezoekers zijn nu al sterk, maar er is duidelijk nog een enorme groeipotentie. We verheugen ons dan ook op de samenwerking bij deze beurzen. Daarnaast biedt de aankoop ook kansen om onze positie in de technologie-sector in Latijns-Amerika te vergroten."

EasyFairs kondigde onlangs aan dat het bedrijf de komende twaalf maanden flink wil gaan uitbreiden.



2011-09-12
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV