Magazine
Contact
Home
RAI en Mansveld Expotech (MX) verlengen samenwerking
Amsterdam RAI en Mansveld Expotech (MX) hebben op 1 juli 2010 een nieuw contract ondertekend. MX is daarmee ook de komende twee jaar de exclusieve huisinstallateur van Amsterdam RAI voor evenementgebonden elektra.

Daarnaast zal MX op grote schaal riggingactiviteiten voor Amsterdam RAI uitvoeren. Voor wat betreft de eigen RAI-evenementen wordt MX de exclusieve riggingpartner. Bij evenementen van derden in de RAI wordt MX preferred partner voor rigging. (rigging: realisatie van ophangpunten en hijswerkzaamheden bij beurzen en evenementen).

Strategie
De overeenkomst past bij de huidige strategie en missie van Amsterdam RAI. Directeur Luc Beyer van Amsterdam RAI: ”Wij willen de leukste en meest innovatieve en internationale compact venue van Europa zijn, met eersteklas beurzen en andere evenementen. Daarmee verkiest Amsterdam RAI kwaliteit boven kwantiteit en streven we in alle opzichten – faciliteiten én dienstverlening - naar "sterrenniveau". MX biedt ons een integrale oplossing waar het gaat om energievoorziening en rigging. Die propositie spreekt ons aan en daarom bieden we MX op bovengenoemde terreinen nu graag exclusiviteit voor onze eigen producties.'

Gespecialiseerde speler
Mansveld Expotech is ruim een jaar geleden ontstaan uit een fusie tussen Mansveld Expotechniek en Expotech. Richard Kluijtmans (algemeen directeur) geeft samen met Jeroen de Jong (directeur marketing, communicatie en concepten), leiding aan het bedrijf dat met vier vestigingen aan de A2 (Amsterdam, Eindhoven en Maastricht) haar opdrachtgevers bedient. Richard Kluijtmans: 'We zijn een gespecialiseerde grote speler op de Nederlandse markt met projecten door heel Europa en zo nu en dan buiten Europa. Amsterdam RAI is natuurlijk een toonaangevende organisatie, die wij graag in onze portfolio hebben. Door de fusie kan Mansveld Expotech de RAI een nog breder pakket aan dienstverlening en producten aanbieden. De jarenlange relatie met Amsterdam RAI en het vernieuwde contract geeft ons het vertrouwen dat we optimaal van elkaars expertise kunnen profiteren.'

2010-07-18
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV