Magazine
Contact
Home
The Lobby op Horeca Expo
De nationale horecavakbeurs Horeca Expo, die van 21 tot en met 25 november de deuren opent in Flanders Expo, pakt voor haar 22ste editie uit met The Lobby, een beursconcept dat eerder autonoom georganiseerd werd. In twee luxueus aangeklede hallen krijgen de bezoekers zowat alles te zien dat nodig is voor de aankleding en uitrusting van een hotel of gastenkamers: van software en audio- en videosystemen tot sauna’s en bedtextiel.



Een andere hal krijgt de naam Nightlife District mee en groepeert alles wat trendy is: energy drinks en alcohol pops, licht- en geluidseffecten, DJ booths enzovoorts. Jonge guestdesigners zullen de hal aankleden en een eigen look & feel geven. Tijdens Horeca Expo wordt in diverse categorieën voor de tweede keer een Culinaire Persoonlijkheid van de Belgische Gastronomie verkozen. Het volledige randprogramma vindt u op de website.



2010-09-27
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV