Magazine
Contact
Home
Ontmoet NL op Vakantiebeurs
De belangstelling voor Nederland als bestemming voor een kortere of langere vakantie neemt sterk toe. Reden voor de organisatie van de Vakantiebeurs om het eigen land meer dan ooit op de kaart te zetten. Op de beurseditie van 2012 wordt Nederland onder het thema ‘Ontmoet NL’ in een nieuw en eigentijds concept als vakantieland onder de aandacht gebracht.

Tijdens de kick-off van Ontmoet NL, eind mei in 'de Koekfabriek' in Zaandam, werd het startsein voor deze nieuwe vakantie-in-eigen-land-campagne gegeven. Ontmoet NL is een cross mediaal platform dat jaarrond onderscheidende aandacht voor Nederland als vakantieland geeft.  

VNU Exhibitions, organisator van de Vakantiebeurs, is voor deze promotiecampagne een samenwerking aangegaan met Zilte Zaken, een reclame- en mediabureau uit Den Burg op Texel. Behalve de Vakantiebeurs zijn ook de landelijke radiozender 100% NL en het magazine 100% NL bij het project betrokken.

Ontmoet NL wordt de portal voor de leuke dagjes uit en weekendjes weg met een uitgebreid overzicht van accommodaties, attracties, uitstapjes en arrangementen. Het concept profileert het eigen land via beurzen, online, print, radio, social media, apps en nieuwsbrieven waarmee permanente aandacht voor de Nederlandse toeristische hoogtepunten is gegarandeerd. 
 
De  Vakantiebeurs 2012 wordt gehouden van woensdag 11 januari tot en met zondag 16 januari. De dinsdag ervoor, 10 januari, is gereserveerd voor de 'Dutch Tourism Expo' die alleen toegankelijk is voor professionals uit de internationale reisbranche.

www.vakantiebeurs.nl / www.ziltezaken.nl



2011-06-16
Beslissers en beïnvloeders uit de vastgoed-, bouw- en installatiewereld konden zich woensdag 15 november laten bijpraten over de kansen van smart technology in de gebouwde omgeving tijdens Smart Homes & Intelligent Buildings in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers konden ontwerpen van slimme woningen en gebouwen bekijken en de mogelijkheden van huisbesturing, standaardisatie en protocollen, energiebesparing en het toepassen van gelijkstroom bestuderen. De organisatie lag in handen van Jaarbeurs en Smart Homes.
 
De Margriet Winterfair, die dit jaar voor het eerst plaatsvindt in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, is de eerste dagen goed bezocht. Hoewel de beurs in de Brabanthallen over meer vierkante meters beschikt ten opzichte van de Jaarbeurs in Utrecht is de beleving van bezoekers dat het drukker en sfeervoller is. De Margriet Winterfair wordt gehouden van 17 tot en met 23 november 2017.
 
Marked Events, organisator van tech-events GIG en WORSHIP, heeft de lancering van het Craft Drink Festival aangekondigd. Het tweedaagse event zal plaatsvinden op 28 en 29 juli 2018 in de NEC in Birmigham. Craft Drink Festival zal de tuinen van het gebouw benutten om een pop-up dorp neer te zetten met vooral veel brouwers, destillaten en eetstandjes. 
 
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV