Magazine
Contact
Home
Expo Rijswijk verder als organisatiebureau
Expo Rijswijk wordt organisatiebureau Expo Rijswijk. Naast beurzen in Rijswijk zal het bureau vanaf 1 januari 2011 ook beurzen in andere locaties in Nederland gaan organiseren.



Nadat Evenementenhal zich in 2008 uit Rijswijk  had terug getrokken, startte Expo Rijswijk met een eigen beursorganisatie in het pand dat voorheen bekend stond als  "Darling Market". Drie jaar later, met ingang van 1 januari 2011, zet Expo Rijswijk een volgende stap en gaat verder als organisatiebureau. Expo Rijswijk is gespecialiseerd in consumentenbeurzen als Creatief Weekend, Gothic & Fantasybeurs, Poppen en Mineralenbeurs en Paranormaal Spiritueel.

"Dit betekent dat we vanaf 2011 ook in andere locaties onze themabeurzen gaan neerzetten ", vertelt directeur-eigenaar Martin Nieuwenhuizen van Expo Rijswijk. "We hebben een overeenkomst gesloten met Libéma voor de locaties Expo Haarlemmermeer, IJsselhallen Zwolle en Brabanthallen 's-Hertogenbosch. We zijn blij dat we het land in kunnen met  onze succesnummers. We weten dat er een markt voor is. Daarvan vormen de volle gangpaden van onze beurzen in Rijswijk het levende bewijs. De beursagenda voor 2011 is vrijwel rond en er staan verschillende evenementen in de nieuwe locaties op het programma."

Vanaf 2011 zal Expo Rijswijk de evementenlocatie in Rijswijk gedurende dertien weekenden huren. De overige weekenden wil de verhuurder van het pand, Henk van der Straten, gebruiken voor een nieuw concept dat wel iets wegheeft van de zwarte markt in Beverwijk. De voormalige  "Grande Bazaar" wordt omgevormd tot "Touch and Buy Rijswijk". In februari moeten de aanpassingen klaar zijn. Nieuwe vloeren en verlichting, uitbreiding van horeca en het kinderparadijs zullen het complex aan de Volmerlaan een nieuwe uitstraling geven. Iedere ondernemer die vaste standruimte  huurt, moet aan strenge eisen voldoen: een webwinkel hebben, ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel en een BTW-nummer hebben.

Info: www.exporijswijk.nl




2010-11-04
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV