Magazine
Contact
Home
AutoRAI groeit 23 procent
In totaal bezochten van 13 tot en met 23 april 270.348 autoliefhebbers de AutoRAI. Ondanks het zomerse weer betekende dit een groei van 23% ten opzichte van de vorige editie. In een enquete gaf 25% van de bezoekers aan om naar aanleiding van het AutoRAI-bezoek een nieuwe auto aan te schaffen. Exposanten noteerden maar liefst 35% meer sales leads dan geprognosticeerd.

Veel bezoekers gaven in een onderzoek van Amsterdam RAI - tijdens de beurs gehouden onder 1.100 bezoekers - aan dat ze echt in de markt zijn voor een nieuwe auto. "Twee jaar geleden waren het vooral liefhebbers. Nu is het een mix van liefhebbers en kopers die een bezoek aan onze stand brengen,” aldus woordvoerder Jacques Geijsen van Volkswagen. Ook Sander van den Bey spreekt namens de Nederlandse Ferrari dealers zijn tevredenheid over de beurs uit: “We hebben voldoende leads gegenereerd en zijn blij dat we de nieuwe Ferrari FF hebben kunnen presenteren aan klanten en prospects. Onze deelname is super geweest voor de merkbeleving.”

De indeling van de beursvloer, met meer ruimte tussen de stands en dus voor de bezoekers, zorgde voor een relaxte sfeer, waarbij iedereen goed overzicht hield van het aangeboden autonieuws. Bijzondere activiteiten zoals de Supercar Paddock van Autovisie, het Hobbyplein, het Klassiekerpaviljoen en de stunts met echte supercars op het Demo Circuit vielen, gezien de drukte op deze locaties, zeer in de smaak. Er was ook veel belangstelling voor het nieuws op het gebied van motoren en scooters bij GoMotor.

Jeroen Maas van Opel Nederland zegt: “Ik denk dat de organisatoren het juiste recept te pakken hebben en we kunnen wel spreken van een schot in de roos. Het was weer een ouderwetse AutoRAI.”  Ook Joost ’t Hooft, beursmanager van AutoRAI, toont zich zeer tevreden: “Uitgaand van de positieve reacties van exposanten en bezoekers durf ik te stellen dat we er met deze editie van AutoRAI in geslaagd zijn de belofte van het grootste autofeest van Nederland in te lossen. We hebben met deze beurseditie het grootste publieksevenement van Nederland weer helemaal terug op de kaart gezet.” 

AutoRAI 2013 staat gepland voor 2 tot en met 14 april 2013.

www.autorai.nl





2011-04-25
Beursorganisatie Pure Digital is een samenwerking aangegaan met de beurs voor de bouw- en architectuurmarkt Building Holland en BNO, de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers. Gedrieën willen zij digitale printinnovaties in interieurdecoratie en productpersonalisatie stimuleren. De beurs Pure Digital wordt van 17 tot en met 19 april in Amsterdam RAI gehouden.
 
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV