Magazine
Contact
Home
RAI en Mansveld Expotech (MX) verlengen samenwerking
Amsterdam RAI en Mansveld Expotech (MX) hebben op 1 juli 2010 een nieuw contract ondertekend. MX is daarmee ook de komende twee jaar de exclusieve huisinstallateur van Amsterdam RAI voor evenementgebonden elektra.

Daarnaast zal MX op grote schaal riggingactiviteiten voor Amsterdam RAI uitvoeren. Voor wat betreft de eigen RAI-evenementen wordt MX de exclusieve riggingpartner. Bij evenementen van derden in de RAI wordt MX preferred partner voor rigging. (rigging: realisatie van ophangpunten en hijswerkzaamheden bij beurzen en evenementen).

Strategie
De overeenkomst past bij de huidige strategie en missie van Amsterdam RAI. Directeur Luc Beyer van Amsterdam RAI: ”Wij willen de leukste en meest innovatieve en internationale compact venue van Europa zijn, met eersteklas beurzen en andere evenementen. Daarmee verkiest Amsterdam RAI kwaliteit boven kwantiteit en streven we in alle opzichten – faciliteiten én dienstverlening - naar "sterrenniveau". MX biedt ons een integrale oplossing waar het gaat om energievoorziening en rigging. Die propositie spreekt ons aan en daarom bieden we MX op bovengenoemde terreinen nu graag exclusiviteit voor onze eigen producties.'

Gespecialiseerde speler
Mansveld Expotech is ruim een jaar geleden ontstaan uit een fusie tussen Mansveld Expotechniek en Expotech. Richard Kluijtmans (algemeen directeur) geeft samen met Jeroen de Jong (directeur marketing, communicatie en concepten), leiding aan het bedrijf dat met vier vestigingen aan de A2 (Amsterdam, Eindhoven en Maastricht) haar opdrachtgevers bedient. Richard Kluijtmans: 'We zijn een gespecialiseerde grote speler op de Nederlandse markt met projecten door heel Europa en zo nu en dan buiten Europa. Amsterdam RAI is natuurlijk een toonaangevende organisatie, die wij graag in onze portfolio hebben. Door de fusie kan Mansveld Expotech de RAI een nog breder pakket aan dienstverlening en producten aanbieden. De jarenlange relatie met Amsterdam RAI en het vernieuwde contract geeft ons het vertrouwen dat we optimaal van elkaars expertise kunnen profiteren.'

2010-07-18
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV