Magazine
Contact
Home
Ahoy-website compleet vernieuwd
Precies honderd dagen voor de officiële heropening van het Sportpaleis heeft Ahoy een compleet vernieuwde website online gebracht. De website, www.ahoy.nl, beschikt over dezelfde elementen als de 'oude' site, maar dan anders gerangschikt. Daarnaast zijn er nieuwe elementen aan de site toegevoegd, zoals koppelingen met sociale netwerken en meer service voor de bezoekers.


Peter van der Veer is general manager venue van Ahoy Rotterdam: "De vernieuwde website heeft een nieuwe, frisse, en hedendaagse uitstraling gekregen die perfect binnen de stijl van de evenementenaccommodatie past. Ook zeer hedendaags aan de website is dat de websitebezoeker een link kan leggen tussen zijn of haar Hyves, Facebook of Myspace profiel door op een evenementenpagina aan te geven of hij of zij geïnteresseerd is in het evenement en/of er zeker naartoe gaat. Daarnaast kan men er informatie vinden over het Ahoy YouTube kanaal, Twitter, Ahoy’s facebook en LinkedIn pagina."

Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de grootschalige modernisering van het Sportpaleis. "We vonden dit ook een goed moment om onze website, die inmiddels alweer vier jaar in de lucht is, onder de loep te nemen", aldus Van der Veer. "In vier jaar is er veel veranderd op online gebied. Een goed voorbeeld is de opkomst van de sociale netwerken als Facebook en Twitter. Door een link te leggen met deze sociale netwerken onderstaat er ‘online mond-tot-mondreclame. Deze vorm van promotie is het beste dat er bestaat. Op deze manier hopen wij ons huidig websitebezoek van 100.000 unieke bezoekers per maand uit te bouwen. Daarnaast functioneert de site als prima middel in
de marketingondersteuning van evenementen richting onze klanten.”

De vernieuwde website werd gelanceerd op de dag dat de officiële opening van het Sportpaleis, 21 januari 2011, nog 100 dagen op zich laat wachten. Sinds eind 2009 wordt het Sportpaleis verbouwd zodat de accommodatie bij de beste van Europa zal blijven behoren. De productietechnische eigenschappen van het gebouw worden opgewaardeerd om aan de eisen van internationale popartiesten (en sport)evenementen te blijven voldoen (zoals een nieuw verhoogd dak), de bezoekerscapaciteit wordt vergroot naar ruim 15.000 en de beleving van de bezoeker heeft bijzondere aandacht gekregen. Tot januari vinden er nog diverse bouwwerkzaamheden plaats. In januari wordt dit afgerond en beschikt Ahoy over een prachtige vernieuwde evenemententempel. Sinds eind september is het Sportpaleis van Ahoy wel weer open voor evenementen. Zo staat in oktober het WK Turnen op het programma, evenals en staan grote namen als Lady Gaga. Shakira en Usher.


Meer info: www.ahoy.nl


2010-10-14
Beursorganisator ExpoProof lanceert een nieuwe vakbeurs: Veiligheid in de Openbare Ruimte. De nadruk van de beurs ligt op samenwerking, kennisdeling en slimme oplossingen voor de uitdagingen die komen kijken bij een veilige openbare ruimte. De beurs vindt plaats op 7 juni 2018 in Expo Houten.


 
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
januari | februari | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV