Magazine
Contact
Home
Media Plaza opent Experience Room
Media Plaza heeft een Experience Room geopend. Hier kunnen mensen 'Het Nieuwe Werken' persoonlijk ervaren. In de Experience Room zijn allerlei tools aanwezig die tijd- en plaatsonafhankelijk werken mogelijk maakt.


"Door het nieuwe werken besparen beslissers op kantoorruimte, file- en reiskosten", vertelt Gaby van der Kooij, experience maker bij Media Plaza. "Het stelt werknemers, zzp-ers en freelancers in staat om werk en privé makkelijker te combineren. Maar er zijn ook nadelen, want teamleden op afstand vragen ander management. Media Plaza laat beslissers ervaren hoe nieuwe software hen daarbij ondersteunt. Op deze manier helpt Media Plaza werkgevers en HR-managers om te innoveren. Zelf aan de knoppen zitten geeft ze de kans om te ervaren hoe Het Nieuwe Werken er voor hun bedrijf uit kan zien."

In de Experience Room staat videoconferencing van LifeSize in verbinding met India en kun je praten met medewerkers in Dordrecht en Almere. 3D informatie (Augmented Reality) van LazyAnts komt tot leven via de webcam en geeft, net als de QR codes van Xxess inzicht in nieuwe marketingmiddelen. Via de Twitterfontein van Media Plaza delen beslissers hun inzichten. Het decor van de Arjan van Dijk groep en Trends for Rent laten door bijvoorbeeld spelcomputers de snelheid van software ontwikkelingen in de afgelopen twintig jaar zien. En er staat meer op de rol: remote printing, digitaal brainstormen en interactieve software komen in de komende weken naar de Experience Room.

De Experience Room is vrij en gratis toegankelijk voor de zestigduizend jaarlijkse gasten van bijeenkomsten in Media Plaza. Daarnaast kan men de Experience Room op afspraak als vergaderkamer gebruiken.

"Grote veranderingen in de komende decennia gaan ondernemers dwingen om te innoveren", aldus Van der Kooij. "De wereldbevolking groeit naar negen miljard, waarvan meer dan de helft in steden gaat wonen, de ontwikkeling van denkende en lerende technologie... Door visie en ervaringen te delen geeft Media Plaza innovatie opnieuw een centrale plek in het ondernemen, nu en in de toekomst."

www.mediaplaza.com



2011-05-30
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV