Magazine
Contact
Home
Dehullu bewegwijzert 150 locaties van DSM
DSM introduceerde begin 2011 wereldwijd een nieuwe merkidentiteit. Dehullu Sign Systems kreeg de opdracht om in drie jaar de interne bewegwijzering op circa 150 locaties in 52 landen te vervangen. De huisstijlborden van de vier grootste kantoren zijn inmiddels vervangen. In een weekend tijd. 


In totaal betreft het enkele tienduizenden huisstijlborden. Voor Dehullu is het één van de grootste opdrachten uit haar bestaan. Het vervangen van drieduizend borden in de vier belangrijkste regionale kantoren in één weekend tijd, was eind februari de vuurdoop. In drie maanden tijd inventariseerde Dehullu de bebording in de vier belangrijkste regionale kantoren in de Verenigde Staten, China, Zwitserland en Nederland. Na akkoord zijn de borden geproduceerd en getransporteerd naar de vier kantoren. Er was één weekend tijd om op deze kantoren de interne bewegwijzering te vervangen van oud naar nieuw. In het buitenland zijn lokale partners ingeschakeld. Het werk voor de vier kantoren is naar volle tevredenheid van DSM uitgevoerd.

Maarten van Orden, directeur Dehullu: "Er zijn vier redenen waarom DSM voor Dehullu heeft gekozen: het product MSS van Dehullu dat perfect aansluit op ontwerp van de opdrachtgever en dat voor de Amerikaanse markt ook in braille wordt geleverd; de juiste prijs-kwaliteit verhouding; de sterke organisatiekracht en het internationale netwerk van Dehullu waardoor projecten wereldwijd slagvaardig worden aangepakt." Klik hier voor een video-interview met Maarten van Orden, directeur van Dehullu.

Het chemiebedrijf DSM heeft in tientallen jaren tijd een zeer sterke transformatie doorgemaakt en is een bedrijf geworden dat actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen. Omdat merk en uitstraling niet meer pasten bij het nieuwe DSM is een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld, met een nieuw logo als één van de uitingen. Dehullu is actief op het gebied van tentoonstellingsbouw, interieurbouw en bewegwijzering.

Op de foto boven: Het Chinese team dat in één weekend de Chinese DSM-vestiging van nieuwe huisstijlborden voorzag. Onder: Zo zien de huisstijlbordjes er op de werkplekken uit.

www.dehullu.nl



2011-04-07
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
Brood-en banketbakkerij beurs Europain die van 3 tot en met 6 februari plaatsvond in Parijs, heeft ruim 52.000 bezoekers getrokken. Een derde daarvan kwam uit het buitenland. Nieuw dit jaar was het Europain Forum, een denktank voor de branche voor de jaren 2020.
 
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV