Magazine
Contact
Home
Sales & Pepper: nu ook online training
Beurstrainer Han Leenhouts van Sales & Pepper is vanaf nu niet alleen meer  'live' te boeken, maar ook online. De online training wordt aangeboden door Otrace (Online Training Centrum), een nieuw initiatief van het bedrijf NuGuRu.tv van oud Lingo-presentator Francois Boulangier.

Naast de beurstraining van Leenhouts zijn er trainingen te vinden op allerlei gebied, van management tot marketing, en van allerlei deskundige trainers. Betaling voor de training van Han Leenhouts geschiedt via het 'Donate model'. Het Otrace Online Training Centrum is een online ontmoetingsplaats waar kennis 'on demand' wordt aangeboden in een andere leeromgeving: thuis, onderweg of op het werk. Voor de aangesloten trainers is Otrace onder andere de manier om de herhaling van een live training te faciliteren. 

Han Leenhouts: "Medewerkers die de 'live' training gemist hebben, kunnen de cursus eenvoudig inhalen door de online variant te volgen. De online training duurt ongeveer een half uur en bevat mijn complete verhaal. De online training is trouwens een uitstekende aanvulling op het 'live' verhaal, want door herhaling onthoudt men de lesstof veel beter. Het mooie is dat de de online training altijd en overal te volgen is, desnoods op de beursvloer zelf, vlak voor de deuren open gaan. Daarnaast kunnen geinteresseerden die van plan zijn om mij 'live' in te huren, de online training bekijken en zo de beslissing om mij wel of niet live te boeken makkelijker maken. De trainingen via Otrace zijn een mooi nieuw product en bieden meerwaarde voor de klant en voor de trainers."

Een intro van Han Leenhouts training is te bekijken via www.otrace.nl of via www.youtube.nl. Aan de hand daarvan kan men beslissen of men de echte online training wil downloaden. Dit kan via een mailtje of telefoontje naar Sales & Pepper of Otrace. Men krijgt via de mail een gratis inlogcode waarmee de trainingsfilm bekeken kan worden. "De betaling geschiedt vervolgens volgens het 'Donate model'", aldus Leenhouts. "Dit houdt in dat die mensen zelf mogen weten wat ze voor de training over hebben. Een paar dagen na het downloaden bellen of mailen we met de vraag: vond u de training nul, vijftig of honderd euro waard? Het is een compleet nieuwe aanpak, maar het is dan ook een compleet nieuw product."

www.otrace.nl
www.salesandpepper.com

2011-02-01
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV