Magazine
Contact
Home
Expo Rijswijk verder als organisatiebureau
Expo Rijswijk wordt organisatiebureau Expo Rijswijk. Naast beurzen in Rijswijk zal het bureau vanaf 1 januari 2011 ook beurzen in andere locaties in Nederland gaan organiseren.



Nadat Evenementenhal zich in 2008 uit Rijswijk  had terug getrokken, startte Expo Rijswijk met een eigen beursorganisatie in het pand dat voorheen bekend stond als  "Darling Market". Drie jaar later, met ingang van 1 januari 2011, zet Expo Rijswijk een volgende stap en gaat verder als organisatiebureau. Expo Rijswijk is gespecialiseerd in consumentenbeurzen als Creatief Weekend, Gothic & Fantasybeurs, Poppen en Mineralenbeurs en Paranormaal Spiritueel.

"Dit betekent dat we vanaf 2011 ook in andere locaties onze themabeurzen gaan neerzetten ", vertelt directeur-eigenaar Martin Nieuwenhuizen van Expo Rijswijk. "We hebben een overeenkomst gesloten met Libéma voor de locaties Expo Haarlemmermeer, IJsselhallen Zwolle en Brabanthallen 's-Hertogenbosch. We zijn blij dat we het land in kunnen met  onze succesnummers. We weten dat er een markt voor is. Daarvan vormen de volle gangpaden van onze beurzen in Rijswijk het levende bewijs. De beursagenda voor 2011 is vrijwel rond en er staan verschillende evenementen in de nieuwe locaties op het programma."

Vanaf 2011 zal Expo Rijswijk de evementenlocatie in Rijswijk gedurende dertien weekenden huren. De overige weekenden wil de verhuurder van het pand, Henk van der Straten, gebruiken voor een nieuw concept dat wel iets wegheeft van de zwarte markt in Beverwijk. De voormalige  "Grande Bazaar" wordt omgevormd tot "Touch and Buy Rijswijk". In februari moeten de aanpassingen klaar zijn. Nieuwe vloeren en verlichting, uitbreiding van horeca en het kinderparadijs zullen het complex aan de Volmerlaan een nieuwe uitstraling geven. Iedere ondernemer die vaste standruimte  huurt, moet aan strenge eisen voldoen: een webwinkel hebben, ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel en een BTW-nummer hebben.

Info: www.exporijswijk.nl




2010-11-04
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV