Magazine
Contact
Home
Nieuw: Salon aan de Eem in Amersfoort
Salon aan de Eem is nieuw. De organisatoren hebben zich laten inspireren door de beroemde Salone di Mobile in Milaan. Een combinatie van een formele beurs en een markt op straat. Een plek waar creatieven zich op de meest originele manieren presenteren. Van 23 tot en met 25 juni biedt het Amersfoortse Oliemolenkwartier een prikkelend programma voor professionals met een warm hart voor toegepast design.

De eerste twee Salon-dagen staan in het teken van presentaties, workshops en exposities rond toegepast design: design dat ervoor zorgt dat producten, diensten en merken zakelijk beter presteren. Zoals product design, packaging design, communication design en service design. Tianne van Woudenberg is verantwoordelijk voor de communicatie rondom Salon aan de Eem: "Alle bedrijven of zelfstandigen die zich hiermee bezig houden kunnen zich op Salon aan de Eem in de kijker spelen op de open beursvloer. Hierbij geldt een creatieve prestatieverplichting: wat je doet moet kwaliteit hebben. De exposanten die zich tot nog toe aanmeldden hebben die boodschap goed opgepakt."

Salon aan de Eem start op donderdag 23 juni met het Congres Design en Marketing 2011, een congres met sprekers op het vlak van branding en packaging. De organisatie van Design en Marketing 2011 gebeurt in samenwerking met het vaktijdschrift Marketing Tribune. De eerste Salon-dag wordt afgesloten met de –inmiddels - vierde PechaKuchaNight. Van Woudenberg:  "Op een PechaKucha (Japans voor geroezemoes) avond presenteren creatieven, ontwerpers, marketeers of uitvinders in 20 dia’s maal 20 seconden een nieuw idee. Hierna neemt de volgende presentator het stokje over. Het thema is dit keer uiteraard ‘toegepast design’. PechaKucha is goed voor live inspiratie in een ongedwongen sfeer met een hapje en een drankje bij de hand."


Salon aan de Eem wordt georganiseerd door Amersfoort Creatieve Stad en wordt mede gefinancierd met steun van het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Commissie.

www.salonaandeeem.nl


2011-06-06
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV