Magazine
Contact
Home
Nieuwe cateringformule van Jaarbeurs Catering
Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Moments biedt warme en koude broodjes, snacks en dranken op elk moment van de dag. Alle producten zijn snel en gemakkelijk op één plek voor de bezoeker beschikbaar. “De eerste ervaringen van bezoekers zijn positief”, aldus Kees Aalbers, operationeel directeur Jaarbeurs Catering. ”Bezoekers ervaren Moments als een kleine winkel, waar men ook een frietje kan halen. Omdat we ook smoothies, wraps en verschillende soorten Vitamin Water verkopen, worden onze klanten aangenaam verrast.”

Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op snelheid, versheid en gemak, om zo in de toekomst tijdens topdrukte de bezoekers een optimale service te bieden. Dit betekent dat overzichtelijkheid, herkenbaarheid en duidelijkheid voorop stond bij het design van de architect Liong Lie Architecten. “Alle outlets hebben een opvallende kleurrijke buitengevel, zodat Moments op de beursvloer toch gemakkelijk te vinden is. Ook heeft elke outlet een open indeling, zonder pilaren en hoge kasten waardoor de klant direct overzicht heeft op wat te koop is”, aldus Roeland de Jong van Liong Lie Architecten.

De woorden KOFFIE en SNACKS prijken bijvoorbeeld groot boven de plek waar deze producten gehaald kunnen worden. In spitsuren wordt de kassa-capaciteit uitgebreid. Alles binnen Moments is ontworpen om flexibel in te spelen op de drukte en de klant snel te kunnen bedienen. Bij Moments wordt de trend gevolgd; het aanbod moet vers zijn. Dit is terug te zien in het assortiment van onder meer broodjes, sandwiches en wraps. De warme snacks, zoals saucijzenbroodjes, broodjes kroket of frietjes, worden on the spot bereid, zodat de klant op elk moment kan krijgen wat hij wil. Alle producten zijn handzaam verpakt en klaar om direct te nuttigen.

Moments werkt samen met partners als Sandays Bakeries, Vrumona, Bavaria, Friesland Campina en koffieleverancier Dasta. Jaarbeurs Catering heeft een duidelijke filosofie over koffie. Overal binnen de Jaarbeurs moet goede koffie te krijgen zijn.

Realisatie van het Moments-project:
Conceptontwikkeling: Jaarbeurs Catering
Architecten: Liong Lie en Roeland de Jong, Liong Lie Architecten Rotterdam
Interieurbouw: Dokter Interieurbouw Barneveld / Leertouwer installatiebureau Barneveld
Projectleiding: Jaarbeurs Utrecht en Jaarbeurs Catering

www.momentsonline.nl


2010-11-29
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV