Magazine
Contact
Home
Nieuwe cateringformule van Jaarbeurs Catering
Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Moments biedt warme en koude broodjes, snacks en dranken op elk moment van de dag. Alle producten zijn snel en gemakkelijk op één plek voor de bezoeker beschikbaar. “De eerste ervaringen van bezoekers zijn positief”, aldus Kees Aalbers, operationeel directeur Jaarbeurs Catering. ”Bezoekers ervaren Moments als een kleine winkel, waar men ook een frietje kan halen. Omdat we ook smoothies, wraps en verschillende soorten Vitamin Water verkopen, worden onze klanten aangenaam verrast.”

Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op snelheid, versheid en gemak, om zo in de toekomst tijdens topdrukte de bezoekers een optimale service te bieden. Dit betekent dat overzichtelijkheid, herkenbaarheid en duidelijkheid voorop stond bij het design van de architect Liong Lie Architecten. “Alle outlets hebben een opvallende kleurrijke buitengevel, zodat Moments op de beursvloer toch gemakkelijk te vinden is. Ook heeft elke outlet een open indeling, zonder pilaren en hoge kasten waardoor de klant direct overzicht heeft op wat te koop is”, aldus Roeland de Jong van Liong Lie Architecten.

De woorden KOFFIE en SNACKS prijken bijvoorbeeld groot boven de plek waar deze producten gehaald kunnen worden. In spitsuren wordt de kassa-capaciteit uitgebreid. Alles binnen Moments is ontworpen om flexibel in te spelen op de drukte en de klant snel te kunnen bedienen. Bij Moments wordt de trend gevolgd; het aanbod moet vers zijn. Dit is terug te zien in het assortiment van onder meer broodjes, sandwiches en wraps. De warme snacks, zoals saucijzenbroodjes, broodjes kroket of frietjes, worden on the spot bereid, zodat de klant op elk moment kan krijgen wat hij wil. Alle producten zijn handzaam verpakt en klaar om direct te nuttigen.

Moments werkt samen met partners als Sandays Bakeries, Vrumona, Bavaria, Friesland Campina en koffieleverancier Dasta. Jaarbeurs Catering heeft een duidelijke filosofie over koffie. Overal binnen de Jaarbeurs moet goede koffie te krijgen zijn.

Realisatie van het Moments-project:
Conceptontwikkeling: Jaarbeurs Catering
Architecten: Liong Lie en Roeland de Jong, Liong Lie Architecten Rotterdam
Interieurbouw: Dokter Interieurbouw Barneveld / Leertouwer installatiebureau Barneveld
Projectleiding: Jaarbeurs Utrecht en Jaarbeurs Catering

www.momentsonline.nl


2010-11-29
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV