Magazine
Contact
Home
Inzendtermijn DFMA-awards verlengd tot 1 oktober
De uiterste inzenddatum voor de DFMA-awards is 1 oktober. DFMA had de inzendtermijn voor de DFMA-awards met een maand verlengd omdat het ontwikkelen van de nieuwe inzendvoorschriften meer tijd heeft gekost dan was voorzien.


Tot 1 oktober kunnen alle fieldmarketingbureaus in Nederland hun beste, mooiste of spraakmakendste case inzenden voor een van de drie DFMA-awards in de categorieën Creativiteit, Effectiviteit en Innovativiteit. Het nieuwe standaardformat voor inzending is ontworpen om oneerlijke concurrentie tegen te gaan. Alle bureaus moeten zich nu op dezelfde manier presenteren. De vragen zijn bovendien meer toegespitst op de inzending zelf en op kenmerkende elementen van de drie prijscategorieën. Daardoor zal inzending van cases naar verwachting minder tijdrovend zijn voor de bureaus.

Elk bureau kan maximaal drie cases inzenden, één voor elk van de drie verschillende prijscategorieën Creativiteit, Effectiviteit, Innovativiteit. Het is ook mogelijk om één case in te zenden voor alle drie de categorieën. De nieuwe voorgeschreven inzendingpresentatie in PowerPointformat is te downloaden via de website van DFMA. Na sluiting van de inzendtermijn maken de vier juryleden – Wil de Koning, Rob Beemster, Edwin Blom en Robert Essenstam – een eigen shortlist. Op 13 oktober 2010 worden de namen van de genomineerde bureaus bekend gemaakt. De feestelijke uitreiking van de DFMA-awards 2010 zal plaatsvinden op 15 november.




2010-09-26
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV