Magazine
Contact
Home
Synchroon op Provada
Voor de beursdeelname van Synchroon aan de Provada 2008 ontwikkelde Dehullu een stand die voor naamsbekendheid moest zorgen. Dehullu vulde dat toen succesvol in, in samenwerking met ontwerper Designmine. Met de stand in 2009 richtte Synchroon zich voornamelijk op relatiebeheer en ook in 2010 was dat het geval.

Ronde bar
Door middel van lounge design fauteuils en een grote ronde bar vindt de ontvangst van bezoekers in een luxe atmosfeer plaats. Een lange kastwand, die fungeert als scheidingswand, heeft wisselbare perspex panelen, waarmee men diverse thema’s per beursdag kan benadrukken. De verlichting in de grote ronde eyecatcher van 8 m doorsnede wisselde in 2009 van kleur, wat het effect versterkte. In 2010 werd gekozen om de binnenzijde van paars licht te voorzien. Ook de verlichting in de kast was paars van kleur. De maatwerkelementen in de stand zijn in hoogwaardige meubellak gespoten. Ze stralen niet alleen luxe uit, maar zijn ook zeer geschikt om opnieuw te gebruiken.

Groot bereik met eyecatcher
Het ontwerp speelde in op de wensen van Synchroon en heeft door de hoge ronde eyecatcher een groot bereik. De huisstijl en kleurgebruik zijn duidelijk herkenbaar. Twee in de kastenwand ingebouwde flatscreens zorgen voor een non stop presentatie van lopende projecten. De grote eyecatcher, met daarin verschillende kroonluchters, zorgt voor een eigentijdse uitstraling. Voor de beursdeelname in 2010 ontwikkelde Dehullu een speciaal ophangsysteem voor foto’s die Synchroon iedere dag eenvoudig kon verwisselen.

2010-06-23
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV