Magazine
Contact
Home
Deelnemers Horti Fair kunnen stand terugverdienen
Horti Fair introduceert dit jaar de Marketingcup. Deze wordt uitgereikt aan de standhouder die de meeste bezoekers weet te trekken. De winnaar van de Marketingcup krijgt in 2012 zijn standoppervlakte gratis.



”Horti Fair reikte voorheen een prijs uit voor de mooiste stand", vertelt Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering. "Een beursstand draait echter niet om mooi of groot, maar om bezoekers. Daarom de lancering van deze Marketingcup.

De bezoekersregistratie is dit jaar uitgebreider dan de afgelopen jaren. Reden daarvoor is dat de beursorganisatie en de standhouders daarmee meer inzicht krijgen wie Horti Fair bezoekt. Bezoekers kunnen zich  via de websites van standhouders registreren. Hiervoor krijgt elke standhouder de mogelijkheid een unieke link op de eigen site te plaatsen. Dechering: "Standhouders zijn de beste trekkers van bezoekers. Het is de taak van een beursorganisatie de standhouders daarin zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat doet Horti Fair onder meer door het bieden van een inspirerend inhoudelijk programma, een mooi ingericht beurscomplex en door een professionele bezoekersregistratie.”

Het mes snijdt aan twee kanten, legt Frans-Peter Dechering uit. "Allereerst vindt bezoekersregistratie nu plaats door standhouders zelf: hierdoor is er voorafgaand aan de beurs meer contact tussen beide partijen. Bovendien krijgen standhouders een goed inzicht hoe succesvol hun marketingcampagnes zijn. En ten tweede wordt de Horti Fair, door het intensief betrekken van de standhouders bij de bezoekerswerving, beter zichtbaar voor potentiële bezoekers.”

De standhouder die de meeste bezoekers  naar de Horti Fair weet te trekken, krijgt de Marketingcup. Hierbij wordt vanzelfsprekend rekening gehouden met de standgrootte. Alle standhouders hebben dus evenveel kans op het winnen van de Marketingcup. De winnaar krijgt tijdens de Horti Fair 2012 het totaal aan gehuurde vierkante meters (ter grootte van de stand van 2011) gratis.

www.hortifair.nl




2011-05-19
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV