Magazine
Contact
Home
Horecava-werelden krijgen make-over

Na het succes van de afgelopen edities, wordt het concept van de zes verschillende werelden (Hotel, Nachtleven, Markt, Fastfood, Buiten en het Innoveer! Paleis) op de komende editie van Horecava vernieuwd en uitgebreid. Daarnaast wordt het initiatief VAKPlaza breder aangepakt. Horecava 2011 is van 10 tot en met 13 januari 2011 in Amsterdam RAI.



Ruimte voor ontmoetingen en het uitwisselen van ervaringen. Het uitgangspunt voor de make-over van de themawerelden is 'meer ruimte voor ontmoetingen en het uitwisselen van ervaringen'. NACHTLEVEN krijgt een innovatief ledverlichte lounge, BUITEN krijgt een trendy beachclub als hart, beiden met een eigen cateringconcept. De stijlvolle lounge in HOTEL is opgezet in samenwerking met HotelloTOP. Onder de strakke kroonluchters zijn naast de bekende HOTELdebatten ook kookdemonstraties. MARKT speelt in op de groeiende belangstelling met een veel grotere demokeuken. Zo kunnen meer bezoekers zich laten inspireren door het culinaire aanbod. De invulling van de bijna volgeboekte wereld FASTSERVICE en het programma van het INNOVEER! Paleis is in volle gang.

Het deelnemen aan de themawerelden is dit jaar voor exposanten extra aanttrekkelijk gemaakt. Zij ontvangen voor dertig euro per vierkante meter extra een mooi marketingpakket. Zo krijgen themawereld-deelnemers onder andere een eigen profielpagina op www.horecava.nl waar zij de Horecava-bezoeker alvast kunnen ontmoeten. Ook mogen zij een aantal VIP-relaties uitnodigen voor een gratis Food & Drink Experience in de lounge van de desbetreffende wereld. Ook een eigen commercial op RAI Live (narrowcasting) behoort tot de mogelijkheden. Deadline hiervoor is 15 november. De werelden bieden boven alles een sfeervolle plek waar exposanten, bezoekers, collega's en relaties elkaar kunnen ontmoeten.

Nieuw op de beurs is VAKPlaza. Op dit plein zetten - in navolging van een succesvol begin vorig jaar - acht brancheorganisaties onder andere het Nationaal Kampioenschap Horeca, een eigen stand en een inspirerend programma neer. Tijdens de eerste drie dagen van Horecava vindt in Amsterdam RAI het exclusieve wijnevenement Wine Professional plaats. Wine Professional kent een eigen toegangsbeleid.

Info: www.horecava.nl en www.wine-professional.nl

2010-10-11
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV