Magazine
Contact
Home
Oger ontwerpt nieuwe kledinglijn RAI
Alle hospitality medewerkers met een vast dienstverband van Amsterdam RAI zijn in nieuwe Oger-creaties gestoken. Bij de zoektocht naar een nieuwe kledinglijn vielen de ontwerpen van Oger Corporate Fashion op door de subtiele verwerking van de RAI kleuren in de streepstof.

"Het was die onderscheidende en persoonlijke touch die de doorslag gaf om met Oger in zee te gaan voor de nieuwe representatieve outfits ", vertelt Hans Bakker, directievoorzitter van Amsterdam RAI. “De nieuwe kledinglijn moest een typisch gastvrije en vriendelijke uitstraling krijgen, de belangrijke elementen waar Amsterdam RAI voor staat. Maar bovenal was van belang dat onze mensen zich goed in de kleding kunnen bewegen en er representatief uitzien. Na een uitgebreide selectieprocedure viel onze keuze op Oger Corporate Fashion, de bedrijfskledingtak van modezaak Oger."

Voor Oger was het een passende verfrissende opdracht voor haar Corporate Fashion. Inkoop- en creatief directeur Martijn Lusink: “We kijken altijd goed naar de organisatie zelf voordat we kleding gaan ontwikkelen. Amsterdam RAI gebruikt frisse en heldere kleuren binnen haar communicatie en dat wilden we verwerken in de nieuwe outfits. Daarnaast staat Amsterdam RAI voor dienstverlening en representativiteit. Kenmerken waar wij als Oger ook voor staan en die wij altijd verwerken in onze creaties.”

Op de foto:
Boven vlnr: Oger Lusink, Ronald Witmondt (accountmanager Oger Corporate Fashion), Vincent Elsing (manager flexmanagement Amsterdam RAI), Martijn Lusink (creative director Oger)
Onder vlnr: Frans van der Kraan (CEO Oger Corporate Fashion), Martin van Nierop (directeur operations Amsterdam RAI)


Info: www.rai.nl

2010-10-25
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV