Magazine
Contact
Home
Artexis wint Trends Gazellen Award 2011

In de categorie 'Middelgrote Bedrijven' sleepte beursbedrijf Artexis woensdag 4 mei een felbegeerde Trends Gazellen Award in de wacht. Artexis is onder andere bekend als exploiteur van Flanders Expo en als organisator van beurzen als Art Brussels, EMIF en de Belgian Boat Show. Trends is het  financieel-economische nieuwsblad van Belgie.



Eric Everard, CEO Artexis Group, en Dirk Van Roy, CEO Artexis, namen de prijs trots in ontvangst: “Artexis groeit sterk dankzij een continue focus op onze vier pijlers: volg je missie, denk strategisch, motiveer je werknemers en werk nauw samen met je stakeholders”, aldus Van Roy.

Sinds 2001 evolueerde Artexis van 4 naar 64 miljoen euro omzet en groeide het bedrijf van een handvol medewerkers naar bijna 280 gemotiveerde personeelsleden. Artexis is bovendien in veertien landen aanwezig. Deze beoordelingscriteria vormden het doorslaggevende punt voor de jury. De sterke en constante groei van Artexis over de voorbije jaren rust volgens Van Roy op vier pijlers: "Artexis blijft eerst en vooral focussen op zijn missie: het creëren van 'ultimate meeting & marketplaces'. Daarbij is een strategisch vijfjarenplan maken en realiseren onontbeerlijk. Doelstellingen behalen vereist gepassioneerde medewerkers en denken vanuit een groepscultuur met oog voor de acht Artexis-waarden. Tenslotte versterkt een positieve wisselwerking met de stakeholders de samenwerking om concrete verbeteringen en resultaten te krijgen."

Trends is hét financieel-economische nieuwsblad van België. Trends selecteerde aan de hand van de 'Trends Top 100.000' de tweehonderd snelst groeiende ondernemingen. Deze bedrijven worden opgenomen in een rangschikking en bekroond als Trends Gazellen 2011. Per provincie wordt in elke categorie (kleine, middelgrote en grote bedrijven) ook één uitmuntende onderneming uitgeroepen tot Trends Gazellen Ambassadeur. Johan Van Overtveldt, hoofdredacteur van Trends Magazine: "Snelgroeiende bedrijven dragen in belangrijke mate bij tot de economische dynamiek van een regio. Deze "gazellen" zijn krachtbronnen van innovatie, zwengelen de werkgelegenheid aan en zijn vaak een inspirerend rolmodel voor andere bedrijven."

www.trends.be / www.artexis.com





2011-05-10
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV