Magazine
Contact
Home
Superbrainstorm op Event
Kansen op Linkedin. Daarover gaat de gratis superbrainstorm die onder leiding van Erik Peekel van Aaaaha! The Acter Factory tijdens de beurs Event11 wordt gehouden. Op de superbrainstorm spreken professor Henry Robben, trainer Jan Vermeiren en Erik Peekel zelf. Het belangrijkste is dat de aanwezige eventmanagers met elkaar in gesprek gaan over de kansen op Linkedin. De superbrainstorm vindt plaats op de eerste beursdag, woensdag 30 maart, in de Croesezaal van Jaarbeurs Utrecht, van 10.00 tot 12.00 uur. Er zijn tweehonderd plaatsen beschikbaar.



Erik Peekel is erg tevreden met het programma dat hij op Event11 presenteert: "Het eerste deel gaat over Personal Branding. Hoe kun je jezelf helder en prikkelend profileren? Marketing professor Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit) is een gepassioneerd verteller. In de masterclass laat hij hte publiek het geheim van succesvolle merken ervaren. Vervolgens slaat hij de brug naar het individu. Hoe kun je jezelf (intern) onderscheidend in de markt zetten? Hoe zorg je ervoor dat iedereen weet wanneer ze jou moeten bellen? Daarna breng ik de mensen met elkaar in gesprek. Ik ga op zoek naar de slimste tips vanuit de groep."
 
"Na deze superbrainstorm gaat de bijeenkomst over Linkedin. Jan Vermeiren is auteur van de internationale best seller "Hoe LinkedIn nu ECHT gebruiken" en oprichter van Networking Coach, het eerste door LinkedIn gecertificeerde trainingsbureau ter wereld. Jan laat zien hoe je doelgericht deelnemers voor je congres of salesevenement kunt selecteren. Hij toont de verborgen mogelijkheden binnen Linkedin. Daarna gaan we brainstormen over vragen als 'Hoe kun je Linkedin gebruiken om je evenement te versterken?', 'Hoe kun je je deelnemers voor het evenement al met elkaar verbinden op Linkedin?' en 'Wat zijn de mogelijkheden om achteraf de discussie levend te houden?' Na afloop van de bijeenkomst kan het publiek kosteloos een portretfoto laten maken met een witte achtergrond. Die foto kunnen ze dan gebruiken voor hun profiel op Linkedin." 

Programma
10.00 Ontvangst met koffie, foyer Croesezaal
10.20 Welkom, Erik Peekel (Aaaaha! the Actor Factory)
10.25 Personal Branding, Professor Henry Robben (Nyenrode Business Universiteit)
10.55 Superbrainstorm: Personal Branding
11.15 “Hoe Linkedin nu ECHT gebruiken”, Jan Vermeiren (Networking Coach)
11.45 Superbrainstorm: Mogelijkheden voor je evenement
12.00 Bezoek aan de beursvloer en portretfotografie

Aansluitend is er gelegenheid om de beursvloer te bezoeken.

Aanmelden kan hier.
Dit is alvast een voorproefje
Hier kan alvast een gratis 'light versie' van Jan Vermeirens boek worden gedownload. Het boek is tijdens de superbrainstorm met korting te koop.




2011-03-17
Viscom, de International Trade Fair for Visual Communication, zal vanaf heden jaarlijks plaatsvinden in Düsseldorf. Het evenement werd voorheen het ene jaar in Düsseldorf en het andere in Frankfurt gehouden. Ook zal de beurs voortaan niet meer in het najaar gehouden worden maar in januari, als aftrap van het nieuwe zakenjaar. Ook zal Viscom vanaf 2019 gelijktijdig gehouden worden met de PSI, die van 8 tot en met 10 januari plaatsvindt in Düsseldorf. 
 
De vakbeurs Auto Prof gaat per direct verder als Auto Prof AMT Live. De nieuwe titel werd op 17 oktober jongstleden gepresenteerd tijdens het officiële tekenmoment op Auto Prof in Hardenberg. Auto Prof en AMT maakten eerder al bekend dat ze de krachten gaan bundelen en beide evenementen zijn nu samengevoegd voor minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste editie van Auto Prof AMT Live is op 30 en 31 januari en 1 februari 2018 in Evenementenhal Gorinchem.
 
De twintigste editie van Bouw Compleet in combinatie met Schilder, Glas & Afbouw (S.G.A.) Vakdagen zijn bezocht door 12.674 professionals. Het exposantenaantal was ten opzichte van voorgaande jaren toegenomen naar 310. De beurzen vonden plaats op 10, 11 en 12 oktober in Evenementenhal Hardenberg.
 
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV