Magazine
Contact
Home
Nieuwe functies bij VNU Exhibitions voor Obermeyer en Strijker
VNU Exhibitions Europe heeft Arwen Obermeyer (33) per 11 oktober benoemd tot manager marketing communicatie. Obermeyer was eerder clustermanager Industrie, Logistiek en Energie. Deze functie wordt overgenomen door Bart Strijker (30), sinds 2009 projectmanager van de Vakantiebeurs. De komende editie van Vakantiebeurs in 2011 vindt nog onder zijn leiding plaats.

Obermeyer gaat in haar nieuwe functie leiding geven aan dertig communicatieprofessionals. Zij heeft als opdracht meegekregen een structuur te ontwikkelen van waaruit zoveel mogelijk op doelgroepniveau wordt gecommuniceerd. VNU Exhibitions Europe kiest in haar communicatiebeleid voor een mix van traditionele media, e-mailmarketing en social media.  Obermeyer: “Met onze evenementen en online activiteiten staan we voor de grote uitdaging om de juiste leads bij de juiste klanten aan te leveren. Het is de kunst de abstractie van de database te vertalen naar een heldere contentstrategie. De uitdaging zit ‘m in de snelheid waarin de kanalen, de mediamix en de informatieconsumptie zich ontwikkelen. Het is een cliché, maar het gaat om de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste ontvanger.”

Bart Strijker wordt verantwoordelijk voor het portfolio Industrie, Logistiek en Energie met negen toonaangevende evenementen. Hij ziet veel parallellen tussen consumenten- en business-to-business/beurzen. “Bij vakbeurzen staat de term leadgeneratie centraal. Je biedt exposanten investeringspotentieel. Je brengt exposanten en bezoekers bij elkaar in de verwachting dat daaruit rendementvolle contacten voortkomen. Niet de beurs is het doel, maar de ontmoeting. Onze databases spelen daarin een essentiële rol. We zijn in staat 24 uur per dag leads aan onze klanten uit te leveren. ‘Online’ wordt de leadgenerator Expomatch de komende jaren steeds belangrijker. De Nederlands industrie – en dat wordt nog wel eens vergeten – is de motor van onze economie. Nergens anders zie je zo duidelijk hoe de economie zich ontwikkelt als op één van onze industriebeurzen. Dat maakt dit portfolio zo bijzonder. “








2010-10-10
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV