Magazine
Contact
Home
Nieuw: KlantInteractieBeurs
In de Expo Haarlemmermeer vindt op dinsdag 13 maart 2012 de eerste de KlantInteractieBeurs plaats. De KlantInteractieBeurs biedt leveranciers uit de klantcontactbranche de mogelijkheid om zich op een laagdrempelige manier te presenteren. De organisatie is in handen van Rob Raven en Robert-Jan Nederbragt.

De KlantInteractieBeurs wordt gepropositioneerd als een laagdrempelig alternatief voor de Klantcontactdagen van Beerens Business Press (BBP), uitgever van vakinformatie over webwinkelen, contactcenters en direct marketing. Het beursconcept waar de KlantInteractieBeurs gebruik van maakt is gestoeld op het concept van de vakbeurs EvenementContact.

Rob Raven (rechts op de foto) is twaalf jaar directeur geweest van het adviesbureau Coníche en kent de klantcontactbranche al meer dan twintig jaar. Ook Robert-Jan Nederbragt heeft jarenlang bij Coniche gewerkt. Daarnaast heeft hij als Bootsman met zijn boot ondersteuning geboden bij evenementen van De Bootsmannen op Forteiland pampus. Evenementenbureau De Bootsmannen is mede-organisator van de beurs EvenementContact.

"Door het uniforme beursconcept onderscheiden de standhouders zich door hun dienstverlening en hun verhaal, niet door ‘protserige’ stands waarmee de bezoekers worden geïmponeerd", aldus Raven. "Exposeren kost weinig. Dit betekent dat beursdeelname ook haalbaar is voor startende bedrijven met een vernieuwend product en zelfs voor freelancers. Alle stands zijn identiek opgebouwd met daarboven een groot doek met een bedrijfspresentatie. Klein en vernieuwend wordt zo niet ondergesneeuwd door groot en gevestigd. Bedrijfstakken, startersstands en aanvullend entertainment, zoals een hoogwaardig cateringplein, zijn duidelijk gegroepeerd."

www.klantinteractiebeurs.nl



2011-07-19
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV