Magazine
Contact
Home
Media Plaza opent Experience Room
Media Plaza heeft een Experience Room geopend. Hier kunnen mensen 'Het Nieuwe Werken' persoonlijk ervaren. In de Experience Room zijn allerlei tools aanwezig die tijd- en plaatsonafhankelijk werken mogelijk maakt.


"Door het nieuwe werken besparen beslissers op kantoorruimte, file- en reiskosten", vertelt Gaby van der Kooij, experience maker bij Media Plaza. "Het stelt werknemers, zzp-ers en freelancers in staat om werk en privé makkelijker te combineren. Maar er zijn ook nadelen, want teamleden op afstand vragen ander management. Media Plaza laat beslissers ervaren hoe nieuwe software hen daarbij ondersteunt. Op deze manier helpt Media Plaza werkgevers en HR-managers om te innoveren. Zelf aan de knoppen zitten geeft ze de kans om te ervaren hoe Het Nieuwe Werken er voor hun bedrijf uit kan zien."

In de Experience Room staat videoconferencing van LifeSize in verbinding met India en kun je praten met medewerkers in Dordrecht en Almere. 3D informatie (Augmented Reality) van LazyAnts komt tot leven via de webcam en geeft, net als de QR codes van Xxess inzicht in nieuwe marketingmiddelen. Via de Twitterfontein van Media Plaza delen beslissers hun inzichten. Het decor van de Arjan van Dijk groep en Trends for Rent laten door bijvoorbeeld spelcomputers de snelheid van software ontwikkelingen in de afgelopen twintig jaar zien. En er staat meer op de rol: remote printing, digitaal brainstormen en interactieve software komen in de komende weken naar de Experience Room.

De Experience Room is vrij en gratis toegankelijk voor de zestigduizend jaarlijkse gasten van bijeenkomsten in Media Plaza. Daarnaast kan men de Experience Room op afspraak als vergaderkamer gebruiken.

"Grote veranderingen in de komende decennia gaan ondernemers dwingen om te innoveren", aldus Van der Kooij. "De wereldbevolking groeit naar negen miljard, waarvan meer dan de helft in steden gaat wonen, de ontwikkeling van denkende en lerende technologie... Door visie en ervaringen te delen geeft Media Plaza innovatie opnieuw een centrale plek in het ondernemen, nu en in de toekomst."

www.mediaplaza.com



2011-05-30
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV