Magazine
Contact
Home
Deelnemers Horti Fair kunnen stand terugverdienen
Horti Fair introduceert dit jaar de Marketingcup. Deze wordt uitgereikt aan de standhouder die de meeste bezoekers weet te trekken. De winnaar van de Marketingcup krijgt in 2012 zijn standoppervlakte gratis.



”Horti Fair reikte voorheen een prijs uit voor de mooiste stand", vertelt Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering. "Een beursstand draait echter niet om mooi of groot, maar om bezoekers. Daarom de lancering van deze Marketingcup.

De bezoekersregistratie is dit jaar uitgebreider dan de afgelopen jaren. Reden daarvoor is dat de beursorganisatie en de standhouders daarmee meer inzicht krijgen wie Horti Fair bezoekt. Bezoekers kunnen zich  via de websites van standhouders registreren. Hiervoor krijgt elke standhouder de mogelijkheid een unieke link op de eigen site te plaatsen. Dechering: "Standhouders zijn de beste trekkers van bezoekers. Het is de taak van een beursorganisatie de standhouders daarin zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat doet Horti Fair onder meer door het bieden van een inspirerend inhoudelijk programma, een mooi ingericht beurscomplex en door een professionele bezoekersregistratie.”

Het mes snijdt aan twee kanten, legt Frans-Peter Dechering uit. "Allereerst vindt bezoekersregistratie nu plaats door standhouders zelf: hierdoor is er voorafgaand aan de beurs meer contact tussen beide partijen. Bovendien krijgen standhouders een goed inzicht hoe succesvol hun marketingcampagnes zijn. En ten tweede wordt de Horti Fair, door het intensief betrekken van de standhouders bij de bezoekerswerving, beter zichtbaar voor potentiële bezoekers.”

De standhouder die de meeste bezoekers  naar de Horti Fair weet te trekken, krijgt de Marketingcup. Hierbij wordt vanzelfsprekend rekening gehouden met de standgrootte. Alle standhouders hebben dus evenveel kans op het winnen van de Marketingcup. De winnaar krijgt tijdens de Horti Fair 2012 het totaal aan gehuurde vierkante meters (ter grootte van de stand van 2011) gratis.

www.hortifair.nl




2011-05-19
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV