Magazine
Contact
Home
Virtual Orange in de lucht
De website van Virtual Orange, www.virtualorange.nl is live. Virtual Orange is het bedrijf achter het vernieuwende 'Community knowledge Centre', een virtuele tool voor organisatoren van beurzen en congressen die de autoriteit in hun branche willen zijn en blijven. "Dankzij CkC zal de wereld van beurzen en congressen revolutioniar veranderen", zo voorspelt oprichter Ilko Tonen.


Het Community knowledge Centre (CkC) is een virtuele omgeving die de bestaande activiteiten van de organisator aanvult. Elf maanden lang is het één dag per maand geopend en kan er alles wat op een ‘live’ beurs of congres ook kan. In de twaalfde maand vindt het fysieke evenement plaats.

In de virtuele locatie kunnen bezoekers stands bezoeken, seminars van interessante sprekers bijwonen - live dan wel opgenomen, vergaderen via videoconferencing. Er is ruimte voor sponsoruitingen, er kan worden gecommuniceerd via mail, chat, linkedin, facebook, twitter, er zit een vertaalmodule in, waardoor mensen uit de hele wereld met elkaar in hun eigen taal kunnen communiceren… en dit is slechts een kleine greep van de mogelijkheden die het Community knowledge Centre biedt.

Virtual Orange is opgericht door Ilko Tonen, voorheen director of sales bij Amsterdam RAI.  “Ik wilde een virtuele omgeving creëren als aanvulling op de bekende communicatiemiddelen.  Uitgangspunten daarbij waren dat het voor de organisator het ultieme communicatie- en marketingmiddel moest worden. Gezien de reacties is dat gelukt.”

In de nieuwe editie van Expovisie leest u  nog veel meer over het 'Community knowledge Centre'.

www.virtualorange.nl / www.expovisie.nl




2011-06-20
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV