Magazine
Contact
Home
Nieuwe cateringformule van Jaarbeurs Catering
Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Moments biedt warme en koude broodjes, snacks en dranken op elk moment van de dag. Alle producten zijn snel en gemakkelijk op één plek voor de bezoeker beschikbaar. “De eerste ervaringen van bezoekers zijn positief”, aldus Kees Aalbers, operationeel directeur Jaarbeurs Catering. ”Bezoekers ervaren Moments als een kleine winkel, waar men ook een frietje kan halen. Omdat we ook smoothies, wraps en verschillende soorten Vitamin Water verkopen, worden onze klanten aangenaam verrast.”

Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op snelheid, versheid en gemak, om zo in de toekomst tijdens topdrukte de bezoekers een optimale service te bieden. Dit betekent dat overzichtelijkheid, herkenbaarheid en duidelijkheid voorop stond bij het design van de architect Liong Lie Architecten. “Alle outlets hebben een opvallende kleurrijke buitengevel, zodat Moments op de beursvloer toch gemakkelijk te vinden is. Ook heeft elke outlet een open indeling, zonder pilaren en hoge kasten waardoor de klant direct overzicht heeft op wat te koop is”, aldus Roeland de Jong van Liong Lie Architecten.

De woorden KOFFIE en SNACKS prijken bijvoorbeeld groot boven de plek waar deze producten gehaald kunnen worden. In spitsuren wordt de kassa-capaciteit uitgebreid. Alles binnen Moments is ontworpen om flexibel in te spelen op de drukte en de klant snel te kunnen bedienen. Bij Moments wordt de trend gevolgd; het aanbod moet vers zijn. Dit is terug te zien in het assortiment van onder meer broodjes, sandwiches en wraps. De warme snacks, zoals saucijzenbroodjes, broodjes kroket of frietjes, worden on the spot bereid, zodat de klant op elk moment kan krijgen wat hij wil. Alle producten zijn handzaam verpakt en klaar om direct te nuttigen.

Moments werkt samen met partners als Sandays Bakeries, Vrumona, Bavaria, Friesland Campina en koffieleverancier Dasta. Jaarbeurs Catering heeft een duidelijke filosofie over koffie. Overal binnen de Jaarbeurs moet goede koffie te krijgen zijn.

Realisatie van het Moments-project:
Conceptontwikkeling: Jaarbeurs Catering
Architecten: Liong Lie en Roeland de Jong, Liong Lie Architecten Rotterdam
Interieurbouw: Dokter Interieurbouw Barneveld / Leertouwer installatiebureau Barneveld
Projectleiding: Jaarbeurs Utrecht en Jaarbeurs Catering

www.momentsonline.nl


2010-11-29
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV