Magazine
Contact
Home
Deelnemers Horti Fair kunnen stand terugverdienen
Horti Fair introduceert dit jaar de Marketingcup. Deze wordt uitgereikt aan de standhouder die de meeste bezoekers weet te trekken. De winnaar van de Marketingcup krijgt in 2012 zijn standoppervlakte gratis.



”Horti Fair reikte voorheen een prijs uit voor de mooiste stand", vertelt Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering. "Een beursstand draait echter niet om mooi of groot, maar om bezoekers. Daarom de lancering van deze Marketingcup.

De bezoekersregistratie is dit jaar uitgebreider dan de afgelopen jaren. Reden daarvoor is dat de beursorganisatie en de standhouders daarmee meer inzicht krijgen wie Horti Fair bezoekt. Bezoekers kunnen zich  via de websites van standhouders registreren. Hiervoor krijgt elke standhouder de mogelijkheid een unieke link op de eigen site te plaatsen. Dechering: "Standhouders zijn de beste trekkers van bezoekers. Het is de taak van een beursorganisatie de standhouders daarin zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat doet Horti Fair onder meer door het bieden van een inspirerend inhoudelijk programma, een mooi ingericht beurscomplex en door een professionele bezoekersregistratie.”

Het mes snijdt aan twee kanten, legt Frans-Peter Dechering uit. "Allereerst vindt bezoekersregistratie nu plaats door standhouders zelf: hierdoor is er voorafgaand aan de beurs meer contact tussen beide partijen. Bovendien krijgen standhouders een goed inzicht hoe succesvol hun marketingcampagnes zijn. En ten tweede wordt de Horti Fair, door het intensief betrekken van de standhouders bij de bezoekerswerving, beter zichtbaar voor potentiële bezoekers.”

De standhouder die de meeste bezoekers  naar de Horti Fair weet te trekken, krijgt de Marketingcup. Hierbij wordt vanzelfsprekend rekening gehouden met de standgrootte. Alle standhouders hebben dus evenveel kans op het winnen van de Marketingcup. De winnaar krijgt tijdens de Horti Fair 2012 het totaal aan gehuurde vierkante meters (ter grootte van de stand van 2011) gratis.

www.hortifair.nl




2011-05-19
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV