Magazine
Contact
Home
Geert Veldhuis commercieel directeur Prins Bernardhoeve

De Prins Bernardhoeve in Zuidlaren heeft Geert Veldhuis aangetrokken als commercieel directeur. Veldhuis, die per 1 september in dienst is getreden, komt bij de TT-Hall in Assen vandaan, waar hij sinds 2006 directeur was. De Prins Bernardhoeve is bekend terrein terrein voor hem: voor hij naar de TT-Hall vertrok, werkte Veldhuis ook al bij de Prins Bernardhoeve. 



Tussen 1989 en 2005 was Geert Veldhuis werkzaam bij het Zuidlarense beurs- en evenementencomplex. Het complex had toen nog volop beurzen en evenementen binnen haar muren. Veldhuis was in die periode hoofdverantwoordelijke voor vrijwel alle grote beurzen en evenementen die Zuidlaren rijk was, zoals de Bouwvakbeurs en de Landbouwwerktuigenbeurs.

Een jaar voor de sluiting van de Prins Bernhardhoeve, in 2006, maakte Veldhuis de overstap naar de Libéma Groep. Onder die vlag was hij verantwoordelijk voor de bouw en exploitatie van de TT-Hall in Assen, waar hij onder andere de Horeca- en Bouwbeurs ontplooide. 

Directeur John Franke: "Met de komst van Geert Veldhuis hebben we onze commerciële tak enorm versterkt. Dankzij zijn kennis en know how van de evenementenmarkt zal de agenda van de Prins Bernardhoeve al dit seizoen fors worden uitgebreid. Naast het succesvolle Zwarte Markt Zuidlaren concept, wat op 17 & 18 september weer van start gaat en het komende jaar twaalf keer wordt gehouden, gaan we ons richten op vier grote fairconcepten: de Paas- , Kerst- , Lente- en Zomerfair. Verder zetten we onder de naam "Music in Business" een aantal zakelijke muziekevenementen in de markt. Samen met bestaande evenementen als grote bedrijfsfeesten, de Noordshow, de Nederlandse Oldtimer Manifestatie en de Auto Occassionshows moet dit alles leiden tot een succesvol evenenementenseizoen in Zuidlaren."



2011-09-05
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV