Magazine
Contact
Home
Libema opent nieuw Zwolle Event Center
Libema opent op 9 september de deuren van het Zwolle Event Center. Het event center wordt geschikt voor meetings van 250 tot 3.500 gasten. De locatie wordt  als stand alone locatie aangeboden, maar ook in combinatie met een beurs of evenement in IJsselhallen Zwolle.

Plug en play 
Zwolle Event Center wordt in het bestaande pand van laatstgenoemde locatie geïntegreerd. Hier waren (en blijven) events mogelijk tot wel 7.000 personen.  Het Event Center gaat,binnenkort -  door een samenwerking met Heuvelman Sound & Vision en Stagelight - over een volledig licht- en geluidsplan beschikken en wordt daarmee een zogenaamde plug & play locatie. 'Dat wil zeggen dat we in feite alleen nog maar een knop hoeven om te schakelen voordat gasten een receptie, personeelsfeest of productpresentatie kunnen houden', zegt Eric Broekaart, directeur sales van Libéma Beurzen & Evenementen.

Libéma speelt met het nieuwe event center in op de stijgende vraag naar kant-en-klare meetinglocaties. Broekaart: “In Zwolle Event Center vinden gasten alles wat zij nodig hebben voor een meeting. Gasten hoeven dus niets te regelen op het gebied van aankleding. Door het licht- en geluidsplan en de keuze uit verschillende settings, kunnen we de ambiance aanpassen aan de wensen van de klant. Indien gewenst regelen we ook de catering en entertainment.' Zwolle Event Center is de tweede plug & play locatie in het aanbod van Libéma. Op het terrein van Autotron Rosmalen beschikt de aanbieder al over Eventron.

Meer info: www.libema.nl


2010-08-18
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV