Magazine
Contact
Home
ExpoJaarprijs: "Lef met live wordt bekroond"
Voor 2009 was het thema “The Show must go on!” En zo is het ook gegaan: al drie jaar op rij is de Nationale ExpoJaarprijs een groot succes, met bijzondere uitreikingsavonden in respectievelijk het Beatrix Theater Utrecht, Ahoy Rotterdam en RAI Elicium in Amsterdam. Het thema voor 2010 luidt  "Lef met live wordt bekroond". De uitreiking vindt begin december plaats in 1931 in 's-Hertogenbosch.

Op dit moment is de stichting volop bezig om aandacht voor de ExpoJaarprijs te vragen. Met als doel: veel effectieve en spraakmakende live communicatieprojecten aan het grote publiek kunnen laten zien. Het credo is: "Zorg dat u straks in de volle schijnwerpers staat! Meedoen levert altijd winst op: trotse opdrachtgevers en collega’s, publicaties in de vakbladen, een goed verhaal naar nieuwe klanten!" Wilt u meedoen, dan kunt u zich nu al goed voorbereiden: zorg ervoor dat u de doelstellingen van uw succesvolle case goed in beeld brengt, dat u de resultaten ervan verzameld, evenals achtergrondnieuws en publicaties. Wie zich nu voorbereid, maakt het zichzelf straks voor het inzenden een stuk makkelijker! Eind augustus 2010 opent de inschrijvingsprocedure. Houdt www.expojaarprijs.nl in de gaten.

Doelstelling
De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium live communicatie als effectief marketingmiddel. De cases die voor de Nationale ExpoJaarprijs worden genomineerd, zijn een excellent voorbeeld dat goed doordachte beursconcepten, beursdeelnames, congressen en zakelijke events, die deel uitmaken van een uitgekiende marketingcommunicatiemix veel kunnen opleveren aan rendement: nieuwe orders, een betere relatie met bestaande klanten, grotere naamsbekendheid, hogere omzet en aandacht in de (vak)media. De Nationale ExpoJaarprijs is de enige prijs in Nederland die zowel succesvolle beurs-, zakelijke event- en congresconcepten als de deelnames eraan beloont.


Meer info: www.expojaarprijs.nl



2010-07-05
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Auto Prof Hardenberg gaat uitbreiden met een nieuw initiatief: Schade Experience Hal. Organisator Evenementenhal Easyfairs geeft daarmee antwoord op de vraag vanuit de markt naar meer beleving op de beursvloer. In de Schade Experience Hal zullen uitsluitend schade-gerelateerde bedrijven aanwezig zijn. De vakbeurs vindt plaats op 17 tot en met 19 oktober 2017 in Evenementenhal Hardenberg.
 
Voor haar tachtigste editie krijgt de Meubelbeurs van Brussel een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. Als oudste vakbeurs voor meubilair in Europa kiest de Meubelbeurs voor een verrassend jonge look die dynamisme en zin voor vernieuwing uitstraalt.
 
Na vier intensieve beursdagen sloot de Vinexpo Bordeaux op 21 juni haar deuren. 2.300 exposanten uit 40 landen en 40.050 bezoekers (waarvan 47 procent internationaal, uit 150 landen) kwamen bijeen tijdens dit internationale vak-evenement voor wijn en gedistilleerd voor ontmoetingen, tekenen van contracten, ontdekken van noviteiten en de ontwikkeling van hun zakelijke netwerk.
 
De Belgische vakbeurs New Security krijgt een Nederlandse editie. De tweedaagse beurs waar distributeurs hun beveiligingsoplossingen laten zien zal identiek zijn aan de Belgische versie en zal op 5 en 6 april 2018 plaatsvinden in Expo Houten. De beurs zal tweejaarlijks georganiseerd worden door dezelfde organisator als de Belgische editie, uitgever FCO Media.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV