Magazine
Contact
Home
CLC-VECTA bijeenkomst over Social en New media

Op 12 oktober organiseert CLC-VECTA een themabijeenkomst over social en new media in de live communicatiebranche. Het evenement vindt plaats in het Evoluon.



Twitteren... dat is toch om te laten weten waar je bent? LinkedIn...dat is toch om te laten zien hoe goed je bent? Op Hyves en facebook zoek je toch je (oude) vrienden? Er bestaan nog vele vooroordelen over Social en New Media. Zijn die waar of niet waar? U komt erachter op de CLC-VECTA Themabijeenkomst `Social en New Media in de Live Communication branche´ op 12 oktober.

"In vier sessies praten wij de aanwezigen bij over de praktische toepasbaarheid van Social en New Media in onze branche', aldus de organisatie.  "Mediapartner Ster richt zich op de opkomst van Social Media in het medialandschap en de ontwikkelingen en voordelen op het gebied van online adverteren. Hoe u met het gebruik van Social Media meer business kunt genereren laat Bas Kroontje van PANGAEA Internet Marketing u zien. Patrick de Looff van preferred supplier Dijkstra Voermans Advocatuur & Notariaat bekijkt met u de juridische aspecten van de media ontwikkelingen. Tenslotte laat Gerrit Heijkoop van Vivo.nu u zien hoe u met Social Media tijd kunt besparen en de effectiviteit van uw bedrijf of evenement kunt vergroten. CLC-VECTA biedt u de garantie dat u na afloop van de Themabijeenkomst uw kansen op het gebied van Social en New Media optimaal gaat benutten."

Programma:
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Themabijeenkomst
17.00 uur Netwerkborrel
18.30 uur Einde programma

Toegang CLC-VECTA bijeenkomst:
De themabijeenkomst is gratis te bezoeken indien u zich inschrijft met een code (o.a. behorende bij het CLC-VECTA lidmaatschap, verzonden aan de hoofdcontactpersoon). Anders ontvangt u een factuur. Afhankelijk van het soort lidmaatschap betalen CLC-VECTA leden voor (extra) entreekaarten €50 / €75 (zie ook de toelichting). Niet-leden betalen €75.

Registratie:
Inschrijven kan via http://clcvecta.voorregistraties.nl


2010-09-20
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV