Magazine
Contact
Home
Spiritueel entertainment, oftewel Spiritainment
Spiritualiteit is hot. Steeds meer mensen staan open voor zaken die ze niet begrijpen, maar wel interessant vinden. Ook in debeurzen- en evenementenbranche groeit de belangstelling voor entertainment dat het hart raakt. Spiritainment, het nieuwe totaalconcept voor spiritueel entertainment, speelt handig in op deze trend.

Spiritainment biedt een gevarieerd aanbod spiritueel entertainment te bieden, zowel op individueel niveau als voor groepen. De acts hebben pakkende namen als: ‘Een magisch bakkie troost’(koffiedik lezen), ‘Je sieraad verraadt je’ (psychometrie) en ‘Laat je handen spreken’ (handlezen). Acts als nummerologie, damestas lezen, tarotkaarten lezen, tenen lezen, gezichten lezen, astrologie en aurafotografie completeren het aanbod. Ook is er een heuse Love Guru, die koppels op basis van astrologie wijzer maakt over het hoe en waarom van hun relatie.

Honger naar zelfkennis
“Het is een bijzondere en bonte verzameling acts”, zegt Marian van Noort, initiatiefneemster van Spiritainment. Ze begon zelf als tarotiste: “In mijn werk als spiritueel entertainer vond ik het nog wel eens lastig dat ik niet iedereen blij kon maken met een consult. De honger naar zelfkennis is namelijk niet te stillen. Met teleurgestelde gasten, die lang in de rij stonden, als resultaat. Daarom heb ik dit totaalconcept spiritueel entertainment ontwikkeld. Hiermee zet ik een totaalbelevenis neer en maken we veel mensen blij met een persoonlijke reading.”

Niet ‘eng’
“Wat zo bijzonder is aan de spiritainers van Spiritainment, is dat zij zich ver houden van het zweverige. Daar heb ik de artiesten op geselecteerd. Natuurlijk, het is altijd spannend en ergens ook onverklaarbaar dat ze veel over je weten, zonder dat ze je ooit hebben gesproken of gezien. Dat is dan ook de magie van dit soort entertainment. De entertainers zijn stuk voor stuk erg open en benaderbaar. Ze zijn vooral niet ‘eng’ en staan met beide benen stevig op de grond. Ze laten je zien waar je staat en geven handvatten om zaken in je leven aan te pakken. Ze voorspellen niet de toekomst, want die maak je zelf.”

Entertainment met een boodschap
De spiritainers zijn breed in te zetten op diverse doelgroepen en (feest)momenten. Spiritainment denkt met haar klanten mee, bijvoorbeeld als er een specifiek thema, of bij specifieke doelen als teambuilding of business doelen. “Echt maatwerk”, zegt Marian, “Elk optreden is daardoor afgestemd op de wensen van de klant.” Ook voor groepen is deze wijze van entertainment erg geschikt, in de vorm van een workshop. Op een leuke en vaak bijzondere manier leren collega’s elkaar beter kennen en gebeurt er echt iets in een team. Mensen zien bijvoorbeeld kanten die ze niet van elkaar kennen, zodat er een hechter team ontstaat. Of verborgen dynamiek wordt zichtbaar, waardoor een team beter kan functioneren.

Meer informatie? www.spiritueelentertainment.nl


2010-09-13
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV