Magazine
Contact
Home
Nieuwe huisstijl voor Evenementenhal
Evenementenhal is volop bezig met vernieuwingen, zoals onder meer de nieuwe Evenementenhal in Venray, die in december van start gaat. Een nieuwe huisstijl kon niet uitblijven.

De huisstijl, die door Artica te Ootmarsum is ontwikkeld, vindt toepassing in alle uitingen van de Evenementenhal: de vernieuwde website, de correspondentie en ook in andere beeldmerken. 'Al die uitingen zijn nu op elkaar afgestemd en dat verhoogt de professionele uitstraling van onze organisatie’, aldus Joyce Vieth, PR & Communicatie Evenementenhallen.


De komst van een nieuwe huisstijl is in versnelling geraakt door de komst van Evenementenhal Venray. Joyce Vieth: 'Het versterken van de communicatie is één van onze doelstellingen voor de komende jaren. Een sterke visuele identiteit is daarbij onmisbaar. Ook onze nieuwe website is aangepast, inlcusief de nieuwe huisstijl.

Info: www.evenementenhal.nl

2010-08-18
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV