Magazine
Contact
Home
Ieder evenement een gratis Smartphone app
Een wereldprimeur van Nederlandse bodem: vanaf nu kan iedere organisator van evenementen een 'smartphone app' - zeg maar een digitaal programmaboekje via de mobiele telefoon - aanbieden aan zijn bezoekers. Wereldwijd, en gratis.

Organisatoren voegen de informatie van het evenement toe aan twoppy, waarna de bezoekers van het evenement dit via hun smartphone interactief kunnen bekijken. Het platform is geschikt voor congressen, beurzen en festivals, maar ook voor dierentuinen, pretparken, musea, etc. Een aantal klinkende namen als het TEDx Amsterdam congres, Diergaarde Blijdorp (Rotterdam), Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome (Lelystad) en Attractiepark Bobbejaanland (Lichtaart, België) is al in twoppy te vinden. Om twoppy zelf als bezoeker te ervaren surf je met je smartphone naar m.twoppy.com.

Hoe werkt het
Via twoppy.com publiceert een organisator alle informatie over zijn evenement. Algemene informatie, plattegrond, programmatijden, en afhankelijk van het type evenement artiesten, sprekers, standhouders, attracties, etc. Dit is op elk moment aan te passen, zodat de bezoeker ook tijdens het evenement altijd beschikt over up-to-date informatie. Naast de programma informatie is het voor bezoekers mogelijk om programmaonderdelen te beoordelen, informatie te delen via Social Media, en te zien wie er nog meer aanwezig is. Hierdoor helpen bezoekers mee aan de promotie van het evenement.

Laagdrempelig
Voorheen waren dergelijke apps alleen weggelegd voor grote evenementen met een behoorlijk budget. Met de komst van twoppy is dit voor iedereen binnen handbereik. Het eenvoudige systeem vereist geen technische kennis en bovendien is de basisfunctionaliteit volledig gratis. Tegen betaling zijn enkele premium features beschikbaar (bijv ‘branden’ van het dashboard of het toevoegen van een sponsorpagina).

Lezerskorting
Lezers van Expovisie krijgen tot 30 april een korting van 50% op het ‘branden’ van het dashboard. Gebruik hiervoor de couponcode: exv1150

www.twoppy.com


2011-03-14
Beursorganisator ExpoProof lanceert een nieuwe vakbeurs: Veiligheid in de Openbare Ruimte. De nadruk van de beurs ligt op samenwerking, kennisdeling en slimme oplossingen voor de uitdagingen die komen kijken bij een veilige openbare ruimte. De beurs vindt plaats op 7 juni 2018 in Expo Houten.


 
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
januari | februari | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV