Magazine
Contact
Home
CLC - VECTA introduceert nieuw logo en website
CLC-VECTA heeft een nieuw logo en een nieuwe website. Beiden werden tijdens de Algemene Leden Vergadering van het Centrum voor Live Communication, op 7 september in het World Forum in Den Haag, voor het eerst aan het publiek getoond. 


Het nieuwe logo en de nieuwe website zijn een logisch gevolg van de fusie die vorig jaar tot stand kwam tussen het CLC, centrum voor Live Communication en VECTA, branchevereniging voor evenementen, entertainment en incentives. Met de nieuwe website worden een aantal doelen van de branchevereniging gerealiseerd. Zo is de site door zoekmachine-optimalisatie voortaan makkelijker te vinden en kan de site aantoonbaar meerwaarde opleveren voor CLC-VECTA-leden.

De nieuwe website werd gepresenteerd en uitgelegd door Bas Kroontje van Pangaea Internet Marketing. 'De nieuwe website wordt in drie fases opgeleverd. De eerste fase is inmiddels afgerond', aldus Kroontje. 'Als alles klaar is, is de website effectief in te zetten als marketingtool. Je kunt er nieuwe leden mee werven, je kunt social media actief gaan inzetten, de backoffice van CLC-VECTA wordt efficiënter, er zal een Customer Relation Management (CRM)-systeem worden geïntegreerd, via de website kunnen leads doorgestuurd worden naar de leden, het uitnodigingsproces voor de bijeenkomsten wordt makkelijker, het verzenden van e-newsbrieven wordt geautomatiseerd, de leden krijgen meer aandacht op de homepage en kunnen in de toekomst hun eigen "content " op de site gaan beheren. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.'

Meer info vindt u op de site www.clcvecta.nl

De foto's zijn gemaakt door beurs- en interieurfotograaf Martin Kuijper van Photos and More (www.photosandmore.nl).

2010-09-08
Beursorganisatie Pure Digital is een samenwerking aangegaan met de beurs voor de bouw- en architectuurmarkt Building Holland en BNO, de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers. Gedrieën willen zij digitale printinnovaties in interieurdecoratie en productpersonalisatie stimuleren. De beurs Pure Digital wordt van 17 tot en met 19 april in Amsterdam RAI gehouden.
 
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV