Magazine
Contact
Home
ExpoJaarprijs: "Lef met live wordt bekroond"
Voor 2009 was het thema “The Show must go on!” En zo is het ook gegaan: al drie jaar op rij is de Nationale ExpoJaarprijs een groot succes, met bijzondere uitreikingsavonden in respectievelijk het Beatrix Theater Utrecht, Ahoy Rotterdam en RAI Elicium in Amsterdam. Het thema voor 2010 luidt  "Lef met live wordt bekroond". De uitreiking vindt begin december plaats in 1931 in 's-Hertogenbosch.

Op dit moment is de stichting volop bezig om aandacht voor de ExpoJaarprijs te vragen. Met als doel: veel effectieve en spraakmakende live communicatieprojecten aan het grote publiek kunnen laten zien. Het credo is: "Zorg dat u straks in de volle schijnwerpers staat! Meedoen levert altijd winst op: trotse opdrachtgevers en collega’s, publicaties in de vakbladen, een goed verhaal naar nieuwe klanten!" Wilt u meedoen, dan kunt u zich nu al goed voorbereiden: zorg ervoor dat u de doelstellingen van uw succesvolle case goed in beeld brengt, dat u de resultaten ervan verzameld, evenals achtergrondnieuws en publicaties. Wie zich nu voorbereid, maakt het zichzelf straks voor het inzenden een stuk makkelijker! Eind augustus 2010 opent de inschrijvingsprocedure. Houdt www.expojaarprijs.nl in de gaten.

Doelstelling
De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium live communicatie als effectief marketingmiddel. De cases die voor de Nationale ExpoJaarprijs worden genomineerd, zijn een excellent voorbeeld dat goed doordachte beursconcepten, beursdeelnames, congressen en zakelijke events, die deel uitmaken van een uitgekiende marketingcommunicatiemix veel kunnen opleveren aan rendement: nieuwe orders, een betere relatie met bestaande klanten, grotere naamsbekendheid, hogere omzet en aandacht in de (vak)media. De Nationale ExpoJaarprijs is de enige prijs in Nederland die zowel succesvolle beurs-, zakelijke event- en congresconcepten als de deelnames eraan beloont.


Meer info: www.expojaarprijs.nl



2010-07-05
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV