Magazine
Contact
Home
Virtual Orange in de lucht
De website van Virtual Orange, www.virtualorange.nl is live. Virtual Orange is het bedrijf achter het vernieuwende 'Community knowledge Centre', een virtuele tool voor organisatoren van beurzen en congressen die de autoriteit in hun branche willen zijn en blijven. "Dankzij CkC zal de wereld van beurzen en congressen revolutioniar veranderen", zo voorspelt oprichter Ilko Tonen.


Het Community knowledge Centre (CkC) is een virtuele omgeving die de bestaande activiteiten van de organisator aanvult. Elf maanden lang is het één dag per maand geopend en kan er alles wat op een ‘live’ beurs of congres ook kan. In de twaalfde maand vindt het fysieke evenement plaats.

In de virtuele locatie kunnen bezoekers stands bezoeken, seminars van interessante sprekers bijwonen - live dan wel opgenomen, vergaderen via videoconferencing. Er is ruimte voor sponsoruitingen, er kan worden gecommuniceerd via mail, chat, linkedin, facebook, twitter, er zit een vertaalmodule in, waardoor mensen uit de hele wereld met elkaar in hun eigen taal kunnen communiceren… en dit is slechts een kleine greep van de mogelijkheden die het Community knowledge Centre biedt.

Virtual Orange is opgericht door Ilko Tonen, voorheen director of sales bij Amsterdam RAI.  “Ik wilde een virtuele omgeving creëren als aanvulling op de bekende communicatiemiddelen.  Uitgangspunten daarbij waren dat het voor de organisator het ultieme communicatie- en marketingmiddel moest worden. Gezien de reacties is dat gelukt.”

In de nieuwe editie van Expovisie leest u  nog veel meer over het 'Community knowledge Centre'.

www.virtualorange.nl / www.expovisie.nl




2011-06-20
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV