Magazine
Contact
Home
ExpoJaarprijs: "Lef met live wordt bekroond"
Voor 2009 was het thema “The Show must go on!” En zo is het ook gegaan: al drie jaar op rij is de Nationale ExpoJaarprijs een groot succes, met bijzondere uitreikingsavonden in respectievelijk het Beatrix Theater Utrecht, Ahoy Rotterdam en RAI Elicium in Amsterdam. Het thema voor 2010 luidt  "Lef met live wordt bekroond". De uitreiking vindt begin december plaats in 1931 in 's-Hertogenbosch.

Op dit moment is de stichting volop bezig om aandacht voor de ExpoJaarprijs te vragen. Met als doel: veel effectieve en spraakmakende live communicatieprojecten aan het grote publiek kunnen laten zien. Het credo is: "Zorg dat u straks in de volle schijnwerpers staat! Meedoen levert altijd winst op: trotse opdrachtgevers en collega’s, publicaties in de vakbladen, een goed verhaal naar nieuwe klanten!" Wilt u meedoen, dan kunt u zich nu al goed voorbereiden: zorg ervoor dat u de doelstellingen van uw succesvolle case goed in beeld brengt, dat u de resultaten ervan verzameld, evenals achtergrondnieuws en publicaties. Wie zich nu voorbereid, maakt het zichzelf straks voor het inzenden een stuk makkelijker! Eind augustus 2010 opent de inschrijvingsprocedure. Houdt www.expojaarprijs.nl in de gaten.

Doelstelling
De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium live communicatie als effectief marketingmiddel. De cases die voor de Nationale ExpoJaarprijs worden genomineerd, zijn een excellent voorbeeld dat goed doordachte beursconcepten, beursdeelnames, congressen en zakelijke events, die deel uitmaken van een uitgekiende marketingcommunicatiemix veel kunnen opleveren aan rendement: nieuwe orders, een betere relatie met bestaande klanten, grotere naamsbekendheid, hogere omzet en aandacht in de (vak)media. De Nationale ExpoJaarprijs is de enige prijs in Nederland die zowel succesvolle beurs-, zakelijke event- en congresconcepten als de deelnames eraan beloont.


Meer info: www.expojaarprijs.nl



2010-07-05
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV