Magazine
Contact
Home
Eerste United Business Fair in Suriname
In Parimaribo wordt in oktober de eerste United Business Fair georganiseerd. Het is het eerste internationale business & lifestyle evenement in Suriname met ruim vijftig exposanten en productpresentaties. De United Business Fair is een onderdeel van United Magazine, een glossy magazine dat sinds zeven jaar in Suriname verschijnt.

De missie van United Business Fair is om een business platform te creëren voor Surinaamse, regionale (De Caraïben) en internationale bedrijven (Nederland) voor Networking, Business to Business, Innovation & Cross selling. "Op dit platform presenteren deze bedrijven hun merken, producten en of diensten in stijl", aldus project manager Ed Lee. "Zo presenteert het automerk Range Rover op de openingsdag haar nieuwe model Evoque. Ook wordt de eerste luxueuze zakenjet aan het Surinaamse zakenleven gepresenteerd. Verder zal de launch en introductie van de Miss India Worldwide 2012 verkiezing tijdens de Fair plaatsvinden. Kortom: machtige, interessante en zeer uiteenlopende gasten en bedrijven zullen op deze beurs samensmelten tot de grootste netwerkdag van Suriname."

De doelgroep bestaat uit ondernemers en topmanagers uit Suriname en van buitenlandse bedrijven die zaken willen doen met Suriname. Andere landen waarop gefocust wordt zijn onder andere Curaçao, Aruba en Nederland. De beurs wordt gehouden op 15 en 16 oktober in Hotel Torarica in Parimaribo.

bron: Nieuws uit Suriname


2011-09-05
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« april | mei | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV