Magazine
Contact
Home
Ahoy Rotterdam opent Restaurant Floyd
Ahoy Rotterdam heeft er een nieuwe eetgelegenheid bij: Restaurant Floyd. Het restaurant bevindt zich in Ahoy Plaza, de centrale ontvangstruimte, waar ook Restaurant Rivers en het vernieuwde Vrienden van Amstel LIVE! Cafe is gevestigd. Het restaurant werd op 31 januari geopend middels een optreden van Pink Project, oftewel de Pink Floyd tributeband. Het restaurant is vernoemd naar het allereerste concert in Ahoy, dat plaatsvond op 3 april 1971: Pink Floyd.

In een ongedwongen sfeer en een moderne setting kunnen bezoekers genieten van een lunch of diner. De menukaart wordt vier keer per jaar aangepast aan het seizoen met een selectie van pure en trendy voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Bij de samenstelling van het menu wordt rekening gehouden met uiteenlopende smaakvoorkeuren.

Het nieuwe restaurant is van maandag tot en met vrijdag van 11.00 uur tot 15.00 uur geopend. Daarnaast is het geopend tijdens vrijwel alle evenementen voor koffie, thee, lunch en diner. Op de website van Ahoy staan bij elk evenement de exacte openingstijden van Restaurant Floyd vermeld.

Naast het restaurant werd in Ahoy tien dagen eerder, op vrijdag 21 januari, ook al een nieuw café in gebruik genomen. Het oude Café Ahoy is omgetoverd tot een gezellig bruin café en heet vanaf nu het Vrienden van Amstel LIVE! Café, vernoemd naar het gelijknamige evenement in Ahoy. Bezoekers van alle evenementen in Ahoy kunnen daar genieten van het ‘Vrienden van Amstel-gevoel’. Het nieuwe restaurant en café zijn onderdeel van een grootschalige modernisering van het Sportpaleis die onlangs werd afgerond.

www.ahoy.nl


2011-02-02
Gielissen Interiors | Exhibitions | Events heeft per direct de coördinerende rol van de Nederlandse paviljoens op grote internationale beurzen van het NCH overgenomen. Bij een heroriëntatie op haar kerntaken heeft het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering besloten deze Nederlandse paviljoens niet langer te organiseren. Ook de bestaande contracten voor komende beurzen als SIAL 2016 én Nordic Organic Food Fair 2016 zijn overgenomen. 

 
Standbouwbedrijf Expovorm heeft in Canada de internationale design prijs voor beursstands in de categorie groter dan 200 m2 gewonnen en de derde prijs in de company presentation competition. Uit 90 inzendingen afkomstig uit 42 landen en gewaardeerd in 3 categorieën is het Expovorm ontwerp als beste verkozen door een internationale jury. De prijzen werden uitgereikt op een internationaal standbouw congres in Vancouver.
 
Het aantal bezoekers dat van 9 tot en met 11 juli de internationale vakbeurs voor lingerie en badmode 'Mode City' tijdens haar derde zomer-editie bezocht, daalde flink ten opzichte van de twee vorige edities. De beurs die dit jaar wegens het EK voetbal niet in Parijs maar in Lyon plaatsvond trok 11.000 geïnteresseerden terwijl dat er in 2015 nog 15.324 waren en in 2014 15.209. 
BBB Maastricht lanceert de BBB.Academy. In samenwerking met coaching bureau Bluegg worden er trainingen en cursussen ontwikkeld die bijdragen aan de groei van ondernemers en medewerkers in de horecasector en waarin gastvrijheid, leiderschap, communicatie en het leren herkennen van de wensen van de gasten centraal staan. Op 8 juli jongstleden is de samenwerkingsovereenkomst getekend. 

 
Op 7 juli 2016 trapten de Agrarische Vakbeurzen van Evenementenhal en Prosu hun samenwerking én het komend beursseizoen af. Evenementenhal en Prosu werken al samen sinds de eerste Landbouwbeurs in 1996 en Prosu speelt vanuit haar database-expertise een grote rol in de uitnodigingsservice en kwalitatieve bezoekerswerving van Evenementenhal.

 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV