Magazine
Contact
Home
Sales & Pepper: nu ook online training
Beurstrainer Han Leenhouts van Sales & Pepper is vanaf nu niet alleen meer  'live' te boeken, maar ook online. De online training wordt aangeboden door Otrace (Online Training Centrum), een nieuw initiatief van het bedrijf NuGuRu.tv van oud Lingo-presentator Francois Boulangier.

Naast de beurstraining van Leenhouts zijn er trainingen te vinden op allerlei gebied, van management tot marketing, en van allerlei deskundige trainers. Betaling voor de training van Han Leenhouts geschiedt via het 'Donate model'. Het Otrace Online Training Centrum is een online ontmoetingsplaats waar kennis 'on demand' wordt aangeboden in een andere leeromgeving: thuis, onderweg of op het werk. Voor de aangesloten trainers is Otrace onder andere de manier om de herhaling van een live training te faciliteren. 

Han Leenhouts: "Medewerkers die de 'live' training gemist hebben, kunnen de cursus eenvoudig inhalen door de online variant te volgen. De online training duurt ongeveer een half uur en bevat mijn complete verhaal. De online training is trouwens een uitstekende aanvulling op het 'live' verhaal, want door herhaling onthoudt men de lesstof veel beter. Het mooie is dat de de online training altijd en overal te volgen is, desnoods op de beursvloer zelf, vlak voor de deuren open gaan. Daarnaast kunnen geinteresseerden die van plan zijn om mij 'live' in te huren, de online training bekijken en zo de beslissing om mij wel of niet live te boeken makkelijker maken. De trainingen via Otrace zijn een mooi nieuw product en bieden meerwaarde voor de klant en voor de trainers."

Een intro van Han Leenhouts training is te bekijken via www.otrace.nl of via www.youtube.nl. Aan de hand daarvan kan men beslissen of men de echte online training wil downloaden. Dit kan via een mailtje of telefoontje naar Sales & Pepper of Otrace. Men krijgt via de mail een gratis inlogcode waarmee de trainingsfilm bekeken kan worden. "De betaling geschiedt vervolgens volgens het 'Donate model'", aldus Leenhouts. "Dit houdt in dat die mensen zelf mogen weten wat ze voor de training over hebben. Een paar dagen na het downloaden bellen of mailen we met de vraag: vond u de training nul, vijftig of honderd euro waard? Het is een compleet nieuwe aanpak, maar het is dan ook een compleet nieuw product."

www.otrace.nl
www.salesandpepper.com

2011-02-01
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV