Magazine
Contact
Home
Expobull heeft nieuwe website
Helderheid, gebruiksgemak en optimaal laten zien wat je klanten te bieden hebt. Volgens die criteria ontwikkelden Van den Oever en Uniek Media de nieuwe website van Expobull.


Peter van Os, oprichter en eigenaar van Expobull, vindt de nieuwe site een flinke stap voorwaarts. "We hebben ingestoken op gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie en dat is met deze site goed gelukt. Belangrijk verschil met de vorige is dat we deze vaker gaan updaten en meer service via internet kunnen verlenen."

Expobull heeft jarenlange ervaring in de beurzen- en evenementenbranche. Expobull kan worden ingeschakeld wanneer snel en efficiënt meegedacht moet worden om een beurs of event beter of anders aan te kleden. Daarnaast verzorgt Expobull de inrichting van kantoren, showrooms, winkels, maar ook huizen. Behalve advies levert Expobull allerlei soorten vloerbedekkingen en kantoormeubilair dat aan alle hedendaagse eisen voldoet.

Van Os: "Creativiteit stoppen we in onze ontwerpen, en de website moet daar dienstbaar aan zijn. Makkelijk in het gebruik dus, no-nonsense. Maar zeer belangrijk in het contact met de buitenwereld. We kunnen niet op elk moment op iedere locatie zijn waar onze klanten zich bevinden. Maar met de nieuwe site kunnen we ze wél overal de nodige service bieden."

www.expo-bull.nl



2011-05-10
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV