Magazine
Contact
Home
Oger ontwerpt nieuwe kledinglijn RAI
Alle hospitality medewerkers met een vast dienstverband van Amsterdam RAI zijn in nieuwe Oger-creaties gestoken. Bij de zoektocht naar een nieuwe kledinglijn vielen de ontwerpen van Oger Corporate Fashion op door de subtiele verwerking van de RAI kleuren in de streepstof.

"Het was die onderscheidende en persoonlijke touch die de doorslag gaf om met Oger in zee te gaan voor de nieuwe representatieve outfits ", vertelt Hans Bakker, directievoorzitter van Amsterdam RAI. “De nieuwe kledinglijn moest een typisch gastvrije en vriendelijke uitstraling krijgen, de belangrijke elementen waar Amsterdam RAI voor staat. Maar bovenal was van belang dat onze mensen zich goed in de kleding kunnen bewegen en er representatief uitzien. Na een uitgebreide selectieprocedure viel onze keuze op Oger Corporate Fashion, de bedrijfskledingtak van modezaak Oger."

Voor Oger was het een passende verfrissende opdracht voor haar Corporate Fashion. Inkoop- en creatief directeur Martijn Lusink: “We kijken altijd goed naar de organisatie zelf voordat we kleding gaan ontwikkelen. Amsterdam RAI gebruikt frisse en heldere kleuren binnen haar communicatie en dat wilden we verwerken in de nieuwe outfits. Daarnaast staat Amsterdam RAI voor dienstverlening en representativiteit. Kenmerken waar wij als Oger ook voor staan en die wij altijd verwerken in onze creaties.”

Op de foto:
Boven vlnr: Oger Lusink, Ronald Witmondt (accountmanager Oger Corporate Fashion), Vincent Elsing (manager flexmanagement Amsterdam RAI), Martijn Lusink (creative director Oger)
Onder vlnr: Frans van der Kraan (CEO Oger Corporate Fashion), Martin van Nierop (directeur operations Amsterdam RAI)


Info: www.rai.nl

2010-10-25
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV