Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs lanceert webwarenhuis
Shoppen op de Huishoudbeurs kan voortaan elke dag vanachter de computer. De Huishoudbeurs is namelijk via www.huishoudbeurs.nl een webwarenhuis begonnen: de Huishoudbeurs Shop



Om het webwarenhuis te kunnen 'openen', heeft de Huishoudbeurs een meerjarig contract gesloten met het shopping netwerk 'Cuko'. De Huishoudbeurs en een selecttie van exposanten nemen deel aan het netwerk. Beursmanager Annette Kuiper van Amsterdam RAI: “Naast onze huidige nieuwsbrieven met aanbiedingen geloven we in de toegevoegde waarde van shoppen via het internet en zien we deelname aan het shopping netwerk van Cuko als een goede manier om deze stap te maken. Hiermee bieden we onze bezoekers de mogelijkheid om 365 dagen per jaar lekker te shoppen op huishoudbeurs.nl vanuit de luie stoel. Wij denken dat de contactmomenten met onze bezoekers het hele jaar door - en dus niet alleen in februari op de beursvloer - zullen zorgen voor groei van onze 'vriendinnenclub'.”

Cuko is een shopping netwerk voor aanbieders van producten en uitgevers van websites. Jeroen de Blij van Cuko: “Wij bieden de Huishoudbeurs de mogelijkheid om het internet in te zetten als sales kanaal voor hun klanten. In het eigen webwarenhuis kunnen bezoekers winkelen bij verschillende aanbieders en toch hun aankopen in een keer afrekenen. Cuko biedt eenvoudig toegang tot het shopping netwerk, waarbij deelnemende bedrijven zelf de volledige controle houden over waar en welke producten vertoond worden. Het shopping netwerk van Cuko is daarmee transparant en biedt extra omzet voor de deelnemers. Aanbieders van producten bereiken doelgroepen die ze traditioneel niet bereiken en uitgevers maken hun site interessanter en lucratiever.”

Van 12 tot en met 20 februari 2011 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Beursbezoekers kunnen zich weer volop laten inspireren door de laatste trends op het gebied van verzorging, fashion en lifestyle. Er valt daarnaast van alles te leren, te proeven en te zien op de beursvloer. Bezoekers profiteren uiteraard ook van voordeeltjes en koopjes. Ruim 450 exposanten laten het grote publiek kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Hema, Philips, L’Oreal, Blokker, Da Drogisterij en Parfumerie, Marskramer, Ecco, Dolcis, Scapino, Simpel, Ambi Pur, Persil en Vakantieveilingen.nl geven acte de présence op de beursvloer. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt omgetoverd tot een verrassend festivalterrein op klein formaat: Festival Fantastique.

Meer info: www.huishoudbeurs.nl



2010-12-08
Kind + Jugend, de Duitse vakbeurs met producten voor baby en kind, kan tevreden terugkijken op de editie van 2017. Er was een lichte groei aan zowel de bezoekerskant als het aantal standhouders en ook kwamen er meer van hen uit het buitenland. De beurs vond plaats van 14 tot en met 17 september in de Koelnmesse.
 
De derde editie van het evenement GroenTechniek Holland heeft ruim 16.000 professionals werkzaam in de groene openbare ruimte ontvangen. Dat waren er minder dan in 2015 toen 21.806 bezoekers op de beurs afkwamen. De beurs vond plaats van 12 tot en met 14 september in Biddinghuizen onder stormachtige weersomstandigheden. 
De vakbeurs Auto Prof en het kennisevenement AMT Live gaan de krachten bundelen en voegen beide evenementen samen. De samenwerking staat voor de duur van minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste combi-editie vindt plaats van 30 januari tot en met 1 februari 2018 in Gorinchem.
 
De Internationale Hondententoonstelling wordt nog zeker 4 jaar in MECC Maastricht georganiseerd. Organisator Stichting Honden Tentoonstelling Maastricht (HTM) heeft bijgetekend tot 2021. De stichting is de oudste klant van het MECC en organiseert jaarlijks in het laatste weekend van september de rashondententoonstelling. Dit jaar vindt de 38e editie plaats op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober.
De internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland vertonen een versnelde groei vergeleken met het jaar 2016. In de eerste helft van 2017 hebben de Duitse beurzen gemiddeld zo’n 3 procent meer exposanten en standoppervlakte geregistreerd ten opzichte van hun voorgaande edities. Het aantal bezoekers is gestegen met 1 procent.
 
oktober | november | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV