Magazine
Contact
Home
Virtual Orange in de lucht
De website van Virtual Orange, www.virtualorange.nl is live. Virtual Orange is het bedrijf achter het vernieuwende 'Community knowledge Centre', een virtuele tool voor organisatoren van beurzen en congressen die de autoriteit in hun branche willen zijn en blijven. "Dankzij CkC zal de wereld van beurzen en congressen revolutioniar veranderen", zo voorspelt oprichter Ilko Tonen.


Het Community knowledge Centre (CkC) is een virtuele omgeving die de bestaande activiteiten van de organisator aanvult. Elf maanden lang is het één dag per maand geopend en kan er alles wat op een ‘live’ beurs of congres ook kan. In de twaalfde maand vindt het fysieke evenement plaats.

In de virtuele locatie kunnen bezoekers stands bezoeken, seminars van interessante sprekers bijwonen - live dan wel opgenomen, vergaderen via videoconferencing. Er is ruimte voor sponsoruitingen, er kan worden gecommuniceerd via mail, chat, linkedin, facebook, twitter, er zit een vertaalmodule in, waardoor mensen uit de hele wereld met elkaar in hun eigen taal kunnen communiceren… en dit is slechts een kleine greep van de mogelijkheden die het Community knowledge Centre biedt.

Virtual Orange is opgericht door Ilko Tonen, voorheen director of sales bij Amsterdam RAI.  “Ik wilde een virtuele omgeving creëren als aanvulling op de bekende communicatiemiddelen.  Uitgangspunten daarbij waren dat het voor de organisator het ultieme communicatie- en marketingmiddel moest worden. Gezien de reacties is dat gelukt.”

In de nieuwe editie van Expovisie leest u  nog veel meer over het 'Community knowledge Centre'.

www.virtualorange.nl / www.expovisie.nl




2011-06-20
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV