Magazine
Contact
Home
Oger ontwerpt nieuwe kledinglijn RAI
Alle hospitality medewerkers met een vast dienstverband van Amsterdam RAI zijn in nieuwe Oger-creaties gestoken. Bij de zoektocht naar een nieuwe kledinglijn vielen de ontwerpen van Oger Corporate Fashion op door de subtiele verwerking van de RAI kleuren in de streepstof.

"Het was die onderscheidende en persoonlijke touch die de doorslag gaf om met Oger in zee te gaan voor de nieuwe representatieve outfits ", vertelt Hans Bakker, directievoorzitter van Amsterdam RAI. “De nieuwe kledinglijn moest een typisch gastvrije en vriendelijke uitstraling krijgen, de belangrijke elementen waar Amsterdam RAI voor staat. Maar bovenal was van belang dat onze mensen zich goed in de kleding kunnen bewegen en er representatief uitzien. Na een uitgebreide selectieprocedure viel onze keuze op Oger Corporate Fashion, de bedrijfskledingtak van modezaak Oger."

Voor Oger was het een passende verfrissende opdracht voor haar Corporate Fashion. Inkoop- en creatief directeur Martijn Lusink: “We kijken altijd goed naar de organisatie zelf voordat we kleding gaan ontwikkelen. Amsterdam RAI gebruikt frisse en heldere kleuren binnen haar communicatie en dat wilden we verwerken in de nieuwe outfits. Daarnaast staat Amsterdam RAI voor dienstverlening en representativiteit. Kenmerken waar wij als Oger ook voor staan en die wij altijd verwerken in onze creaties.”

Op de foto:
Boven vlnr: Oger Lusink, Ronald Witmondt (accountmanager Oger Corporate Fashion), Vincent Elsing (manager flexmanagement Amsterdam RAI), Martijn Lusink (creative director Oger)
Onder vlnr: Frans van der Kraan (CEO Oger Corporate Fashion), Martin van Nierop (directeur operations Amsterdam RAI)


Info: www.rai.nl

2010-10-25
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV