Magazine
Contact
Home
Ontmoet NL op Vakantiebeurs
De belangstelling voor Nederland als bestemming voor een kortere of langere vakantie neemt sterk toe. Reden voor de organisatie van de Vakantiebeurs om het eigen land meer dan ooit op de kaart te zetten. Op de beurseditie van 2012 wordt Nederland onder het thema ‘Ontmoet NL’ in een nieuw en eigentijds concept als vakantieland onder de aandacht gebracht.

Tijdens de kick-off van Ontmoet NL, eind mei in 'de Koekfabriek' in Zaandam, werd het startsein voor deze nieuwe vakantie-in-eigen-land-campagne gegeven. Ontmoet NL is een cross mediaal platform dat jaarrond onderscheidende aandacht voor Nederland als vakantieland geeft.  

VNU Exhibitions, organisator van de Vakantiebeurs, is voor deze promotiecampagne een samenwerking aangegaan met Zilte Zaken, een reclame- en mediabureau uit Den Burg op Texel. Behalve de Vakantiebeurs zijn ook de landelijke radiozender 100% NL en het magazine 100% NL bij het project betrokken.

Ontmoet NL wordt de portal voor de leuke dagjes uit en weekendjes weg met een uitgebreid overzicht van accommodaties, attracties, uitstapjes en arrangementen. Het concept profileert het eigen land via beurzen, online, print, radio, social media, apps en nieuwsbrieven waarmee permanente aandacht voor de Nederlandse toeristische hoogtepunten is gegarandeerd. 
 
De  Vakantiebeurs 2012 wordt gehouden van woensdag 11 januari tot en met zondag 16 januari. De dinsdag ervoor, 10 januari, is gereserveerd voor de 'Dutch Tourism Expo' die alleen toegankelijk is voor professionals uit de internationale reisbranche.

www.vakantiebeurs.nl / www.ziltezaken.nl



2011-06-16
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV