Magazine
Contact
Home
'Mooiste AutoRAI-moment' wint Fast & Furious-reis

Op social media streams als hyves en twitter wemelt het van foto's die op de AutoRAI (13 tot en met 23 april, Amsterdam RAI) zijn genomen. De organisatie wilde daar iets leuks mee doen en verzamelde op  www.mijnautoraimoment.nl de meest bijzondere autoRAI-ervaringen.  De leukste foto wint een 'Fast&Furious'-reis naar Rio de Janeiro.



"Van 13 tot en met 23 april bezochten honderdduizenden autofans de AutoRAI in Amsterdam", vertelt Paula Vermin, communicatie manager van de AutoRAI. "Via Twitter, Hyves en Facebook werden vanaf de opening dagelijks vele honderden foto’s en video’s gedeeld. Zo had alleen al de AutoRAI Hyves een kleine 28.000 leden die foto’s met elkaar deelden. Op elke stand en bij de verschillende activiteiten zagen we bezoekers met camera’s of smartphones foto’s nemen van hun favoriete auto’s en ervaringen. En op de social media streams die we volgden, vlogen deze foto’s ons om de oren. Daar wilden we iets leuks mee doen."

"We hebben er een wedstrijd van gemaakt: 'Wie maakt een foto van het mooiste, leukste of meest bijzondere AutoRAI-moment?' Hiervoor hebben we een actie op www.mijnautoraimoment.nl op touw gezet. Op deze site kunnen beursbezoekers nog tot 13 mei hun mooiste AutoRAI-moment uploaden. Zo worden alle mooie ervaringen en belevenissen van bezoekers op één plek verzameld en kan iedereen meegenieten. AutoRAI-bezoekers worden uitgenodigd om de foto of video van hun mooiste AutoRAI-moment, voorzien van een korte toelichting, te uploaden. Meedoen is heel laagdrempelig, omdat deelnemers kunnen uploaden via hun bestaande social media account. Vervolgens kan het publiek via social media stemmen op deze bijzonderen AutoRAI-momenten."

De deelnemer die het AutoRAI-moment heeft ge-uload waarop de meeste stemmen zijn gevallen, wint een spectaculaire Fast & Furious 5 reis voor twee personen naar Rio de Janeiro. De reis wordt aangeboden door Universal Pictures ter gelegenheid van de release van de film Fast & Furious 5, die in Nederland op 5 mei in première gaat. De 2e en 3e prijs zijn Sony Ericsson Xperia smartphones. Onder de mensen die op de AutoRAI-momenten van de bezoekers gestemd hebben wordt ook nog eens een gloednieuw TomTom Go Live navigatiesysteem verloot. Deelnemen aan de actie kan nog tot 13 mei 2011.

 www.mijnautoraimoment.nl /  www.autorai.nl



2011-04-18
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV