Magazine
Contact
Home
Horecava-werelden krijgen make-over

Na het succes van de afgelopen edities, wordt het concept van de zes verschillende werelden (Hotel, Nachtleven, Markt, Fastfood, Buiten en het Innoveer! Paleis) op de komende editie van Horecava vernieuwd en uitgebreid. Daarnaast wordt het initiatief VAKPlaza breder aangepakt. Horecava 2011 is van 10 tot en met 13 januari 2011 in Amsterdam RAI.



Ruimte voor ontmoetingen en het uitwisselen van ervaringen. Het uitgangspunt voor de make-over van de themawerelden is 'meer ruimte voor ontmoetingen en het uitwisselen van ervaringen'. NACHTLEVEN krijgt een innovatief ledverlichte lounge, BUITEN krijgt een trendy beachclub als hart, beiden met een eigen cateringconcept. De stijlvolle lounge in HOTEL is opgezet in samenwerking met HotelloTOP. Onder de strakke kroonluchters zijn naast de bekende HOTELdebatten ook kookdemonstraties. MARKT speelt in op de groeiende belangstelling met een veel grotere demokeuken. Zo kunnen meer bezoekers zich laten inspireren door het culinaire aanbod. De invulling van de bijna volgeboekte wereld FASTSERVICE en het programma van het INNOVEER! Paleis is in volle gang.

Het deelnemen aan de themawerelden is dit jaar voor exposanten extra aanttrekkelijk gemaakt. Zij ontvangen voor dertig euro per vierkante meter extra een mooi marketingpakket. Zo krijgen themawereld-deelnemers onder andere een eigen profielpagina op www.horecava.nl waar zij de Horecava-bezoeker alvast kunnen ontmoeten. Ook mogen zij een aantal VIP-relaties uitnodigen voor een gratis Food & Drink Experience in de lounge van de desbetreffende wereld. Ook een eigen commercial op RAI Live (narrowcasting) behoort tot de mogelijkheden. Deadline hiervoor is 15 november. De werelden bieden boven alles een sfeervolle plek waar exposanten, bezoekers, collega's en relaties elkaar kunnen ontmoeten.

Nieuw op de beurs is VAKPlaza. Op dit plein zetten - in navolging van een succesvol begin vorig jaar - acht brancheorganisaties onder andere het Nationaal Kampioenschap Horeca, een eigen stand en een inspirerend programma neer. Tijdens de eerste drie dagen van Horecava vindt in Amsterdam RAI het exclusieve wijnevenement Wine Professional plaats. Wine Professional kent een eigen toegangsbeleid.

Info: www.horecava.nl en www.wine-professional.nl

2010-10-11
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV