Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs lanceert webwarenhuis
Shoppen op de Huishoudbeurs kan voortaan elke dag vanachter de computer. De Huishoudbeurs is namelijk via www.huishoudbeurs.nl een webwarenhuis begonnen: de Huishoudbeurs Shop



Om het webwarenhuis te kunnen 'openen', heeft de Huishoudbeurs een meerjarig contract gesloten met het shopping netwerk 'Cuko'. De Huishoudbeurs en een selecttie van exposanten nemen deel aan het netwerk. Beursmanager Annette Kuiper van Amsterdam RAI: “Naast onze huidige nieuwsbrieven met aanbiedingen geloven we in de toegevoegde waarde van shoppen via het internet en zien we deelname aan het shopping netwerk van Cuko als een goede manier om deze stap te maken. Hiermee bieden we onze bezoekers de mogelijkheid om 365 dagen per jaar lekker te shoppen op huishoudbeurs.nl vanuit de luie stoel. Wij denken dat de contactmomenten met onze bezoekers het hele jaar door - en dus niet alleen in februari op de beursvloer - zullen zorgen voor groei van onze 'vriendinnenclub'.”

Cuko is een shopping netwerk voor aanbieders van producten en uitgevers van websites. Jeroen de Blij van Cuko: “Wij bieden de Huishoudbeurs de mogelijkheid om het internet in te zetten als sales kanaal voor hun klanten. In het eigen webwarenhuis kunnen bezoekers winkelen bij verschillende aanbieders en toch hun aankopen in een keer afrekenen. Cuko biedt eenvoudig toegang tot het shopping netwerk, waarbij deelnemende bedrijven zelf de volledige controle houden over waar en welke producten vertoond worden. Het shopping netwerk van Cuko is daarmee transparant en biedt extra omzet voor de deelnemers. Aanbieders van producten bereiken doelgroepen die ze traditioneel niet bereiken en uitgevers maken hun site interessanter en lucratiever.”

Van 12 tot en met 20 februari 2011 wordt de Huishoudbeurs gehouden in Amsterdam RAI. Beursbezoekers kunnen zich weer volop laten inspireren door de laatste trends op het gebied van verzorging, fashion en lifestyle. Er valt daarnaast van alles te leren, te proeven en te zien op de beursvloer. Bezoekers profiteren uiteraard ook van voordeeltjes en koopjes. Ruim 450 exposanten laten het grote publiek kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Hema, Philips, L’Oreal, Blokker, Da Drogisterij en Parfumerie, Marskramer, Ecco, Dolcis, Scapino, Simpel, Ambi Pur, Persil en Vakantieveilingen.nl geven acte de présence op de beursvloer. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt omgetoverd tot een verrassend festivalterrein op klein formaat: Festival Fantastique.

Meer info: www.huishoudbeurs.nl



2010-12-08
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV