Magazine
Contact
Home
Uitreiking DFMA Award: 15 november
Branchevereniging DFMA gaat in 2010 niet één, maar drie DFMA-awards uitreiken. Over een kleine drie maanden is het dan zover; de uitreiking van de felbegeerde DFMA Awards 2010. Op 15 november zal deze uitgereikt worden voor de beste case in de categorieën: creativiteit, effectiviteit en innovatie.

Er is voor deze drie categorieën gekozen, zodat iedere discipline binnen Fieldmarketing een gelijkwaardige kans heeft om te winnen. Er zullen dus drie Awards worden uitgereikt. Maar voor het zover is moet de jury overspoeld worden met geweldige cases om hieruit de kanshebbers te nomineren. De organisatie heeft dit jaar voor een uniforme PowerPoint inzendingpresentatie gekozen, zodat iedereen gelijke kansen heeft voor de beoordeling van de jury.

Nieuwe juryleden
Twee nieuwe gezichten in de jury voor de DFMA Awards 2010. Edwin Blom (director Retail Grolsch) en Robert Essenstam (freelance strategy director & marketing communications consultant) nemen voor een periode van maximaal vier jaar zitting in de DFMA Awards jury. Samen met de zittende juryleden Wil de Koning (country manager Beiersdorf Nederland) en Rob Beemster (Adformatie) zullen zij op 15 november de DFMA Awards 2010 toekennen voor de beste cases.

Meer categorieën
De DFMA-award wordt dit jaar voor de derde keer uitgereikt. De award, die wordt toegekend door een vakjury, krijgt langzaam maar zeker de status van “Dé Prijs” van de fieldmarketingbranche. Vorig jaar kwamen er kritische geluiden vanuit de branche omdat hele creatieve en aansprekende cases veel meer kans zouden hebben om te winnen dan hele effectieve cases met veel minder showelement. Het bestuur van de DFMA heeft deze kritiek nu vertaald naar de drie prijscategoriën waarvoor een award zal worden uitgereikt.

Nieuwe wijze van inzenden
Tegelijk met de nieuwe prijscategorieën hanteert de DFMA ook een andere opzet voor het inzenden van de cases. Elk bureau kan maximaal één case inzenden per categorie; het is wel mogelijk om dezelfde case in te zenden voor verschillende categorieën. Voor de inzending van de cases is een vast format ontwikkeld. Hiermee kunnen de bureaus hun inzending heel sec beschrijven; het format maakt onderlinge vergelijking nog beter mogelijk. De bureaus zijn vrij om foto’s en een korte film (maximaal drie minuten) toe te voegen aan hun presentatie. Ludieke acties die de beslissing van de jury kunnen beïnvloeden, zijn vanaf dit jaar niet meer toegestaan.

Inzenden
Cases kunnen ingediend worden tot 20 september; het format voor inzending is te downloaden op de website van DFMA, onder het kopje inzendingpresentatie 2010 (www.dfma.nl/page/44/inzendingpresentatie.html). De eerste slide van de presentatie bevat een link naar de algemene bepalingen van de DFMA Awards en enkele nuttige tips voor een optimale inzending. De vakjury selecteert uit alle inzendingen negen genomineerde bureaus, drie per categorie. De winnaars worden door de jury bekend gemaakt tijdens de awarduitreiking.

Meer info: www.dfma.nl


2010-08-17
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV