Magazine
Contact
Home
Eventive Brainstorm Roadshow
Eventive Business Events reist deze winter langs bedrijven met de Event(ive) Brainstorm Roadshow. Met deze brainstorm begeleidt Eventive marketing-, communicatie- en evenementprofessionals bij het bedenken van ideeën en oplossingen voor actuele marketingcommunicatievraagstukken. De brainstorm is gratis en vindt plaats op: 12, 13, 19, 20, 26 en 27 januari; 10 en 17 februari en op 3 en 17 maart 2011.

Bij het zoeken naar nieuwe ideeën of mogelijkheden voor marketing- of communicatie-uitingen kiezen mensen vaak voor de gebaande paden. Met een Eventive-brainstorm kunnen ze de hersenen zo prikkelen dat er nieuwe en veel creatievere ideeën ontstaan. De ervaring leert dat deelnemers na deze brainstorm met meer dan honderd originele en concreet uitvoerbare ideeën terugkomen op kantoor. Ideeën die ze daarvoor nooit bedacht zouden hebben. Eventive deelt deze brainstorm graag met andere bedrijven; op locatie of desgewenst op het kantoor van Eventive. De workshop start om 9.30 uur en duurt gemiddeld twee tot drie uur. Voorwaarde voor deelname: het deelnemende bedrijf stelt zelf een groep samen van minimaal vijf en maximaal twaalf personen die zich bezighouden met events en/of marketing. Organisaties die willen deelnemen aan de roadshow kunnen zich via het formulier op www.eventips.nl/brainstormroadshow inschrijven.

Alles op een rijtje:
Wat:
Eventive Brainstorm Roadshow (gratis)
Wanneer: januari tot en met maart 2011, diverse data
Waar: op het bedrijf van de deelnemers of bij Eventive in Amsterdam
Voor wie: marketing-, communicatie- en evenementprofessionals die zich bezighouden met conceptontwikkeling
Aantal deelnemers: minimaal vijf, maximaal twaalf per brainstorm
Website: www.eventips.nl/brainstormroadshow

www.eventive.nl



2011-01-03
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV