Magazine
Contact
Home
'Mooiste AutoRAI-moment' wint Fast & Furious-reis

Op social media streams als hyves en twitter wemelt het van foto's die op de AutoRAI (13 tot en met 23 april, Amsterdam RAI) zijn genomen. De organisatie wilde daar iets leuks mee doen en verzamelde op  www.mijnautoraimoment.nl de meest bijzondere autoRAI-ervaringen.  De leukste foto wint een 'Fast&Furious'-reis naar Rio de Janeiro.



"Van 13 tot en met 23 april bezochten honderdduizenden autofans de AutoRAI in Amsterdam", vertelt Paula Vermin, communicatie manager van de AutoRAI. "Via Twitter, Hyves en Facebook werden vanaf de opening dagelijks vele honderden foto’s en video’s gedeeld. Zo had alleen al de AutoRAI Hyves een kleine 28.000 leden die foto’s met elkaar deelden. Op elke stand en bij de verschillende activiteiten zagen we bezoekers met camera’s of smartphones foto’s nemen van hun favoriete auto’s en ervaringen. En op de social media streams die we volgden, vlogen deze foto’s ons om de oren. Daar wilden we iets leuks mee doen."

"We hebben er een wedstrijd van gemaakt: 'Wie maakt een foto van het mooiste, leukste of meest bijzondere AutoRAI-moment?' Hiervoor hebben we een actie op www.mijnautoraimoment.nl op touw gezet. Op deze site kunnen beursbezoekers nog tot 13 mei hun mooiste AutoRAI-moment uploaden. Zo worden alle mooie ervaringen en belevenissen van bezoekers op één plek verzameld en kan iedereen meegenieten. AutoRAI-bezoekers worden uitgenodigd om de foto of video van hun mooiste AutoRAI-moment, voorzien van een korte toelichting, te uploaden. Meedoen is heel laagdrempelig, omdat deelnemers kunnen uploaden via hun bestaande social media account. Vervolgens kan het publiek via social media stemmen op deze bijzonderen AutoRAI-momenten."

De deelnemer die het AutoRAI-moment heeft ge-uload waarop de meeste stemmen zijn gevallen, wint een spectaculaire Fast & Furious 5 reis voor twee personen naar Rio de Janeiro. De reis wordt aangeboden door Universal Pictures ter gelegenheid van de release van de film Fast & Furious 5, die in Nederland op 5 mei in première gaat. De 2e en 3e prijs zijn Sony Ericsson Xperia smartphones. Onder de mensen die op de AutoRAI-momenten van de bezoekers gestemd hebben wordt ook nog eens een gloednieuw TomTom Go Live navigatiesysteem verloot. Deelnemen aan de actie kan nog tot 13 mei 2011.

 www.mijnautoraimoment.nl /  www.autorai.nl



2011-04-18
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Auto Prof Hardenberg gaat uitbreiden met een nieuw initiatief: Schade Experience Hal. Organisator Evenementenhal Easyfairs geeft daarmee antwoord op de vraag vanuit de markt naar meer beleving op de beursvloer. In de Schade Experience Hal zullen uitsluitend schade-gerelateerde bedrijven aanwezig zijn. De vakbeurs vindt plaats op 17 tot en met 19 oktober 2017 in Evenementenhal Hardenberg.
 
Voor haar tachtigste editie krijgt de Meubelbeurs van Brussel een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. Als oudste vakbeurs voor meubilair in Europa kiest de Meubelbeurs voor een verrassend jonge look die dynamisme en zin voor vernieuwing uitstraalt.
 
Na vier intensieve beursdagen sloot de Vinexpo Bordeaux op 21 juni haar deuren. 2.300 exposanten uit 40 landen en 40.050 bezoekers (waarvan 47 procent internationaal, uit 150 landen) kwamen bijeen tijdens dit internationale vak-evenement voor wijn en gedistilleerd voor ontmoetingen, tekenen van contracten, ontdekken van noviteiten en de ontwikkeling van hun zakelijke netwerk.
 
De Belgische vakbeurs New Security krijgt een Nederlandse editie. De tweedaagse beurs waar distributeurs hun beveiligingsoplossingen laten zien zal identiek zijn aan de Belgische versie en zal op 5 en 6 april 2018 plaatsvinden in Expo Houten. De beurs zal tweejaarlijks georganiseerd worden door dezelfde organisator als de Belgische editie, uitgever FCO Media.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV