Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs lanceert webwarenhuis
Shoppen op de Huishoudbeurs kan voortaan elke dag vanachter de computer. De Huishoudbeurs is namelijk via www.huishoudbeurs.nl een webwarenhuis begonnen: de Huishoudbeurs Shop



Om het webwarenhuis te kunnen 'openen', heeft de Huishoudbeurs een meerjarig contract gesloten met het shopping netwerk 'Cuko'. De Huishoudbeurs en een selecttie van exposanten nemen deel aan het netwerk. Beursmanager Annette Kuiper van Amsterdam RAI: “Naast onze huidige nieuwsbrieven met aanbiedingen geloven we in de toegevoegde waarde van shoppen via het internet en zien we deelname aan het shopping netwerk van Cuko als een goede manier om deze stap te maken. Hiermee bieden we onze bezoekers de mogelijkheid om 365 dagen per jaar lekker te shoppen op huishoudbeurs.nl vanuit de luie stoel. Wij denken dat de contactmomenten met onze bezoekers het hele jaar door - en dus niet alleen in februari op de beursvloer - zullen zorgen voor groei van onze 'vriendinnenclub'.”

Cuko is een shopping netwerk voor aanbieders van producten en uitgevers van websites. Jeroen de Blij van Cuko: “Wij bieden de Huishoudbeurs de mogelijkheid om het internet in te zetten als sales kanaal voor hun klanten. In het eigen webwarenhuis kunnen bezoekers winkelen bij verschillende aanbieders en toch hun aankopen in een keer afrekenen. Cuko biedt eenvoudig toegang tot het shopping netwerk, waarbij deelnemende bedrijven zelf de volledige controle houden over waar en welke producten vertoond worden. Het shopping netwerk van Cuko is daarmee transparant en biedt extra omzet voor de deelnemers. Aanbieders van producten bereiken doelgroepen die ze traditioneel niet bereiken en uitgevers maken hun site interessanter en lucratiever.”

Van 12 tot en met 20 februari 2011 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Beursbezoekers kunnen zich weer volop laten inspireren door de laatste trends op het gebied van verzorging, fashion en lifestyle. Er valt daarnaast van alles te leren, te proeven en te zien op de beursvloer. Bezoekers profiteren uiteraard ook van voordeeltjes en koopjes. Ruim 450 exposanten laten het grote publiek kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Hema, Philips, L’Oreal, Blokker, Da Drogisterij en Parfumerie, Marskramer, Ecco, Dolcis, Scapino, Simpel, Ambi Pur, Persil en Vakantieveilingen.nl geven acte de présence op de beursvloer. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt omgetoverd tot een verrassend festivalterrein op klein formaat: Festival Fantastique.

Meer info: www.huishoudbeurs.nl



2010-12-08
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV