Magazine
Contact
Home
Terugblik Lifestyle & Interieur Drachten
De eerste editie van de consumentenbeurs Lifestyle & Interieur was een gezellige boel. Drie dagen lang stond het Fries Congrescentrum Drachten in het teken van beauty, styling, wellness, interieur, shopping en workshops voor het hele gezin. Organisatie Mimicry Expo had een grote diversiteit aan standhouders bij elkaar verzameld.


Hoeveel bezoekers er op 15, 16 en 17 oktober precies waren, kan de organisatie nog niet zeggen. Ook niet of de beurs voor herhaling vatbaar is. Een van de deelnemers was Jan van den Berg van Designfabriek uit Leeuwarden. "Het was een leuke beurs, het aantal bezoekers viel me mee voor een eerste editie. Op vrijdag en zaterdag had het wel wat drukker gemogen, maar zondag was een prima dag. Het speciale kinderplein was een goed idee, maar er waren niet heel veel kinderen. Als Mimicy Expo besluit om de beurs volgend jaar weer te organiseren, dan zullen wij er bij zijn."

Voor de kinderen tot 12 jaar waren er op het Kinderplein diverse workshops, zoals  'verzin je eigen droomkamer' en 'verzin je eigen droomkleding'. Er waren springkussens, suikerspinnen en meer. Oktober is de landelijke woonmaand en de bezoekers konden dat zeker op de beursvloer terug zien. Maar het gaat er bij Lifestyle & Interieur volgens de organisatie niet alleen om dat mensen kunnen shoppen. "Bezoekers moeten het gevoel krijgen dat ze dankzij dit evenement net die stap durven te zetten naar een verandering in hun eigen woon- en leefomgeving." Er was naast wonen dan ook veel aandacht voor lifestyle in de vorm van mooie wijnen, visagie, wellness en allerlei persoonlijke workshops.
 
Een impressie van de beurs is te zien op www.lifestyleinterieur.nl





2010-10-28
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV