Magazine
Contact
Home
Dehullu bewegwijzert 150 locaties van DSM
DSM introduceerde begin 2011 wereldwijd een nieuwe merkidentiteit. Dehullu Sign Systems kreeg de opdracht om in drie jaar de interne bewegwijzering op circa 150 locaties in 52 landen te vervangen. De huisstijlborden van de vier grootste kantoren zijn inmiddels vervangen. In een weekend tijd. 


In totaal betreft het enkele tienduizenden huisstijlborden. Voor Dehullu is het één van de grootste opdrachten uit haar bestaan. Het vervangen van drieduizend borden in de vier belangrijkste regionale kantoren in één weekend tijd, was eind februari de vuurdoop. In drie maanden tijd inventariseerde Dehullu de bebording in de vier belangrijkste regionale kantoren in de Verenigde Staten, China, Zwitserland en Nederland. Na akkoord zijn de borden geproduceerd en getransporteerd naar de vier kantoren. Er was één weekend tijd om op deze kantoren de interne bewegwijzering te vervangen van oud naar nieuw. In het buitenland zijn lokale partners ingeschakeld. Het werk voor de vier kantoren is naar volle tevredenheid van DSM uitgevoerd.

Maarten van Orden, directeur Dehullu: "Er zijn vier redenen waarom DSM voor Dehullu heeft gekozen: het product MSS van Dehullu dat perfect aansluit op ontwerp van de opdrachtgever en dat voor de Amerikaanse markt ook in braille wordt geleverd; de juiste prijs-kwaliteit verhouding; de sterke organisatiekracht en het internationale netwerk van Dehullu waardoor projecten wereldwijd slagvaardig worden aangepakt." Klik hier voor een video-interview met Maarten van Orden, directeur van Dehullu.

Het chemiebedrijf DSM heeft in tientallen jaren tijd een zeer sterke transformatie doorgemaakt en is een bedrijf geworden dat actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen. Omdat merk en uitstraling niet meer pasten bij het nieuwe DSM is een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld, met een nieuw logo als één van de uitingen. Dehullu is actief op het gebied van tentoonstellingsbouw, interieurbouw en bewegwijzering.

Op de foto boven: Het Chinese team dat in één weekend de Chinese DSM-vestiging van nieuwe huisstijlborden voorzag. Onder: Zo zien de huisstijlbordjes er op de werkplekken uit.

www.dehullu.nl



2011-04-07
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV