Magazine
Contact
Home
CLC - VECTA introduceert nieuw logo en website
CLC-VECTA heeft een nieuw logo en een nieuwe website. Beiden werden tijdens de Algemene Leden Vergadering van het Centrum voor Live Communication, op 7 september in het World Forum in Den Haag, voor het eerst aan het publiek getoond. 


Het nieuwe logo en de nieuwe website zijn een logisch gevolg van de fusie die vorig jaar tot stand kwam tussen het CLC, centrum voor Live Communication en VECTA, branchevereniging voor evenementen, entertainment en incentives. Met de nieuwe website worden een aantal doelen van de branchevereniging gerealiseerd. Zo is de site door zoekmachine-optimalisatie voortaan makkelijker te vinden en kan de site aantoonbaar meerwaarde opleveren voor CLC-VECTA-leden.

De nieuwe website werd gepresenteerd en uitgelegd door Bas Kroontje van Pangaea Internet Marketing. 'De nieuwe website wordt in drie fases opgeleverd. De eerste fase is inmiddels afgerond', aldus Kroontje. 'Als alles klaar is, is de website effectief in te zetten als marketingtool. Je kunt er nieuwe leden mee werven, je kunt social media actief gaan inzetten, de backoffice van CLC-VECTA wordt efficiënter, er zal een Customer Relation Management (CRM)-systeem worden geïntegreerd, via de website kunnen leads doorgestuurd worden naar de leden, het uitnodigingsproces voor de bijeenkomsten wordt makkelijker, het verzenden van e-newsbrieven wordt geautomatiseerd, de leden krijgen meer aandacht op de homepage en kunnen in de toekomst hun eigen "content " op de site gaan beheren. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden.'

Meer info vindt u op de site www.clcvecta.nl

De foto's zijn gemaakt door beurs- en interieurfotograaf Martin Kuijper van Photos and More (www.photosandmore.nl).

2010-09-08
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV