Magazine
Contact
Home
Eventive Brainstorm Roadshow
Eventive Business Events reist deze winter langs bedrijven met de Event(ive) Brainstorm Roadshow. Met deze brainstorm begeleidt Eventive marketing-, communicatie- en evenementprofessionals bij het bedenken van ideeën en oplossingen voor actuele marketingcommunicatievraagstukken. De brainstorm is gratis en vindt plaats op: 12, 13, 19, 20, 26 en 27 januari; 10 en 17 februari en op 3 en 17 maart 2011.

Bij het zoeken naar nieuwe ideeën of mogelijkheden voor marketing- of communicatie-uitingen kiezen mensen vaak voor de gebaande paden. Met een Eventive-brainstorm kunnen ze de hersenen zo prikkelen dat er nieuwe en veel creatievere ideeën ontstaan. De ervaring leert dat deelnemers na deze brainstorm met meer dan honderd originele en concreet uitvoerbare ideeën terugkomen op kantoor. Ideeën die ze daarvoor nooit bedacht zouden hebben. Eventive deelt deze brainstorm graag met andere bedrijven; op locatie of desgewenst op het kantoor van Eventive. De workshop start om 9.30 uur en duurt gemiddeld twee tot drie uur. Voorwaarde voor deelname: het deelnemende bedrijf stelt zelf een groep samen van minimaal vijf en maximaal twaalf personen die zich bezighouden met events en/of marketing. Organisaties die willen deelnemen aan de roadshow kunnen zich via het formulier op www.eventips.nl/brainstormroadshow inschrijven.

Alles op een rijtje:
Wat:
Eventive Brainstorm Roadshow (gratis)
Wanneer: januari tot en met maart 2011, diverse data
Waar: op het bedrijf van de deelnemers of bij Eventive in Amsterdam
Voor wie: marketing-, communicatie- en evenementprofessionals die zich bezighouden met conceptontwikkeling
Aantal deelnemers: minimaal vijf, maximaal twaalf per brainstorm
Website: www.eventips.nl/brainstormroadshow

www.eventive.nl



2011-01-03
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV