Magazine
Contact
Home
Ahoy-website compleet vernieuwd
Precies honderd dagen voor de officiële heropening van het Sportpaleis heeft Ahoy een compleet vernieuwde website online gebracht. De website, www.ahoy.nl, beschikt over dezelfde elementen als de 'oude' site, maar dan anders gerangschikt. Daarnaast zijn er nieuwe elementen aan de site toegevoegd, zoals koppelingen met sociale netwerken en meer service voor de bezoekers.


Peter van der Veer is general manager venue van Ahoy Rotterdam: "De vernieuwde website heeft een nieuwe, frisse, en hedendaagse uitstraling gekregen die perfect binnen de stijl van de evenementenaccommodatie past. Ook zeer hedendaags aan de website is dat de websitebezoeker een link kan leggen tussen zijn of haar Hyves, Facebook of Myspace profiel door op een evenementenpagina aan te geven of hij of zij geïnteresseerd is in het evenement en/of er zeker naartoe gaat. Daarnaast kan men er informatie vinden over het Ahoy YouTube kanaal, Twitter, Ahoy’s facebook en LinkedIn pagina."

Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de grootschalige modernisering van het Sportpaleis. "We vonden dit ook een goed moment om onze website, die inmiddels alweer vier jaar in de lucht is, onder de loep te nemen", aldus Van der Veer. "In vier jaar is er veel veranderd op online gebied. Een goed voorbeeld is de opkomst van de sociale netwerken als Facebook en Twitter. Door een link te leggen met deze sociale netwerken onderstaat er ‘online mond-tot-mondreclame. Deze vorm van promotie is het beste dat er bestaat. Op deze manier hopen wij ons huidig websitebezoek van 100.000 unieke bezoekers per maand uit te bouwen. Daarnaast functioneert de site als prima middel in
de marketingondersteuning van evenementen richting onze klanten.”

De vernieuwde website werd gelanceerd op de dag dat de officiële opening van het Sportpaleis, 21 januari 2011, nog 100 dagen op zich laat wachten. Sinds eind 2009 wordt het Sportpaleis verbouwd zodat de accommodatie bij de beste van Europa zal blijven behoren. De productietechnische eigenschappen van het gebouw worden opgewaardeerd om aan de eisen van internationale popartiesten (en sport)evenementen te blijven voldoen (zoals een nieuw verhoogd dak), de bezoekerscapaciteit wordt vergroot naar ruim 15.000 en de beleving van de bezoeker heeft bijzondere aandacht gekregen. Tot januari vinden er nog diverse bouwwerkzaamheden plaats. In januari wordt dit afgerond en beschikt Ahoy over een prachtige vernieuwde evenemententempel. Sinds eind september is het Sportpaleis van Ahoy wel weer open voor evenementen. Zo staat in oktober het WK Turnen op het programma, evenals en staan grote namen als Lady Gaga. Shakira en Usher.


Meer info: www.ahoy.nl


2010-10-14
Viscom, de International Trade Fair for Visual Communication, zal vanaf heden jaarlijks plaatsvinden in Düsseldorf. Het evenement werd voorheen het ene jaar in Düsseldorf en het andere in Frankfurt gehouden. Ook zal de beurs voortaan niet meer in het najaar gehouden worden maar in januari, als aftrap van het nieuwe zakenjaar. Ook zal Viscom vanaf 2019 gelijktijdig gehouden worden met de PSI, die van 8 tot en met 10 januari plaatsvindt in Düsseldorf. 
 
De vakbeurs Auto Prof gaat per direct verder als Auto Prof AMT Live. De nieuwe titel werd op 17 oktober jongstleden gepresenteerd tijdens het officiële tekenmoment op Auto Prof in Hardenberg. Auto Prof en AMT maakten eerder al bekend dat ze de krachten gaan bundelen en beide evenementen zijn nu samengevoegd voor minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste editie van Auto Prof AMT Live is op 30 en 31 januari en 1 februari 2018 in Evenementenhal Gorinchem.
 
De twintigste editie van Bouw Compleet in combinatie met Schilder, Glas & Afbouw (S.G.A.) Vakdagen zijn bezocht door 12.674 professionals. Het exposantenaantal was ten opzichte van voorgaande jaren toegenomen naar 310. De beurzen vonden plaats op 10, 11 en 12 oktober in Evenementenhal Hardenberg.
 
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV