Magazine
Contact
Home
Webshopevent Flavourites Live
Van 19 tot en met 21 november 2010 vindt de tweede editie van het webshopevent Flavourites Live! plaats. Gedurende drie dagen wordt het World Fashion Center Amsterdam omgetoverd tot een unieke verzameling van de leukste webshops.

Fashion, interieuraccessoires, musthaves voor kinderen en natuurlijk Sinterklaas- en kerstcadeautjes die normaal alleen online te koop zijn, zijn dan in het echt te zien, voelen, passen én natuurlijk te shoppen.

Voor de tweede keer organiseren Flavourites.nl en HPR Organisatie dit bijzondere webshopevent. Was de eerste editie vorig jaar al een groot succes, dit jaar belooft Flavourites Live! minstens zo leuk en inspirerend te worden. Zo’n 140 webshops pakken uit met verrassende stands en bijzondere presentaties van hun producten. Nieuwkomers dit jaar zijn onder andere Perfectlybasics.nl en Brennels.nl. Daarnaast zijn deelnemers van het eerste uur zoals Freshhomecollection.nl, Carolavanbenthum.nl en Unitnl.nl aanwezig.

Flavourites Live! biedt haar bezoekers niet alleen de kans om de leukste webshops in het echt te zien, er zijn ook workshops te volgen en diverse food spots zorgen voor een korte break tussen het shoppen door. Daarnaast zijn er vele acties, beursaanbiedingen en wedstrijden.

Flavourites Live! is geopend van vrijdag 19 tot en met zondag 21 november 2010 van 10.00 tot 17.00 uur. Entreekaarten kosten € 7,50 in de voorverkoop en € 10,- aan de deur. Kijk voor meer informatie, deelnemers en het laatste nieuws op www.flavouriteslive.nl.

2010-08-17
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV