Magazine
Contact
Home
Synchroon op Provada
Voor de beursdeelname van Synchroon aan de Provada 2008 ontwikkelde Dehullu een stand die voor naamsbekendheid moest zorgen. Dehullu vulde dat toen succesvol in, in samenwerking met ontwerper Designmine. Met de stand in 2009 richtte Synchroon zich voornamelijk op relatiebeheer en ook in 2010 was dat het geval.

Ronde bar
Door middel van lounge design fauteuils en een grote ronde bar vindt de ontvangst van bezoekers in een luxe atmosfeer plaats. Een lange kastwand, die fungeert als scheidingswand, heeft wisselbare perspex panelen, waarmee men diverse thema’s per beursdag kan benadrukken. De verlichting in de grote ronde eyecatcher van 8 m doorsnede wisselde in 2009 van kleur, wat het effect versterkte. In 2010 werd gekozen om de binnenzijde van paars licht te voorzien. Ook de verlichting in de kast was paars van kleur. De maatwerkelementen in de stand zijn in hoogwaardige meubellak gespoten. Ze stralen niet alleen luxe uit, maar zijn ook zeer geschikt om opnieuw te gebruiken.

Groot bereik met eyecatcher
Het ontwerp speelde in op de wensen van Synchroon en heeft door de hoge ronde eyecatcher een groot bereik. De huisstijl en kleurgebruik zijn duidelijk herkenbaar. Twee in de kastenwand ingebouwde flatscreens zorgen voor een non stop presentatie van lopende projecten. De grote eyecatcher, met daarin verschillende kroonluchters, zorgt voor een eigentijdse uitstraling. Voor de beursdeelname in 2010 ontwikkelde Dehullu een speciaal ophangsysteem voor foto’s die Synchroon iedere dag eenvoudig kon verwisselen.

2010-06-23
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV