Magazine
Contact
Home
Samenwerking Circuitpak Zandvoort en Maison van den Boer
Circuitpark Zandvoort en Maison van den Boer gaan samenwerken.

Erik Weijers, Edwin Sibbel (directie van Circuit Park Zandvoort) en Jeroen Enzerink (algemeen directeur Maison van den Boer) ondertekenden op 10 oktober in het bijzijn van Jurriaan Ritmeester van der Kamp, Marc van Ginkel en Thijs Duindam de overeenkomst tot exclusieve exploitatie van zowel de VIP-catering als de publiekscatering op het circuit voor een periode van drie jaar.

Sibbel: "De contractondertekening past binnen het beleid van onze topsportlocatie. Culinaire beleving en de stoere wereld van autosport zijn belangrijke tools binnen de relatiemarketing. We vinden het belangrijk om deze sterke punten middels dit contract nog eens te benadrukken."

Maison van den Boer is een dochteronderneming van de Koninklijke Van den Boer Groep. Met merken zoals Maison van den Boer en Oseven is zij actief in de Europese markt van corporate, public- en private events. Naast eventcatering verzorgt dit familiebedrijf, dat is opgericht in 1906, de hospitality van sport-, mice- en entertainment venues, alsmede meerdaagse sport- en cultuurevenementen. De onderneming is voornamelijk werkzaam binnen Nederland, Duitsland en België, maar verzorgt in 2010 ook de horeca van het Nederlands paviljoen op de World Expo 2010 in Shanghai.

Op de foto (v.l.n.r): Edwin Sibbel, Erik Weijers, Jeroen Enzerink en Jurriaan Ritmeester van der Kamp.


2010-10-11
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV