Magazine
Contact
Home
Nieuw: Salon aan de Eem in Amersfoort
Salon aan de Eem is nieuw. De organisatoren hebben zich laten inspireren door de beroemde Salone di Mobile in Milaan. Een combinatie van een formele beurs en een markt op straat. Een plek waar creatieven zich op de meest originele manieren presenteren. Van 23 tot en met 25 juni biedt het Amersfoortse Oliemolenkwartier een prikkelend programma voor professionals met een warm hart voor toegepast design.

De eerste twee Salon-dagen staan in het teken van presentaties, workshops en exposities rond toegepast design: design dat ervoor zorgt dat producten, diensten en merken zakelijk beter presteren. Zoals product design, packaging design, communication design en service design. Tianne van Woudenberg is verantwoordelijk voor de communicatie rondom Salon aan de Eem: "Alle bedrijven of zelfstandigen die zich hiermee bezig houden kunnen zich op Salon aan de Eem in de kijker spelen op de open beursvloer. Hierbij geldt een creatieve prestatieverplichting: wat je doet moet kwaliteit hebben. De exposanten die zich tot nog toe aanmeldden hebben die boodschap goed opgepakt."

Salon aan de Eem start op donderdag 23 juni met het Congres Design en Marketing 2011, een congres met sprekers op het vlak van branding en packaging. De organisatie van Design en Marketing 2011 gebeurt in samenwerking met het vaktijdschrift Marketing Tribune. De eerste Salon-dag wordt afgesloten met de –inmiddels - vierde PechaKuchaNight. Van Woudenberg:  "Op een PechaKucha (Japans voor geroezemoes) avond presenteren creatieven, ontwerpers, marketeers of uitvinders in 20 dia’s maal 20 seconden een nieuw idee. Hierna neemt de volgende presentator het stokje over. Het thema is dit keer uiteraard ‘toegepast design’. PechaKucha is goed voor live inspiratie in een ongedwongen sfeer met een hapje en een drankje bij de hand."


Salon aan de Eem wordt georganiseerd door Amersfoort Creatieve Stad en wordt mede gefinancierd met steun van het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Commissie.

www.salonaandeeem.nl


2011-06-06
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV