Magazine
Contact
Home
CLC-VECTA bijeenkomst over Social en New media

Op 12 oktober organiseert CLC-VECTA een themabijeenkomst over social en new media in de live communicatiebranche. Het evenement vindt plaats in het Evoluon.



Twitteren... dat is toch om te laten weten waar je bent? LinkedIn...dat is toch om te laten zien hoe goed je bent? Op Hyves en facebook zoek je toch je (oude) vrienden? Er bestaan nog vele vooroordelen over Social en New Media. Zijn die waar of niet waar? U komt erachter op de CLC-VECTA Themabijeenkomst `Social en New Media in de Live Communication branche´ op 12 oktober.

"In vier sessies praten wij de aanwezigen bij over de praktische toepasbaarheid van Social en New Media in onze branche', aldus de organisatie.  "Mediapartner Ster richt zich op de opkomst van Social Media in het medialandschap en de ontwikkelingen en voordelen op het gebied van online adverteren. Hoe u met het gebruik van Social Media meer business kunt genereren laat Bas Kroontje van PANGAEA Internet Marketing u zien. Patrick de Looff van preferred supplier Dijkstra Voermans Advocatuur & Notariaat bekijkt met u de juridische aspecten van de media ontwikkelingen. Tenslotte laat Gerrit Heijkoop van Vivo.nu u zien hoe u met Social Media tijd kunt besparen en de effectiviteit van uw bedrijf of evenement kunt vergroten. CLC-VECTA biedt u de garantie dat u na afloop van de Themabijeenkomst uw kansen op het gebied van Social en New Media optimaal gaat benutten."

Programma:
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Themabijeenkomst
17.00 uur Netwerkborrel
18.30 uur Einde programma

Toegang CLC-VECTA bijeenkomst:
De themabijeenkomst is gratis te bezoeken indien u zich inschrijft met een code (o.a. behorende bij het CLC-VECTA lidmaatschap, verzonden aan de hoofdcontactpersoon). Anders ontvangt u een factuur. Afhankelijk van het soort lidmaatschap betalen CLC-VECTA leden voor (extra) entreekaarten €50 / €75 (zie ook de toelichting). Niet-leden betalen €75.

Registratie:
Inschrijven kan via http://clcvecta.voorregistraties.nl


2010-09-20
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV