Magazine
Contact
Home
LMG reclame organiseert Libémabeurzen
De komende drie jaar zal LMG reclame & multimedia, in samenwerking met Zeelandhallen Goes (onderdeel van Libéma), de organisatie op zich nemen van de Zeeuwse Horeca Beurs, Thuis & TuinTrends, Zeeuwse Najaarsbeurs en als eerste Contacta.nl. Deze vindt plaats van 2 tot en met 4 november.


Contacta.nl is en blijft dé netwerkbeurs van Zuid-West Nederland en Vlaanderen. Toch zal er, met LMG reclame & multimedia als organisator, het één en ander veranderen. Deze ontwikkelingen zijn te volgen via een speciale Contacta.nl krant. Binnenkort verschijnt de eerste editie met meer informatie over de mogelijkheden van de beurs. Daarnaast is alles te volgen via www.contacta.nl.

Voor diverse beurzen van Zeelandhallen Goes in 2009 en 2010 zorgde LMG al voor de grafische vormgeving en de ondersteuning op het gebied van communicatie. Dit jaar zal ook de organisatie in handen van LMG reclame & multimedia zijn. LMG reclame & multimedia is een full service reclamebureau met vestigingen in Goes, Roosendaal en Leiden. Het bureau heeft expertise op het gebied van merkontwikkeling, strategische communicatie, multimedia, grafische vormgeving, film en video-editing en telt 23 medewerkers. Frank de Bot en Monika Kloet blijven vanuit de Zeelandhallen sterk betrokken bij de organisatie van Contacta.nl en zullen mede als aanspreekpunt dienen voor standhouders.

Meer info: www.contacta.nl


2010-08-18
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV