Magazine
Contact
Home
Spiritueel entertainment, oftewel Spiritainment
Spiritualiteit is hot. Steeds meer mensen staan open voor zaken die ze niet begrijpen, maar wel interessant vinden. Ook in debeurzen- en evenementenbranche groeit de belangstelling voor entertainment dat het hart raakt. Spiritainment, het nieuwe totaalconcept voor spiritueel entertainment, speelt handig in op deze trend.

Spiritainment biedt een gevarieerd aanbod spiritueel entertainment te bieden, zowel op individueel niveau als voor groepen. De acts hebben pakkende namen als: ‘Een magisch bakkie troost’(koffiedik lezen), ‘Je sieraad verraadt je’ (psychometrie) en ‘Laat je handen spreken’ (handlezen). Acts als nummerologie, damestas lezen, tarotkaarten lezen, tenen lezen, gezichten lezen, astrologie en aurafotografie completeren het aanbod. Ook is er een heuse Love Guru, die koppels op basis van astrologie wijzer maakt over het hoe en waarom van hun relatie.

Honger naar zelfkennis
“Het is een bijzondere en bonte verzameling acts”, zegt Marian van Noort, initiatiefneemster van Spiritainment. Ze begon zelf als tarotiste: “In mijn werk als spiritueel entertainer vond ik het nog wel eens lastig dat ik niet iedereen blij kon maken met een consult. De honger naar zelfkennis is namelijk niet te stillen. Met teleurgestelde gasten, die lang in de rij stonden, als resultaat. Daarom heb ik dit totaalconcept spiritueel entertainment ontwikkeld. Hiermee zet ik een totaalbelevenis neer en maken we veel mensen blij met een persoonlijke reading.”

Niet ‘eng’
“Wat zo bijzonder is aan de spiritainers van Spiritainment, is dat zij zich ver houden van het zweverige. Daar heb ik de artiesten op geselecteerd. Natuurlijk, het is altijd spannend en ergens ook onverklaarbaar dat ze veel over je weten, zonder dat ze je ooit hebben gesproken of gezien. Dat is dan ook de magie van dit soort entertainment. De entertainers zijn stuk voor stuk erg open en benaderbaar. Ze zijn vooral niet ‘eng’ en staan met beide benen stevig op de grond. Ze laten je zien waar je staat en geven handvatten om zaken in je leven aan te pakken. Ze voorspellen niet de toekomst, want die maak je zelf.”

Entertainment met een boodschap
De spiritainers zijn breed in te zetten op diverse doelgroepen en (feest)momenten. Spiritainment denkt met haar klanten mee, bijvoorbeeld als er een specifiek thema, of bij specifieke doelen als teambuilding of business doelen. “Echt maatwerk”, zegt Marian, “Elk optreden is daardoor afgestemd op de wensen van de klant.” Ook voor groepen is deze wijze van entertainment erg geschikt, in de vorm van een workshop. Op een leuke en vaak bijzondere manier leren collega’s elkaar beter kennen en gebeurt er echt iets in een team. Mensen zien bijvoorbeeld kanten die ze niet van elkaar kennen, zodat er een hechter team ontstaat. Of verborgen dynamiek wordt zichtbaar, waardoor een team beter kan functioneren.

Meer informatie? www.spiritueelentertainment.nl


2010-09-13
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV