Magazine
Contact
Home
Inzendtermijn DFMA-awards verlengd tot 1 oktober
De uiterste inzenddatum voor de DFMA-awards is 1 oktober. DFMA had de inzendtermijn voor de DFMA-awards met een maand verlengd omdat het ontwikkelen van de nieuwe inzendvoorschriften meer tijd heeft gekost dan was voorzien.


Tot 1 oktober kunnen alle fieldmarketingbureaus in Nederland hun beste, mooiste of spraakmakendste case inzenden voor een van de drie DFMA-awards in de categorieën Creativiteit, Effectiviteit en Innovativiteit. Het nieuwe standaardformat voor inzending is ontworpen om oneerlijke concurrentie tegen te gaan. Alle bureaus moeten zich nu op dezelfde manier presenteren. De vragen zijn bovendien meer toegespitst op de inzending zelf en op kenmerkende elementen van de drie prijscategorieën. Daardoor zal inzending van cases naar verwachting minder tijdrovend zijn voor de bureaus.

Elk bureau kan maximaal drie cases inzenden, één voor elk van de drie verschillende prijscategorieën Creativiteit, Effectiviteit, Innovativiteit. Het is ook mogelijk om één case in te zenden voor alle drie de categorieën. De nieuwe voorgeschreven inzendingpresentatie in PowerPointformat is te downloaden via de website van DFMA. Na sluiting van de inzendtermijn maken de vier juryleden – Wil de Koning, Rob Beemster, Edwin Blom en Robert Essenstam – een eigen shortlist. Op 13 oktober 2010 worden de namen van de genomineerde bureaus bekend gemaakt. De feestelijke uitreiking van de DFMA-awards 2010 zal plaatsvinden op 15 november.




2010-09-26
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV