Magazine
Contact
Home
Dehullu bewegwijzert 150 locaties van DSM
DSM introduceerde begin 2011 wereldwijd een nieuwe merkidentiteit. Dehullu Sign Systems kreeg de opdracht om in drie jaar de interne bewegwijzering op circa 150 locaties in 52 landen te vervangen. De huisstijlborden van de vier grootste kantoren zijn inmiddels vervangen. In een weekend tijd. 


In totaal betreft het enkele tienduizenden huisstijlborden. Voor Dehullu is het één van de grootste opdrachten uit haar bestaan. Het vervangen van drieduizend borden in de vier belangrijkste regionale kantoren in één weekend tijd, was eind februari de vuurdoop. In drie maanden tijd inventariseerde Dehullu de bebording in de vier belangrijkste regionale kantoren in de Verenigde Staten, China, Zwitserland en Nederland. Na akkoord zijn de borden geproduceerd en getransporteerd naar de vier kantoren. Er was één weekend tijd om op deze kantoren de interne bewegwijzering te vervangen van oud naar nieuw. In het buitenland zijn lokale partners ingeschakeld. Het werk voor de vier kantoren is naar volle tevredenheid van DSM uitgevoerd.

Maarten van Orden, directeur Dehullu: "Er zijn vier redenen waarom DSM voor Dehullu heeft gekozen: het product MSS van Dehullu dat perfect aansluit op ontwerp van de opdrachtgever en dat voor de Amerikaanse markt ook in braille wordt geleverd; de juiste prijs-kwaliteit verhouding; de sterke organisatiekracht en het internationale netwerk van Dehullu waardoor projecten wereldwijd slagvaardig worden aangepakt." Klik hier voor een video-interview met Maarten van Orden, directeur van Dehullu.

Het chemiebedrijf DSM heeft in tientallen jaren tijd een zeer sterke transformatie doorgemaakt en is een bedrijf geworden dat actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen. Omdat merk en uitstraling niet meer pasten bij het nieuwe DSM is een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld, met een nieuw logo als één van de uitingen. Dehullu is actief op het gebied van tentoonstellingsbouw, interieurbouw en bewegwijzering.

Op de foto boven: Het Chinese team dat in één weekend de Chinese DSM-vestiging van nieuwe huisstijlborden voorzag. Onder: Zo zien de huisstijlbordjes er op de werkplekken uit.

www.dehullu.nl



2011-04-07
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV