Magazine
Contact
Home
CLC-VECTA bijeenkomst over Social en New media

Op 12 oktober organiseert CLC-VECTA een themabijeenkomst over social en new media in de live communicatiebranche. Het evenement vindt plaats in het Evoluon.



Twitteren... dat is toch om te laten weten waar je bent? LinkedIn...dat is toch om te laten zien hoe goed je bent? Op Hyves en facebook zoek je toch je (oude) vrienden? Er bestaan nog vele vooroordelen over Social en New Media. Zijn die waar of niet waar? U komt erachter op de CLC-VECTA Themabijeenkomst `Social en New Media in de Live Communication branche´ op 12 oktober.

"In vier sessies praten wij de aanwezigen bij over de praktische toepasbaarheid van Social en New Media in onze branche', aldus de organisatie.  "Mediapartner Ster richt zich op de opkomst van Social Media in het medialandschap en de ontwikkelingen en voordelen op het gebied van online adverteren. Hoe u met het gebruik van Social Media meer business kunt genereren laat Bas Kroontje van PANGAEA Internet Marketing u zien. Patrick de Looff van preferred supplier Dijkstra Voermans Advocatuur & Notariaat bekijkt met u de juridische aspecten van de media ontwikkelingen. Tenslotte laat Gerrit Heijkoop van Vivo.nu u zien hoe u met Social Media tijd kunt besparen en de effectiviteit van uw bedrijf of evenement kunt vergroten. CLC-VECTA biedt u de garantie dat u na afloop van de Themabijeenkomst uw kansen op het gebied van Social en New Media optimaal gaat benutten."

Programma:
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Themabijeenkomst
17.00 uur Netwerkborrel
18.30 uur Einde programma

Toegang CLC-VECTA bijeenkomst:
De themabijeenkomst is gratis te bezoeken indien u zich inschrijft met een code (o.a. behorende bij het CLC-VECTA lidmaatschap, verzonden aan de hoofdcontactpersoon). Anders ontvangt u een factuur. Afhankelijk van het soort lidmaatschap betalen CLC-VECTA leden voor (extra) entreekaarten €50 / €75 (zie ook de toelichting). Niet-leden betalen €75.

Registratie:
Inschrijven kan via http://clcvecta.voorregistraties.nl


2010-09-20
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV