Magazine
Contact
Home
Nieuwe cateringformule van Jaarbeurs Catering
Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht vanuit het uitgangspunt dat bezoekers eet- en drinkproducten snel en makkelijk kunnen krijgen.

Moments biedt warme en koude broodjes, snacks en dranken op elk moment van de dag. Alle producten zijn snel en gemakkelijk op één plek voor de bezoeker beschikbaar. “De eerste ervaringen van bezoekers zijn positief”, aldus Kees Aalbers, operationeel directeur Jaarbeurs Catering. ”Bezoekers ervaren Moments als een kleine winkel, waar men ook een frietje kan halen. Omdat we ook smoothies, wraps en verschillende soorten Vitamin Water verkopen, worden onze klanten aangenaam verrast.”

Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op snelheid, versheid en gemak, om zo in de toekomst tijdens topdrukte de bezoekers een optimale service te bieden. Dit betekent dat overzichtelijkheid, herkenbaarheid en duidelijkheid voorop stond bij het design van de architect Liong Lie Architecten. “Alle outlets hebben een opvallende kleurrijke buitengevel, zodat Moments op de beursvloer toch gemakkelijk te vinden is. Ook heeft elke outlet een open indeling, zonder pilaren en hoge kasten waardoor de klant direct overzicht heeft op wat te koop is”, aldus Roeland de Jong van Liong Lie Architecten.

De woorden KOFFIE en SNACKS prijken bijvoorbeeld groot boven de plek waar deze producten gehaald kunnen worden. In spitsuren wordt de kassa-capaciteit uitgebreid. Alles binnen Moments is ontworpen om flexibel in te spelen op de drukte en de klant snel te kunnen bedienen. Bij Moments wordt de trend gevolgd; het aanbod moet vers zijn. Dit is terug te zien in het assortiment van onder meer broodjes, sandwiches en wraps. De warme snacks, zoals saucijzenbroodjes, broodjes kroket of frietjes, worden on the spot bereid, zodat de klant op elk moment kan krijgen wat hij wil. Alle producten zijn handzaam verpakt en klaar om direct te nuttigen.

Moments werkt samen met partners als Sandays Bakeries, Vrumona, Bavaria, Friesland Campina en koffieleverancier Dasta. Jaarbeurs Catering heeft een duidelijke filosofie over koffie. Overal binnen de Jaarbeurs moet goede koffie te krijgen zijn.

Realisatie van het Moments-project:
Conceptontwikkeling: Jaarbeurs Catering
Architecten: Liong Lie en Roeland de Jong, Liong Lie Architecten Rotterdam
Interieurbouw: Dokter Interieurbouw Barneveld / Leertouwer installatiebureau Barneveld
Projectleiding: Jaarbeurs Utrecht en Jaarbeurs Catering

www.momentsonline.nl


2010-11-29
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV