Magazine
Contact
Home
Grootste Nederlandse paviljoen ooit op Aquatech
Nederland is op Aquatech Amsterdam 2011 aanwezig met zijn grootste paviljoen ooit. Nederland is dit jaar 'gastland' van de vakbeurs. Het paviljoen is de centrale ontmoetingsplaats voor iedereen die contact zoekt met de Nederlandse watersector.

In het paviljoen presenteren 25 vooraanstaande Nederlandse watertechnologiebedrijven zich aan het internationale publiek. Daarnaast is er een speciaal ingerichte lounge waar onder meer delegaties en journalisten worden ontvangen voor een kennismaking met de laatste ontwikkelingen in de Nederlandse watersector.

Nederland staat bekend om zijn bijzondere kennis en kunde op het gebied van watertechnologie en waterbouw. Met name de bescherming tegen overstroming en de hoogwaardige waterbehandeling met geavanceerde technologieën zijn befaamd. Bezoekers van het Holland Business Paviljoen op Aquatech Amsterdam kunnen zich hierover op de stands van de individuele deelnemers informeren. Ook kunnen ze in de lounge contact leggen met Nederlandse watermanagers.

Aquatech Amsterdam 2011 is onderdeel van de International Water Week, die in 2011 voor het eerst wordt gehouden. De International Water Week (IWW) brengt de werelden van watertechnologie en watermanagement bijeen. Tijdens de IWW wordt ook de International Water Week Conference gehouden, van 1 tot en met 3 november 2011. Het Holland Business Pavilion wordt georganiseerd door het Aqua Nederland, Netherlands Water Partnership, VLM en de Water Alliance.

www.aquatechtrade.com / www.internationalwaterweek.com




2011-07-19
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV