Magazine
Contact
Home
TCD en MarketingDag wordt De Dagen
De Dagen. Dat is de nieuwe naam van de 'oude' samengevoegde vakbeurzen MarketingDag (NMD) en de TCD voor klantcontact, thuiswinkelen en dialoog marketing. De Dagen worden gehouden op 19 en 20 april in hal 7 van Jaarbeurs Utrecht.

Uitgeverij Lenthe Publishers heeft per 31 december 2010 haar marketingtitels verkocht aan uitgeverij BBP in Woerden. Per 1 januari 2011 zijn de portfolio en de organisatie van beide bederijven geïntegreerd tot één bedrijf. Hierdoor zijn de mediamerken MarketingTribune, Twinkle, Telecommerce, SponsorTribune, MarketingFacts, Vakbeurs TCD, Nationale Marketing Dag, Holland Management Review en VIP/Doc in één uitgeverij samengekomen. BBP heeft als logische volgende stap besloten om de vakbeurzen NMD en TCD samen te voegen en de beurs een nieuwe naam en opzet te geven: De Dagen.
 
De Dagen bestaan uit drie onderdelen, elk gekoppeld aan één van de toonaangevende merken op het gebied van klantcontact, marketing en e-commerce: Telecommerce, MarketingTribune en Twinkle: de Klantcontact Dagen, de Marketing Dagen en de E-commerce Dagen. De TCD heeft elf jaar gedraaid en de NMD drie jaar. Volgens de organisatoren wordt de nieuwe vakbeurs "een kennisfestival dat zijn weerga niet kent. Een uitdagende combinatie van interactieve expo’s, speakerslounges, clinics en presentaties maken dat De Dagen allesbehalve de zoveelste vakbeurs is."

www.de-dagen.nl



2011-01-06
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV