Magazine
Contact
Home
N200 lanceert bezoekersregistratie via LinkedIn
Hoewel online bezoekersregistratie bij beurzen en evenementen veel voordelen kent, speelt bij nieuwe bezoekers toch nog weleens een gevoel van irratie. Het invoeren van de persoonlijke gegevens kost nou eenmaal wat tijd. N200 brengt daar verandering in. Met N200 is snelle bezoekersregistratie via het persoonlijke LinkedIn-profiel mogelijk.


Met de nieuwe applicatie van N200 kunnen bezoekers met ‘één druk op de knop’ de gegevens uit hun LinkedIn-profiel in het registratieformulier invoeren. Het voordeel voor organisatoren is dat ze naast de gebruikelijke gegevens, zoals naam, bedrijf, functie en geboortedatum, ook de beschikking kunnen krijgen over de extra info uit het LinkedIn-profiel, mits deze aanwezig is: website, twitteraccount, profielfoto en wellicht in de toekomst ook interesses, opleidingen, recommendations, honor’s, associations, etc.

Om beurs of event te kunnen bezoeken, hoeven geïnteresseerden zich niet meer aan een tijdrovende invulklus te wagen. Als ze via de LinkedIn-link op de welkomstpagina in het N200-registratiesysteem klikken, wordt het registratieformulier automatisch gepre-filled met de aanwezige informatie uit hun profiel. N200 is gespecialiseerd in bezoekersregistratie, online kaartverkoop en databasemarketing voor organisatoren en exposanten van beurzen, evenementen en congressen.

Testen hoe registratie via LinkedIn werkt? Ga naar http://www.n200.eu/linkedin


2010-12-20
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV