Magazine
Contact
Home
'Mooiste AutoRAI-moment' wint Fast & Furious-reis

Op social media streams als hyves en twitter wemelt het van foto's die op de AutoRAI (13 tot en met 23 april, Amsterdam RAI) zijn genomen. De organisatie wilde daar iets leuks mee doen en verzamelde op  www.mijnautoraimoment.nl de meest bijzondere autoRAI-ervaringen.  De leukste foto wint een 'Fast&Furious'-reis naar Rio de Janeiro.



"Van 13 tot en met 23 april bezochten honderdduizenden autofans de AutoRAI in Amsterdam", vertelt Paula Vermin, communicatie manager van de AutoRAI. "Via Twitter, Hyves en Facebook werden vanaf de opening dagelijks vele honderden foto’s en video’s gedeeld. Zo had alleen al de AutoRAI Hyves een kleine 28.000 leden die foto’s met elkaar deelden. Op elke stand en bij de verschillende activiteiten zagen we bezoekers met camera’s of smartphones foto’s nemen van hun favoriete auto’s en ervaringen. En op de social media streams die we volgden, vlogen deze foto’s ons om de oren. Daar wilden we iets leuks mee doen."

"We hebben er een wedstrijd van gemaakt: 'Wie maakt een foto van het mooiste, leukste of meest bijzondere AutoRAI-moment?' Hiervoor hebben we een actie op www.mijnautoraimoment.nl op touw gezet. Op deze site kunnen beursbezoekers nog tot 13 mei hun mooiste AutoRAI-moment uploaden. Zo worden alle mooie ervaringen en belevenissen van bezoekers op één plek verzameld en kan iedereen meegenieten. AutoRAI-bezoekers worden uitgenodigd om de foto of video van hun mooiste AutoRAI-moment, voorzien van een korte toelichting, te uploaden. Meedoen is heel laagdrempelig, omdat deelnemers kunnen uploaden via hun bestaande social media account. Vervolgens kan het publiek via social media stemmen op deze bijzonderen AutoRAI-momenten."

De deelnemer die het AutoRAI-moment heeft ge-uload waarop de meeste stemmen zijn gevallen, wint een spectaculaire Fast & Furious 5 reis voor twee personen naar Rio de Janeiro. De reis wordt aangeboden door Universal Pictures ter gelegenheid van de release van de film Fast & Furious 5, die in Nederland op 5 mei in première gaat. De 2e en 3e prijs zijn Sony Ericsson Xperia smartphones. Onder de mensen die op de AutoRAI-momenten van de bezoekers gestemd hebben wordt ook nog eens een gloednieuw TomTom Go Live navigatiesysteem verloot. Deelnemen aan de actie kan nog tot 13 mei 2011.

 www.mijnautoraimoment.nl /  www.autorai.nl



2011-04-18
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV