Magazine
Contact
Home
SPRINKLE gaat niet door
De eerste editie van SPRINKLE, beurs voor duurzame business innovaties, die gepland stond voor woensdag 25 en donderdag 26 mei in Jaarbeurs Utrecht, gaat niet door.

Organisator Mark Liethof van Eventex ziet wel toekomst in de beurs, maar heeft meer tijd nodig om het evenement een gedegen ondergrond mee te geven.  "De intentie van SPRINKLE was het creëren van een platform waar duurzame innovaties aan prospects, mogelijke partners en investeerders gepresenteerd konden worden. De reacties van potentiële exposanten, brancheorganisaties en de media waren zo enthousiast dat we met volle overtuiging met SPRINKLE aan de slag gingen."
 
"Maar uiteindelijk bleken we een representatief aanbod van producten en diensten niet te kunnen garanderen. Daarom hebben we besloten SPRINKLE 2011 te annuleren. Op dit moment zijn we bezig om te onderzoeken of SPRINKLE, eventueel in een gewijzigde vorm, op een later tijdstip kan plaatsvinden."

www.sprinkle-event.nl



2011-05-10
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV