Magazine
Contact
Home
Uitslag gratis Starters Stands bekend
De stemming is voorbij en de winnaars van de gratis stands op EvenementContact 2011 zijn bekend. Er werden 3.765 stemmen uitgebracht op de vijf beste startende bedrijven in de evenementenbranche. De winnaars zijn, op alfabetische volgorde: Historia Events, De Leidhinde, De Regelaardij, Twoppy en Zakenvloer.nl.

De actie om vijf starters een gratis stand op EvenementContact te geven, leverde enorm veel reacties op. De organisatie stelde na een oproep een lijst met tien genomineerden op, waarop iedereen uit de branche via www.evenementcontact.nl kon stemmen. “Één van onze doelstellingen is om jonge ondernemers een kans te geven om hun product te promoten, waarbij ze qua standgrootte niet onderdoen voor de gevestigde namen", vertelde Joris Bots, één van de initiatiefnemrs van EvenementContact. Er mocht tot vrijdag 21 januari gestemd worden.

EvenementContact is no-nonsense contact tussen aanbod en vraag binnen de evenementen-, entertainment- en MICE-branche op basis van een uniek concept. De vakbeurs is verdeeld in drie thema's: EvenementContact, EntertainmentContact en MICEContact. Deze drie beurzen worden op één dag op één locatie georganiseerd: dus veel kruisbestuiving binnen drie gerelateerde branches. De derde editie van deze vakbeurs speelt zich af op 15 februari 2011 in de Amstelhal in Amsterdam.

De winnaars van de gratis standruimte zijn:
Twoppy is het eerste platform voor organisatoren van evenementen waarmee zij hun bezoekers zelfstandig en gratis kunnen voorzien van up-to-date evenement informatie middels o.a. een 'smartphone app'. Een van de doelstellingen hierbij is, dat de 'app' zich qua functionaliteit en professionaliteit kan meten met de smartphone apps die grote organisatoren voor veel geld laten ontwikkelen.
Zakenvloer.nl is het nieuwe businessconcept voor contact en verbinding! De 1e editie heeft plaatsgevonden op 18 november 2010 in Zwolle. Het kant en klare concept is zeer geschikt om in te zetten in uw regio of stad als netwerkbijeenkomst of alternatief voor de traditionele zakenbeurzen. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar regionale partners.
De Leidhinde organiseert inspirerende groene teamuitjes voor bedrijven. Eigenaresse Lucienne van Ek gebruikt daarbij haar ervaring als voormalig natuurjournaliste (Grasduinen, Staatsbosbeheer, Natuurmonumenten, Wereld Natuur Fonds) om bedrijven te laten zien wat zij van de natuur kunnen leren om hun business beter te laten renderen.
De Regelaardij is een evenementenbureau met akoestische muziek en culturele middelen als vast onderdeel van evenementen op maat.
Historia Events is een bijzondere portal voor historische evenementenlocaties en hotels. Er wordt op de website veel extra informatie gegeven over de historie van de gebouwen en over de verschillende mogelijkheden van de locaties, zoals soorten evenementen en bijbehorende arrangementen. Historia Events organiseert bovendien bijeenkomsten voor event planners, zoals de Historia Kastelen Cocktail die in het voorjaar van 2011 zal plaatsvinden.

www.evenementcontact.nl




2011-01-26
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV