Magazine
Contact
Home
Libema-directeur gaat undercover in tv-programma
In het nieuwe reality-programma "Undercover Boss" gaat Libema-directeur Jan Blijenberg, divisiedirecteur Vakantie- en Attractieparken, undercover in zijn Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Het programma wordt dinsdagavond 28 september om 20.30 uur uitgezonden op Veronica.

Wie altijd al eens achter de schermen van een vakantiepark heeft willen kijken, zapt op dinsdag 28 september naar het nieuwe Veronica-programma "Undercover Boss". Om 20.30 uur gaat Jan Blijenberg, divisiedirecteur Vakantie- en Attractieparken, undercover op zijn Libéma Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Het resultaat is een uniek kijkje achter de schermen. Hierbij ontdekt de directeur incognito hoe zijn medewerkers hun job als schoonmaker, animator, horecamedewerker, safariranger en medewerker technische dienst ervaren.

Divisiedirecteur Jan Blijenberg nam de uitdaging van Veronica-presentatrice Lauren Verster om deel te nemen aan "Undercover Boss" graag aan. In het nieuwe realityprogramma ruilt een directeur van een grote Nederlandse onderneming een week lang zijn directiestoel in voor een plek op de werkvloer. Hierdoor komt hij erachter wat er zich allemaal in zijn bedrijf afspeelt. De werknemers hebben geen idee dat hun "nieuwe collega" hun baas is. Langzamerhand krijgt hij inzicht in hoe het bedrijf écht werkt. Hoe wordt er over het werk, het bedrijf en de baas gedacht? En het belangrijkste: hoe kan hij het bedrijf verbeteren? Blijenberg: 'Het was spannend om deel te nemen aan het programma. Mijn grootste angst was om herkend te worden door medewerkers, maar de programmamakers zorgden voor een undercover-look en een nieuwe naam. Bovendien liet ik een baard staan. Mijn deelname heeft mijn blik op de werkvloer verscherpt. Het was een pittige week, maar ik had het niet willen missen.'

 "Undercover Boss" is in het buitenland een groot succes. In Amerika scoorde de premièreaflevering een recordaantal van 38,6 miljoen kijkers: sinds 1987 het hoogste kijkcijfer ooit gemeten voor een nieuwe tv-serie en voor de eerste aflevering van een realityprogramma. Bovendien hield "Undercover Boss" in haar tijdslot wekenlang de nummer 1-positie vast. Ook in Engeland is het format een grote hit, met hoge kijkcijfers. In Nederland heeft Veronica de rechten voor de verrassende nieuwe reality serie verworven. De productie is in handen van IDtv.


2010-09-27
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV