Magazine
Contact
Home
N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn
Hoewel online bezoekersregistratie bij beurzen en evenementen veel voordelen kent, speelt bij nieuwe bezoekers toch nog weleens een gevoel van irratie. Het invoeren van de persoonlijke gegevens kost nou eenmaal wat tijd. N200 brengt daar verandering in. Met N200 is snelle bezoekersregistratie via het persoonlijke LinkedIn-profiel mogelijk.


Met de nieuwe applicatie van N200 kunnen bezoekers met ‘één druk op de knop’ de gegevens uit hun LinkedIn-profiel in het registratieformulier invoeren. Het voordeel voor organisatoren is dat ze naast de gebruikelijke gegevens, zoals naam, bedrijf, functie en geboortedatum, ook de beschikking kunnen krijgen over de extra info uit het LinkedIn-profiel, mits deze aanwezig is: website, twitteraccount, profielfoto en wellicht in de toekomst ook interesses, opleidingen, recommendations, honor’s, associations, etc.

Om beurs of event te kunnen bezoeken, hoeven geïnteresseerden zich niet meer aan een tijdrovende invulklus te wagen. Als ze via de LinkedIn-link op de welkomstpagina in het N200-registratiesysteem klikken, wordt het registratieformulier automatisch gepre-filled met de aanwezige informatie uit hun profiel. N200 is gespecialiseerd in bezoekersregistratie, online kaartverkoop en databasemarketing voor organisatoren en exposanten van beurzen, evenementen en congressen.

Testen hoe registratie via LinkedIn werkt? Ga naar http://www.n200.eu/linkedin


2010-12-20
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV