Magazine
Contact
Home
TCD en MarketingDag wordt De Dagen
De Dagen. Dat is de nieuwe naam van de 'oude' samengevoegde vakbeurzen MarketingDag (NMD) en de TCD voor klantcontact, thuiswinkelen en dialoog marketing. De Dagen worden gehouden op 19 en 20 april in hal 7 van Jaarbeurs Utrecht.

Uitgeverij Lenthe Publishers heeft per 31 december 2010 haar marketingtitels verkocht aan uitgeverij BBP in Woerden. Per 1 januari 2011 zijn de portfolio en de organisatie van beide bederijven geïntegreerd tot één bedrijf. Hierdoor zijn de mediamerken MarketingTribune, Twinkle, Telecommerce, SponsorTribune, MarketingFacts, Vakbeurs TCD, Nationale Marketing Dag, Holland Management Review en VIP/Doc in één uitgeverij samengekomen. BBP heeft als logische volgende stap besloten om de vakbeurzen NMD en TCD samen te voegen en de beurs een nieuwe naam en opzet te geven: De Dagen.
 
De Dagen bestaan uit drie onderdelen, elk gekoppeld aan één van de toonaangevende merken op het gebied van klantcontact, marketing en e-commerce: Telecommerce, MarketingTribune en Twinkle: de Klantcontact Dagen, de Marketing Dagen en de E-commerce Dagen. De TCD heeft elf jaar gedraaid en de NMD drie jaar. Volgens de organisatoren wordt de nieuwe vakbeurs "een kennisfestival dat zijn weerga niet kent. Een uitdagende combinatie van interactieve expo’s, speakerslounges, clinics en presentaties maken dat De Dagen allesbehalve de zoveelste vakbeurs is."

www.de-dagen.nl



2011-01-06
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV