Magazine
Contact
Home
Echte Mannenbeurs
Eerste editie Echte Mannenbeurs uitgesteld
De eerste editie van De Echte Mannenbeurs, die zou plaatsvinden van 15 tot en met 18 september in Jaarbeurs Utrecht is uitgesteld naar het voorjaar van 2012. Volgens de organisatie is het ‘praktisch en operationeel’ niet mogelijk gebleken de beurs in september te laten plaatsvinden.



De Echte Mannenbeurs werd gelanceerd als ‘het leukste mannenevent van Nederland’ met tal van workshops, optredens, wedstrijden en competities. De beurs richtte zich op het samenbrengen van alles wat de hedendaagse man interesseert: Wheels & Powertools, Media & MENtertainment, Games & Gadgets, Sport & Vrije Tijd, Lifestyle & Carrière en Food, drinks & bier. Tot de supporting partners behoren RTL7 en Radio 538.

Volgens Karin de Haas, verantwoordelijk voor de communicatie, is de belangrijkste oorzaak voor het uitstel het te laat benaderen van de potentiële deelnemers. “We zijn hiermee in maart gestart. De interesse was er zeker bij de bedrijven, maar de budgetten van dit jaar waren al vergeven. Dat we laat zijn begonnen met het benaderen van de bedrijven komt omdat we daarvoor veel aandacht hebben besteedt aan de website. Die is heel belangrijk in het concept, want via de website kunnen de deelnemende bedrijven al voorafgaand aan de beurs contact leggen met de bezoekers en zo een database opbouwen.”

De organisatie is momenteel in overleg met Jaarbeurs Utrecht voor een datum in het voorjaar van 2012. Gezien de interesse van bedrijven gaat De Haas er van uit dat deze tweede poging zal slagen. “Het is een nieuwe marketingdoelgroep. Wij zorgen ervoor dat er veel te beleven, veel te doen is. We willen voorkomen dat het een soort huishoudbeurs wordt. Er komen diverse belevenispaviljoens waar je verschillende dingen kunt doen en daaromheen staan de exposanten. We denken daarbij aan een fifty/fifty verdeling van paviljoens en stands.”

www.echtemannenbeurs.nl




2011-08-16
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV