Magazine
Contact
Home
TCD en MarketingDag wordt De Dagen
De Dagen. Dat is de nieuwe naam van de 'oude' samengevoegde vakbeurzen MarketingDag (NMD) en de TCD voor klantcontact, thuiswinkelen en dialoog marketing. De Dagen worden gehouden op 19 en 20 april in hal 7 van Jaarbeurs Utrecht.

Uitgeverij Lenthe Publishers heeft per 31 december 2010 haar marketingtitels verkocht aan uitgeverij BBP in Woerden. Per 1 januari 2011 zijn de portfolio en de organisatie van beide bederijven geïntegreerd tot één bedrijf. Hierdoor zijn de mediamerken MarketingTribune, Twinkle, Telecommerce, SponsorTribune, MarketingFacts, Vakbeurs TCD, Nationale Marketing Dag, Holland Management Review en VIP/Doc in één uitgeverij samengekomen. BBP heeft als logische volgende stap besloten om de vakbeurzen NMD en TCD samen te voegen en de beurs een nieuwe naam en opzet te geven: De Dagen.
 
De Dagen bestaan uit drie onderdelen, elk gekoppeld aan één van de toonaangevende merken op het gebied van klantcontact, marketing en e-commerce: Telecommerce, MarketingTribune en Twinkle: de Klantcontact Dagen, de Marketing Dagen en de E-commerce Dagen. De TCD heeft elf jaar gedraaid en de NMD drie jaar. Volgens de organisatoren wordt de nieuwe vakbeurs "een kennisfestival dat zijn weerga niet kent. Een uitdagende combinatie van interactieve expo’s, speakerslounges, clinics en presentaties maken dat De Dagen allesbehalve de zoveelste vakbeurs is."

www.de-dagen.nl



2011-01-06
Easyfairs België en Textirama zijn tot een akkoord gekomen over de overname van het portfolio en het organisatieteam van Textirama. Beide verhuizen naar Easyfairs, waar een nieuwe B-to-B business unit ‘Textiles, Interior & Design’ gecreëerd wordt.
 
Rond 125.000 bezoekers hebben de Duitse interieurbeurs Imm Cologne dit jaar bezocht. In 2017, toen de beurs tegelijkertijd met LivingKitchen plaatsvond, waren dat er ruim 150.000. Er kwamen dit jaar bezoekers uit 138 landen en het aandeel daarvan uit Europa en Azië is gestegen. De beurs vond plaats van 15 tot en met 21 januari 2018 in Koelnmesse in Keulen. 
 
Met de nieuwe vakbeurs Elect! wil Messe Stuttgart een platform bieden voor de elektromobiliteit industrie. In 2017 werd het Electric Vehicle Symposium & Exhibition (EVS30) gehouden in Stuttgart en naar aanleiding daarvan besloot de organisatie dit concept verder uit te werken en aan te passen met een grotere rol voor de vakbeurs. Ook is er een tweedaags ATZ congres aan de beurs verbonden over de toekomst van mobiliteit. Elect! zal plaatsvinden van 8 oktober tot en met 10 oktober 2018. 
 
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       


Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV