Magazine
Contact
Home
Webshopevent Flavourites Live
Van 19 tot en met 21 november 2010 vindt de tweede editie van het webshopevent Flavourites Live! plaats. Gedurende drie dagen wordt het World Fashion Center Amsterdam omgetoverd tot een unieke verzameling van de leukste webshops.

Fashion, interieuraccessoires, musthaves voor kinderen en natuurlijk Sinterklaas- en kerstcadeautjes die normaal alleen online te koop zijn, zijn dan in het echt te zien, voelen, passen én natuurlijk te shoppen.

Voor de tweede keer organiseren Flavourites.nl en HPR Organisatie dit bijzondere webshopevent. Was de eerste editie vorig jaar al een groot succes, dit jaar belooft Flavourites Live! minstens zo leuk en inspirerend te worden. Zo’n 140 webshops pakken uit met verrassende stands en bijzondere presentaties van hun producten. Nieuwkomers dit jaar zijn onder andere Perfectlybasics.nl en Brennels.nl. Daarnaast zijn deelnemers van het eerste uur zoals Freshhomecollection.nl, Carolavanbenthum.nl en Unitnl.nl aanwezig.

Flavourites Live! biedt haar bezoekers niet alleen de kans om de leukste webshops in het echt te zien, er zijn ook workshops te volgen en diverse food spots zorgen voor een korte break tussen het shoppen door. Daarnaast zijn er vele acties, beursaanbiedingen en wedstrijden.

Flavourites Live! is geopend van vrijdag 19 tot en met zondag 21 november 2010 van 10.00 tot 17.00 uur. Entreekaarten kosten € 7,50 in de voorverkoop en € 10,- aan de deur. Kijk voor meer informatie, deelnemers en het laatste nieuws op www.flavouriteslive.nl.

2010-08-17
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV