Magazine
Contact
Home
Nieuwe cateringformule van Jaarbeurs Catering
Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Moments biedt warme en koude broodjes, snacks en dranken op elk moment van de dag. Alle producten zijn snel en gemakkelijk op één plek voor de bezoeker beschikbaar. “De eerste ervaringen van bezoekers zijn positief”, aldus Kees Aalbers, operationeel directeur Jaarbeurs Catering. ”Bezoekers ervaren Moments als een kleine winkel, waar men ook een frietje kan halen. Omdat we ook smoothies, wraps en verschillende soorten Vitamin Water verkopen, worden onze klanten aangenaam verrast.”

Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op snelheid, versheid en gemak, om zo in de toekomst tijdens topdrukte de bezoekers een optimale service te bieden. Dit betekent dat overzichtelijkheid, herkenbaarheid en duidelijkheid voorop stond bij het design van de architect Liong Lie Architecten. “Alle outlets hebben een opvallende kleurrijke buitengevel, zodat Moments op de beursvloer toch gemakkelijk te vinden is. Ook heeft elke outlet een open indeling, zonder pilaren en hoge kasten waardoor de klant direct overzicht heeft op wat te koop is”, aldus Roeland de Jong van Liong Lie Architecten.

De woorden KOFFIE en SNACKS prijken bijvoorbeeld groot boven de plek waar deze producten gehaald kunnen worden. In spitsuren wordt de kassa-capaciteit uitgebreid. Alles binnen Moments is ontworpen om flexibel in te spelen op de drukte en de klant snel te kunnen bedienen. Bij Moments wordt de trend gevolgd; het aanbod moet vers zijn. Dit is terug te zien in het assortiment van onder meer broodjes, sandwiches en wraps. De warme snacks, zoals saucijzenbroodjes, broodjes kroket of frietjes, worden on the spot bereid, zodat de klant op elk moment kan krijgen wat hij wil. Alle producten zijn handzaam verpakt en klaar om direct te nuttigen.

Moments werkt samen met partners als Sandays Bakeries, Vrumona, Bavaria, Friesland Campina en koffieleverancier Dasta. Jaarbeurs Catering heeft een duidelijke filosofie over koffie. Overal binnen de Jaarbeurs moet goede koffie te krijgen zijn.

Realisatie van het Moments-project:
Conceptontwikkeling: Jaarbeurs Catering
Architecten: Liong Lie en Roeland de Jong, Liong Lie Architecten Rotterdam
Interieurbouw: Dokter Interieurbouw Barneveld / Leertouwer installatiebureau Barneveld
Projectleiding: Jaarbeurs Utrecht en Jaarbeurs Catering

www.momentsonline.nl


2010-11-29
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV