Magazine
Contact
Home
Media Plaza opent Experience Room
Media Plaza heeft een Experience Room geopend. Hier kunnen mensen 'Het Nieuwe Werken' persoonlijk ervaren. In de Experience Room zijn allerlei tools aanwezig die tijd- en plaatsonafhankelijk werken mogelijk maakt.


"Door het nieuwe werken besparen beslissers op kantoorruimte, file- en reiskosten", vertelt Gaby van der Kooij, experience maker bij Media Plaza. "Het stelt werknemers, zzp-ers en freelancers in staat om werk en privé makkelijker te combineren. Maar er zijn ook nadelen, want teamleden op afstand vragen ander management. Media Plaza laat beslissers ervaren hoe nieuwe software hen daarbij ondersteunt. Op deze manier helpt Media Plaza werkgevers en HR-managers om te innoveren. Zelf aan de knoppen zitten geeft ze de kans om te ervaren hoe Het Nieuwe Werken er voor hun bedrijf uit kan zien."

In de Experience Room staat videoconferencing van LifeSize in verbinding met India en kun je praten met medewerkers in Dordrecht en Almere. 3D informatie (Augmented Reality) van LazyAnts komt tot leven via de webcam en geeft, net als de QR codes van Xxess inzicht in nieuwe marketingmiddelen. Via de Twitterfontein van Media Plaza delen beslissers hun inzichten. Het decor van de Arjan van Dijk groep en Trends for Rent laten door bijvoorbeeld spelcomputers de snelheid van software ontwikkelingen in de afgelopen twintig jaar zien. En er staat meer op de rol: remote printing, digitaal brainstormen en interactieve software komen in de komende weken naar de Experience Room.

De Experience Room is vrij en gratis toegankelijk voor de zestigduizend jaarlijkse gasten van bijeenkomsten in Media Plaza. Daarnaast kan men de Experience Room op afspraak als vergaderkamer gebruiken.

"Grote veranderingen in de komende decennia gaan ondernemers dwingen om te innoveren", aldus Van der Kooij. "De wereldbevolking groeit naar negen miljard, waarvan meer dan de helft in steden gaat wonen, de ontwikkeling van denkende en lerende technologie... Door visie en ervaringen te delen geeft Media Plaza innovatie opnieuw een centrale plek in het ondernemen, nu en in de toekomst."

www.mediaplaza.com



2011-05-30
Kind + Jugend, de Duitse vakbeurs met producten voor baby en kind, kan tevreden terugkijken op de editie van 2017. Er was een lichte groei aan zowel de bezoekerskant als het aantal standhouders en ook kwamen er meer van hen uit het buitenland. De beurs vond plaats van 14 tot en met 17 september in de Koelnmesse.
 
De derde editie van het evenement GroenTechniek Holland heeft ruim 16.000 professionals werkzaam in de groene openbare ruimte ontvangen. Dat waren er minder dan in 2015 toen 21.806 bezoekers op de beurs afkwamen. De beurs vond plaats van 12 tot en met 14 september in Biddinghuizen onder stormachtige weersomstandigheden. 
De vakbeurs Auto Prof en het kennisevenement AMT Live gaan de krachten bundelen en voegen beide evenementen samen. De samenwerking staat voor de duur van minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste combi-editie vindt plaats van 30 januari tot en met 1 februari 2018 in Gorinchem.
 
De Internationale Hondententoonstelling wordt nog zeker 4 jaar in MECC Maastricht georganiseerd. Organisator Stichting Honden Tentoonstelling Maastricht (HTM) heeft bijgetekend tot 2021. De stichting is de oudste klant van het MECC en organiseert jaarlijks in het laatste weekend van september de rashondententoonstelling. Dit jaar vindt de 38e editie plaats op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober.
De internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland vertonen een versnelde groei vergeleken met het jaar 2016. In de eerste helft van 2017 hebben de Duitse beurzen gemiddeld zo’n 3 procent meer exposanten en standoppervlakte geregistreerd ten opzichte van hun voorgaande edities. Het aantal bezoekers is gestegen met 1 procent.
 
oktober | november | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV