Magazine
Contact
Home
'Mooiste AutoRAI-moment' wint Fast & Furious-reis

Op social media streams als hyves en twitter wemelt het van foto's die op de AutoRAI (13 tot en met 23 april, Amsterdam RAI) zijn genomen. De organisatie wilde daar iets leuks mee doen en verzamelde op  www.mijnautoraimoment.nl de meest bijzondere autoRAI-ervaringen.  De leukste foto wint een 'Fast&Furious'-reis naar Rio de Janeiro.



"Van 13 tot en met 23 april bezochten honderdduizenden autofans de AutoRAI in Amsterdam", vertelt Paula Vermin, communicatie manager van de AutoRAI. "Via Twitter, Hyves en Facebook werden vanaf de opening dagelijks vele honderden foto’s en video’s gedeeld. Zo had alleen al de AutoRAI Hyves een kleine 28.000 leden die foto’s met elkaar deelden. Op elke stand en bij de verschillende activiteiten zagen we bezoekers met camera’s of smartphones foto’s nemen van hun favoriete auto’s en ervaringen. En op de social media streams die we volgden, vlogen deze foto’s ons om de oren. Daar wilden we iets leuks mee doen."

"We hebben er een wedstrijd van gemaakt: 'Wie maakt een foto van het mooiste, leukste of meest bijzondere AutoRAI-moment?' Hiervoor hebben we een actie op www.mijnautoraimoment.nl op touw gezet. Op deze site kunnen beursbezoekers nog tot 13 mei hun mooiste AutoRAI-moment uploaden. Zo worden alle mooie ervaringen en belevenissen van bezoekers op één plek verzameld en kan iedereen meegenieten. AutoRAI-bezoekers worden uitgenodigd om de foto of video van hun mooiste AutoRAI-moment, voorzien van een korte toelichting, te uploaden. Meedoen is heel laagdrempelig, omdat deelnemers kunnen uploaden via hun bestaande social media account. Vervolgens kan het publiek via social media stemmen op deze bijzonderen AutoRAI-momenten."

De deelnemer die het AutoRAI-moment heeft ge-uload waarop de meeste stemmen zijn gevallen, wint een spectaculaire Fast & Furious 5 reis voor twee personen naar Rio de Janeiro. De reis wordt aangeboden door Universal Pictures ter gelegenheid van de release van de film Fast & Furious 5, die in Nederland op 5 mei in première gaat. De 2e en 3e prijs zijn Sony Ericsson Xperia smartphones. Onder de mensen die op de AutoRAI-momenten van de bezoekers gestemd hebben wordt ook nog eens een gloednieuw TomTom Go Live navigatiesysteem verloot. Deelnemen aan de actie kan nog tot 13 mei 2011.

 www.mijnautoraimoment.nl /  www.autorai.nl



2011-04-18
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV