Magazine
Contact
Home
ExpoJaarprijs: "Lef met live wordt bekroond"
Voor 2009 was het thema “The Show must go on!” En zo is het ook gegaan: al drie jaar op rij is de Nationale ExpoJaarprijs een groot succes, met bijzondere uitreikingsavonden in respectievelijk het Beatrix Theater Utrecht, Ahoy Rotterdam en RAI Elicium in Amsterdam. Het thema voor 2010 luidt  "Lef met live wordt bekroond". De uitreiking vindt begin december plaats in 1931 in 's-Hertogenbosch.

Op dit moment is de stichting volop bezig om aandacht voor de ExpoJaarprijs te vragen. Met als doel: veel effectieve en spraakmakende live communicatieprojecten aan het grote publiek kunnen laten zien. Het credo is: "Zorg dat u straks in de volle schijnwerpers staat! Meedoen levert altijd winst op: trotse opdrachtgevers en collega’s, publicaties in de vakbladen, een goed verhaal naar nieuwe klanten!" Wilt u meedoen, dan kunt u zich nu al goed voorbereiden: zorg ervoor dat u de doelstellingen van uw succesvolle case goed in beeld brengt, dat u de resultaten ervan verzameld, evenals achtergrondnieuws en publicaties. Wie zich nu voorbereid, maakt het zichzelf straks voor het inzenden een stuk makkelijker! Eind augustus 2010 opent de inschrijvingsprocedure. Houdt www.expojaarprijs.nl in de gaten.

Doelstelling
De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium live communicatie als effectief marketingmiddel. De cases die voor de Nationale ExpoJaarprijs worden genomineerd, zijn een excellent voorbeeld dat goed doordachte beursconcepten, beursdeelnames, congressen en zakelijke events, die deel uitmaken van een uitgekiende marketingcommunicatiemix veel kunnen opleveren aan rendement: nieuwe orders, een betere relatie met bestaande klanten, grotere naamsbekendheid, hogere omzet en aandacht in de (vak)media. De Nationale ExpoJaarprijs is de enige prijs in Nederland die zowel succesvolle beurs-, zakelijke event- en congresconcepten als de deelnames eraan beloont.


Meer info: www.expojaarprijs.nl



2010-07-05
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV