Magazine
Contact
Home
Inschrijving UFI ICT Award geopend
De jaarlijkse UFI competitie waarin internationale beursorganisatoren en beursaccommodaties strijden om de felbegeerde ICT Award is geopend. Ook niet-UFI leden mogen aan de wedstrijd deelnemen. Inschrijven kan tot 1 februari.

UFI is een internationale associatie waarin internationale beursorganisatoren en beursgebouwen, nationale en internationale beurzenbrancheverenigingen en geselecteerde partners uit de beursindustrie zijn verenigd. Eric Everard van easyFairs is tot november 2011 voorzitter van de UFI, daarna zal hij de titel overdragen aan Arie Brienen, CEO Jaarbeurs Holding.

De UFI heeft als belangrijkste doel "het vertegenwoordigen, promoten en ondersteunen van de zakelijke belangen van haar leden en de beursindustrie." Eén van de activiteiten waarmee de UFI dat doet, is het organiseren en uitreiken van awards. Zo organiseerst UFI jaarlijks de Marketing Award, de ICT Award, de Operations Award en wordt tevens elk jaar de beste beursposter/campagne beloond.

Dit jaar is het thema van de UFI ICT Award: "Best Practice of Social Media within the Exhibition Industry". Vrij vertaald is de UFI dus op zoek naar het beste project in de beursindustrie waarbij social media succesvol zijn ingezet. De beweegredenen voor de UFI ICT Award 2011 zijn:
- het belonen van de beste initiatieven in de beurzenbranche waarbij ICT een hoofdrol speelt, met dit jaar als thema het succesvol inzetten van social media.
- beursprofessionals de mogelijkheid bieden om interessante en innovatieve ideeën, concepten, technieken en kennis op het gebied van ICT met elkaar te delen.
- diegenen belonen die de creatieve ideeën, concepten, technieken en kennis met succes in hun beurs of bedrijfssysteem hebben geïmplementeerd.

Ook niet-UFI-leden mogen aan de UFI ICT Award deelnemen. 
Wilt u meedoen? Kijk dan op www.ufi.org
Heeft u vragen, neem dan contact op met Pascal Bellet, ICT manager en webmaster: pascal@ufi.org 


2011-01-06
Vakbeurs voor de entertainmentbranche Artiest & Evenement die op 25 en 26 oktober 2017 zou plaatsvinden in de TT Hall in Assen is geannuleerd. De vakbeurs was een coproductie van Expo Management (Exploitant van de TT-Hall) en HA-Events. In een statement laat organisator HA-Events weten: "Doordat  Expo Management zijn huurverplichtingen niet is nagekomen moest de hal van de rechter worden ontruimd. Hierdoor hebben wij van HA-Events naast financiële schade een flinke deuk opgelopen. En zijn wij genoodzaakt om het evenement te annuleren."
 
De eerste jubileum editie van horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam is succesvol verlopen. Er waren meer exposanten, meer bezoekers, meer wedstrijden en het beursoppervlak was groter dan in 2016. De beurs die zich richt op ambitieuze horecaprofessionals uit het midden- en hoog segment, vond van 18 tot en met 20 september plaats in Rotterdam Ahoy.
 
De parkeergarage van MECC Maastricht is zaterdag 21 oktober 2017 het decor voor de Car Park Cannon Ball. Op dit urban cycling event zullen deelnemers op hun fiets alle verdiepingen van de parkeergarage beklimmen. De race is onderdeel van fietsbeurs Euro Cycling XP die in oktober plaatsvindt.
 
De VSK slaat een nieuwe weg in en gaat zich nadrukkelijker op de jonge vakman in de installatiebranche richten. Dat gebeurt vooraf met intensieve social media campagnes en op de beursvloer met meer aandacht voor beleving. Op 19 september is met een inspiratiesessie en de slogan 'Ons vak wordt steeds slimmer. Blijf scherp met VSK!' de aftrap voor VSK 2018 gegeven. De VSK vindt plaats van 6 tot en met 9 februari 2018 in de Jaarbeurs in Utrecht.
RAI Amsterdam heeft de samenwerking met wereldwijd logistiek dienstverlener DB Schenker als officiële beursexpediteur met vijf jaar, tot en met 2023, verlengd. Het contract werd ondertekend tijdens de 50e editie van de International Broadcasting Convention die plaatsvond van 15 tot en met 19 september 2017.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV