Magazine
Contact
Home
LMG reclame organiseert Libémabeurzen
De komende drie jaar zal LMG reclame & multimedia, in samenwerking met Zeelandhallen Goes (onderdeel van Libéma), de organisatie op zich nemen van de Zeeuwse Horeca Beurs, Thuis & TuinTrends, Zeeuwse Najaarsbeurs en als eerste Contacta.nl. Deze vindt plaats van 2 tot en met 4 november.


Contacta.nl is en blijft dé netwerkbeurs van Zuid-West Nederland en Vlaanderen. Toch zal er, met LMG reclame & multimedia als organisator, het één en ander veranderen. Deze ontwikkelingen zijn te volgen via een speciale Contacta.nl krant. Binnenkort verschijnt de eerste editie met meer informatie over de mogelijkheden van de beurs. Daarnaast is alles te volgen via www.contacta.nl.

Voor diverse beurzen van Zeelandhallen Goes in 2009 en 2010 zorgde LMG al voor de grafische vormgeving en de ondersteuning op het gebied van communicatie. Dit jaar zal ook de organisatie in handen van LMG reclame & multimedia zijn. LMG reclame & multimedia is een full service reclamebureau met vestigingen in Goes, Roosendaal en Leiden. Het bureau heeft expertise op het gebied van merkontwikkeling, strategische communicatie, multimedia, grafische vormgeving, film en video-editing en telt 23 medewerkers. Frank de Bot en Monika Kloet blijven vanuit de Zeelandhallen sterk betrokken bij de organisatie van Contacta.nl en zullen mede als aanspreekpunt dienen voor standhouders.

Meer info: www.contacta.nl


2010-08-18
Beslissers en beïnvloeders uit de vastgoed-, bouw- en installatiewereld konden zich woensdag 15 november laten bijpraten over de kansen van smart technology in de gebouwde omgeving tijdens Smart Homes & Intelligent Buildings in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers konden ontwerpen van slimme woningen en gebouwen bekijken en de mogelijkheden van huisbesturing, standaardisatie en protocollen, energiebesparing en het toepassen van gelijkstroom bestuderen. De organisatie lag in handen van Jaarbeurs en Smart Homes.
 
De Margriet Winterfair, die dit jaar voor het eerst plaatsvindt in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, is de eerste dagen goed bezocht. Hoewel de beurs in de Brabanthallen over meer vierkante meters beschikt ten opzichte van de Jaarbeurs in Utrecht is de beleving van bezoekers dat het drukker en sfeervoller is. De Margriet Winterfair wordt gehouden van 17 tot en met 23 november 2017.
 
Marked Events, organisator van tech-events GIG en WORSHIP, heeft de lancering van het Craft Drink Festival aangekondigd. Het tweedaagse event zal plaatsvinden op 28 en 29 juli 2018 in de NEC in Birmigham. Craft Drink Festival zal de tuinen van het gebouw benutten om een pop-up dorp neer te zetten met vooral veel brouwers, destillaten en eetstandjes. 
 
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV