Magazine
Contact
Home
Eventive Brainstorm Roadshow
Eventive Business Events reist deze winter langs bedrijven met de Event(ive) Brainstorm Roadshow. Met deze brainstorm begeleidt Eventive marketing-, communicatie- en evenementprofessionals bij het bedenken van ideeën en oplossingen voor actuele marketingcommunicatievraagstukken. De brainstorm is gratis en vindt plaats op: 12, 13, 19, 20, 26 en 27 januari; 10 en 17 februari en op 3 en 17 maart 2011.

Bij het zoeken naar nieuwe ideeën of mogelijkheden voor marketing- of communicatie-uitingen kiezen mensen vaak voor de gebaande paden. Met een Eventive-brainstorm kunnen ze de hersenen zo prikkelen dat er nieuwe en veel creatievere ideeën ontstaan. De ervaring leert dat deelnemers na deze brainstorm met meer dan honderd originele en concreet uitvoerbare ideeën terugkomen op kantoor. Ideeën die ze daarvoor nooit bedacht zouden hebben. Eventive deelt deze brainstorm graag met andere bedrijven; op locatie of desgewenst op het kantoor van Eventive. De workshop start om 9.30 uur en duurt gemiddeld twee tot drie uur. Voorwaarde voor deelname: het deelnemende bedrijf stelt zelf een groep samen van minimaal vijf en maximaal twaalf personen die zich bezighouden met events en/of marketing. Organisaties die willen deelnemen aan de roadshow kunnen zich via het formulier op www.eventips.nl/brainstormroadshow inschrijven.

Alles op een rijtje:
Wat:
Eventive Brainstorm Roadshow (gratis)
Wanneer: januari tot en met maart 2011, diverse data
Waar: op het bedrijf van de deelnemers of bij Eventive in Amsterdam
Voor wie: marketing-, communicatie- en evenementprofessionals die zich bezighouden met conceptontwikkeling
Aantal deelnemers: minimaal vijf, maximaal twaalf per brainstorm
Website: www.eventips.nl/brainstormroadshow

www.eventive.nl



2011-01-03
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV