Magazine
Contact
Home
Deelnemers Horti Fair kunnen stand terugverdienen
Horti Fair introduceert dit jaar de Marketingcup. Deze wordt uitgereikt aan de standhouder die de meeste bezoekers weet te trekken. De winnaar van de Marketingcup krijgt in 2012 zijn standoppervlakte gratis.



”Horti Fair reikte voorheen een prijs uit voor de mooiste stand", vertelt Horti Fair-directeur Frans-Peter Dechering. "Een beursstand draait echter niet om mooi of groot, maar om bezoekers. Daarom de lancering van deze Marketingcup.

De bezoekersregistratie is dit jaar uitgebreider dan de afgelopen jaren. Reden daarvoor is dat de beursorganisatie en de standhouders daarmee meer inzicht krijgen wie Horti Fair bezoekt. Bezoekers kunnen zich  via de websites van standhouders registreren. Hiervoor krijgt elke standhouder de mogelijkheid een unieke link op de eigen site te plaatsen. Dechering: "Standhouders zijn de beste trekkers van bezoekers. Het is de taak van een beursorganisatie de standhouders daarin zo goed mogelijk te ondersteunen. Dat doet Horti Fair onder meer door het bieden van een inspirerend inhoudelijk programma, een mooi ingericht beurscomplex en door een professionele bezoekersregistratie.”

Het mes snijdt aan twee kanten, legt Frans-Peter Dechering uit. "Allereerst vindt bezoekersregistratie nu plaats door standhouders zelf: hierdoor is er voorafgaand aan de beurs meer contact tussen beide partijen. Bovendien krijgen standhouders een goed inzicht hoe succesvol hun marketingcampagnes zijn. En ten tweede wordt de Horti Fair, door het intensief betrekken van de standhouders bij de bezoekerswerving, beter zichtbaar voor potentiële bezoekers.”

De standhouder die de meeste bezoekers  naar de Horti Fair weet te trekken, krijgt de Marketingcup. Hierbij wordt vanzelfsprekend rekening gehouden met de standgrootte. Alle standhouders hebben dus evenveel kans op het winnen van de Marketingcup. De winnaar krijgt tijdens de Horti Fair 2012 het totaal aan gehuurde vierkante meters (ter grootte van de stand van 2011) gratis.

www.hortifair.nl




2011-05-19
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV