Magazine
Contact
Home
Uitslag gratis Starters Stands bekend
De stemming is voorbij en de winnaars van de gratis stands op EvenementContact 2011 zijn bekend. Er werden 3.765 stemmen uitgebracht op de vijf beste startende bedrijven in de evenementenbranche. De winnaars zijn, op alfabetische volgorde: Historia Events, De Leidhinde, De Regelaardij, Twoppy en Zakenvloer.nl.

De actie om vijf starters een gratis stand op EvenementContact te geven, leverde enorm veel reacties op. De organisatie stelde na een oproep een lijst met tien genomineerden op, waarop iedereen uit de branche via www.evenementcontact.nl kon stemmen. “Één van onze doelstellingen is om jonge ondernemers een kans te geven om hun product te promoten, waarbij ze qua standgrootte niet onderdoen voor de gevestigde namen", vertelde Joris Bots, één van de initiatiefnemrs van EvenementContact. Er mocht tot vrijdag 21 januari gestemd worden.

EvenementContact is no-nonsense contact tussen aanbod en vraag binnen de evenementen-, entertainment- en MICE-branche op basis van een uniek concept. De vakbeurs is verdeeld in drie thema's: EvenementContact, EntertainmentContact en MICEContact. Deze drie beurzen worden op één dag op één locatie georganiseerd: dus veel kruisbestuiving binnen drie gerelateerde branches. De derde editie van deze vakbeurs speelt zich af op 15 februari 2011 in de Amstelhal in Amsterdam.

De winnaars van de gratis standruimte zijn:
Twoppy is het eerste platform voor organisatoren van evenementen waarmee zij hun bezoekers zelfstandig en gratis kunnen voorzien van up-to-date evenement informatie middels o.a. een 'smartphone app'. Een van de doelstellingen hierbij is, dat de 'app' zich qua functionaliteit en professionaliteit kan meten met de smartphone apps die grote organisatoren voor veel geld laten ontwikkelen.
Zakenvloer.nl is het nieuwe businessconcept voor contact en verbinding! De 1e editie heeft plaatsgevonden op 18 november 2010 in Zwolle. Het kant en klare concept is zeer geschikt om in te zetten in uw regio of stad als netwerkbijeenkomst of alternatief voor de traditionele zakenbeurzen. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar regionale partners.
De Leidhinde organiseert inspirerende groene teamuitjes voor bedrijven. Eigenaresse Lucienne van Ek gebruikt daarbij haar ervaring als voormalig natuurjournaliste (Grasduinen, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Wereld Natuur Fonds) om bedrijven te laten zien wat zij van de natuur kunnen leren om hun business beter te laten renderen.
De Regelaardij is een evenementenbureau met akoestische muziek en culturele middelen als vast onderdeel van evenementen op maat.
Historia Events is een bijzondere portal voor historische evenementenlocaties en hotels. Er wordt op de website veel extra informatie gegeven over de historie van de gebouwen en over de verschillende mogelijkheden van de locaties, zoals soorten evenementen en bijbehorende arrangementen. Historia Events organiseert bovendien bijeenkomsten voor event planners, zoals de Historia Kastelen Cocktail die in het voorjaar van 2011 zal plaatsvinden.

www.evenementcontact.nl




2011-01-26
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV