Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs lanceert webwarenhuis
Shoppen op de Huishoudbeurs kan voortaan elke dag vanachter de computer. De Huishoudbeurs is namelijk via www.huishoudbeurs.nl een webwarenhuis begonnen: de Huishoudbeurs Shop



Om het webwarenhuis te kunnen 'openen', heeft de Huishoudbeurs een meerjarig contract gesloten met het shopping netwerk 'Cuko'. De Huishoudbeurs en een selecttie van exposanten nemen deel aan het netwerk. Beursmanager Annette Kuiper van Amsterdam RAI: “Naast onze huidige nieuwsbrieven met aanbiedingen geloven we in de toegevoegde waarde van shoppen via het internet en zien we deelname aan het shopping netwerk van Cuko als een goede manier om deze stap te maken. Hiermee bieden we onze bezoekers de mogelijkheid om 365 dagen per jaar lekker te shoppen op huishoudbeurs.nl vanuit de luie stoel. Wij denken dat de contactmomenten met onze bezoekers het hele jaar door - en dus niet alleen in februari op de beursvloer - zullen zorgen voor groei van onze 'vriendinnenclub'.”

Cuko is een shopping netwerk voor aanbieders van producten en uitgevers van websites. Jeroen de Blij van Cuko: “Wij bieden de Huishoudbeurs de mogelijkheid om het internet in te zetten als sales kanaal voor hun klanten. In het eigen webwarenhuis kunnen bezoekers winkelen bij verschillende aanbieders en toch hun aankopen in een keer afrekenen. Cuko biedt eenvoudig toegang tot het shopping netwerk, waarbij deelnemende bedrijven zelf de volledige controle houden over waar en welke producten vertoond worden. Het shopping netwerk van Cuko is daarmee transparant en biedt extra omzet voor de deelnemers. Aanbieders van producten bereiken doelgroepen die ze traditioneel niet bereiken en uitgevers maken hun site interessanter en lucratiever.”

Van 12 tot en met 20 februari 2011 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Beursbezoekers kunnen zich weer volop laten inspireren door de laatste trends op het gebied van verzorging, fashion en lifestyle. Er valt daarnaast van alles te leren, te proeven en te zien op de beursvloer. Bezoekers profiteren uiteraard ook van voordeeltjes en koopjes. Ruim 450 exposanten laten het grote publiek kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Hema, Philips, L’Oreal, Blokker, Da Drogisterij en Parfumerie, Marskramer, Ecco, Dolcis, Scapino, Simpel, Ambi Pur, Persil en Vakantieveilingen.nl geven acte de présence op de beursvloer. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt omgetoverd tot een verrassend festivalterrein op klein formaat: Festival Fantastique.

Meer info: www.huishoudbeurs.nl



2010-12-08
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV