Magazine
Contact
Home
N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn
Hoewel online bezoekersregistratie bij beurzen en evenementen veel voordelen kent, speelt bij nieuwe bezoekers toch nog weleens een gevoel van irratie. Het invoeren van de persoonlijke gegevens kost nou eenmaal wat tijd. N200 brengt daar verandering in. Met N200 is snelle bezoekersregistratie via het persoonlijke LinkedIn-profiel mogelijk.


Met de nieuwe applicatie van N200 kunnen bezoekers met ‘één druk op de knop’ de gegevens uit hun LinkedIn-profiel in het registratieformulier invoeren. Het voordeel voor organisatoren is dat ze naast de gebruikelijke gegevens, zoals naam, bedrijf, functie en geboortedatum, ook de beschikking kunnen krijgen over de extra info uit het LinkedIn-profiel, mits deze aanwezig is: website, twitteraccount, profielfoto en wellicht in de toekomst ook interesses, opleidingen, recommendations, honor’s, associations, etc.

Om beurs of event te kunnen bezoeken, hoeven geïnteresseerden zich niet meer aan een tijdrovende invulklus te wagen. Als ze via de LinkedIn-link op de welkomstpagina in het N200-registratiesysteem klikken, wordt het registratieformulier automatisch gepre-filled met de aanwezige informatie uit hun profiel. N200 is gespecialiseerd in bezoekersregistratie, online kaartverkoop en databasemarketing voor organisatoren en exposanten van beurzen, evenementen en congressen.

Testen hoe registratie via LinkedIn werkt? Ga naar http://www.n200.eu/linkedin


2010-12-20
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV