Magazine
Contact
Home
CLC-VECTA bijeenkomst over Social en New media

Op 12 oktober organiseert CLC-VECTA een themabijeenkomst over social en new media in de live communicatiebranche. Het evenement vindt plaats in het Evoluon.



Twitteren... dat is toch om te laten weten waar je bent? LinkedIn...dat is toch om te laten zien hoe goed je bent? Op Hyves en facebook zoek je toch je (oude) vrienden? Er bestaan nog vele vooroordelen over Social en New Media. Zijn die waar of niet waar? U komt erachter op de CLC-VECTA Themabijeenkomst `Social en New Media in de Live Communication branche´ op 12 oktober.

"In vier sessies praten wij de aanwezigen bij over de praktische toepasbaarheid van Social en New Media in onze branche', aldus de organisatie.  "Mediapartner Ster richt zich op de opkomst van Social Media in het medialandschap en de ontwikkelingen en voordelen op het gebied van online adverteren. Hoe u met het gebruik van Social Media meer business kunt genereren laat Bas Kroontje van PANGAEA Internet Marketing u zien. Patrick de Looff van preferred supplier Dijkstra Voermans Advocatuur & Notariaat bekijkt met u de juridische aspecten van de media ontwikkelingen. Tenslotte laat Gerrit Heijkoop van Vivo.nu u zien hoe u met Social Media tijd kunt besparen en de effectiviteit van uw bedrijf of evenement kunt vergroten. CLC-VECTA biedt u de garantie dat u na afloop van de Themabijeenkomst uw kansen op het gebied van Social en New Media optimaal gaat benutten."

Programma:
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Themabijeenkomst
17.00 uur Netwerkborrel
18.30 uur Einde programma

Toegang CLC-VECTA bijeenkomst:
De themabijeenkomst is gratis te bezoeken indien u zich inschrijft met een code (o.a. behorende bij het CLC-VECTA lidmaatschap, verzonden aan de hoofdcontactpersoon). Anders ontvangt u een factuur. Afhankelijk van het soort lidmaatschap betalen CLC-VECTA leden voor (extra) entreekaarten €50 / €75 (zie ook de toelichting). Niet-leden betalen €75.

Registratie:
Inschrijven kan via http://clcvecta.voorregistraties.nl


2010-09-20
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV