Magazine
Contact
Home
Oger ontwerpt nieuwe kledinglijn RAI
Alle hospitality medewerkers met een vast dienstverband van Amsterdam RAI zijn in nieuwe Oger-creaties gestoken. Bij de zoektocht naar een nieuwe kledinglijn vielen de ontwerpen van Oger Corporate Fashion op door de subtiele verwerking van de RAI kleuren in de streepstof.

"Het was die onderscheidende en persoonlijke touch die de doorslag gaf om met Oger in zee te gaan voor de nieuwe representatieve outfits ", vertelt Hans Bakker, directievoorzitter van Amsterdam RAI. “De nieuwe kledinglijn moest een typisch gastvrije en vriendelijke uitstraling krijgen, de belangrijke elementen waar Amsterdam RAI voor staat. Maar bovenal was van belang dat onze mensen zich goed in de kleding kunnen bewegen en er representatief uitzien. Na een uitgebreide selectieprocedure viel onze keuze op Oger Corporate Fashion, de bedrijfskledingtak van modezaak Oger."

Voor Oger was het een passende verfrissende opdracht voor haar Corporate Fashion. Inkoop- en creatief directeur Martijn Lusink: “We kijken altijd goed naar de organisatie zelf voordat we kleding gaan ontwikkelen. Amsterdam RAI gebruikt frisse en heldere kleuren binnen haar communicatie en dat wilden we verwerken in de nieuwe outfits. Daarnaast staat Amsterdam RAI voor dienstverlening en representativiteit. Kenmerken waar wij als Oger ook voor staan en die wij altijd verwerken in onze creaties.”

Op de foto:
Boven vlnr: Oger Lusink, Ronald Witmondt (accountmanager Oger Corporate Fashion), Vincent Elsing (manager flexmanagement Amsterdam RAI), Martijn Lusink (creative director Oger)
Onder vlnr: Frans van der Kraan (CEO Oger Corporate Fashion), Martin van Nierop (directeur operations Amsterdam RAI)


Info: www.rai.nl

2010-10-25
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV