Magazine
Contact
Home
Spiritueel entertainment, oftewel Spiritainment
Spiritualiteit is hot. Steeds meer mensen staan open voor zaken die ze niet begrijpen, maar wel interessant vinden. Ook in debeurzen- en evenementenbranche groeit de belangstelling voor entertainment dat het hart raakt. Spiritainment, het nieuwe totaalconcept voor spiritueel entertainment, speelt handig in op deze trend.

Spiritainment biedt een gevarieerd aanbod spiritueel entertainment te bieden, zowel op individueel niveau als voor groepen. De acts hebben pakkende namen als: ‘Een magisch bakkie troost’(koffiedik lezen), ‘Je sieraad verraadt je’ (psychometrie) en ‘Laat je handen spreken’ (handlezen). Acts als nummerologie, damestas lezen, tarotkaarten lezen, tenen lezen, gezichten lezen, astrologie en aurafotografie completeren het aanbod. Ook is er een heuse Love Guru, die koppels op basis van astrologie wijzer maakt over het hoe en waarom van hun relatie.

Honger naar zelfkennis
“Het is een bijzondere en bonte verzameling acts”, zegt Marian van Noort, initiatiefneemster van Spiritainment. Ze begon zelf als tarotiste: “In mijn werk als spiritueel entertainer vond ik het nog wel eens lastig dat ik niet iedereen blij kon maken met een consult. De honger naar zelfkennis is namelijk niet te stillen. Met teleurgestelde gasten, die lang in de rij stonden, als resultaat. Daarom heb ik dit totaalconcept spiritueel entertainment ontwikkeld. Hiermee zet ik een totaalbelevenis neer en maken we veel mensen blij met een persoonlijke reading.”

Niet ‘eng’
“Wat zo bijzonder is aan de spiritainers van Spiritainment, is dat zij zich ver houden van het zweverige. Daar heb ik de artiesten op geselecteerd. Natuurlijk, het is altijd spannend en ergens ook onverklaarbaar dat ze veel over je weten, zonder dat ze je ooit hebben gesproken of gezien. Dat is dan ook de magie van dit soort entertainment. De entertainers zijn stuk voor stuk erg open en benaderbaar. Ze zijn vooral niet ‘eng’ en staan met beide benen stevig op de grond. Ze laten je zien waar je staat en geven handvatten om zaken in je leven aan te pakken. Ze voorspellen niet de toekomst, want die maak je zelf.”

Entertainment met een boodschap
De spiritainers zijn breed in te zetten op diverse doelgroepen en (feest)momenten. Spiritainment denkt met haar klanten mee, bijvoorbeeld als er een specifiek thema, of bij specifieke doelen als teambuilding of business doelen. “Echt maatwerk”, zegt Marian, “Elk optreden is daardoor afgestemd op de wensen van de klant.” Ook voor groepen is deze wijze van entertainment erg geschikt, in de vorm van een workshop. Op een leuke en vaak bijzondere manier leren collega’s elkaar beter kennen en gebeurt er echt iets in een team. Mensen zien bijvoorbeeld kanten die ze niet van elkaar kennen, zodat er een hechter team ontstaat. Of verborgen dynamiek wordt zichtbaar, waardoor een team beter kan functioneren.

Meer informatie? www.spiritueelentertainment.nl


2010-09-13
Easyfairs België en Textirama zijn tot een akkoord gekomen over de overname van het portfolio en het organisatieteam van Textirama. Beide verhuizen naar Easyfairs, waar een nieuwe B-to-B business unit ‘Textiles, Interior & Design’ gecreëerd wordt.
 
Rond 125.000 bezoekers hebben de Duitse interieurbeurs Imm Cologne dit jaar bezocht. In 2017, toen de beurs tegelijkertijd met LivingKitchen plaatsvond, waren dat er ruim 150.000. Er kwamen dit jaar bezoekers uit 138 landen en het aandeel daarvan uit Europa en Azië is gestegen. De beurs vond plaats van 15 tot en met 21 januari 2018 in Koelnmesse in Keulen. 
 
Met de nieuwe vakbeurs Elect! wil Messe Stuttgart een platform bieden voor de elektromobiliteit industrie. In 2017 werd het Electric Vehicle Symposium & Exhibition (EVS30) gehouden in Stuttgart en naar aanleiding daarvan besloot de organisatie dit concept verder uit te werken en aan te passen met een grotere rol voor de vakbeurs. Ook is er een tweedaags ATZ congres aan de beurs verbonden over de toekomst van mobiliteit. Elect! zal plaatsvinden van 8 oktober tot en met 10 oktober 2018. 
 
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       


Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV